Vanzelf, koffie met een hartje. Nog veel meer. Ik neem de mensen mee naar het buurdorp, mijn geboortedorp. Dat is ook heel rijk aan historie. Je weet wel, dat verhaal van water en vuur. Ik kan dat als geen ander onder woorden brengen... En dan sluit ik vanzelf af met de fusie tussen Holten en R. en dan zeg je natuurlijk: Eind goed al goed of zo... Nou ja, je begrijpt wel, een Holten-tour erbij kost vanzelf wel 10 euro extra, maar is de moeite meer dan waard!Ararat schreef:... en als tegenprestatie verzorg jij een 'kerkentour', een pleintjestour, een historische tour, de pelmolentour, enz. met als afsluiting een bakje koffie met de plaatselijke lekkernij.-DIA- schreef:Ja dat is het! Gewoon elke dag 10 euro storten op Giro 555 t.n.v. "Fonds Armoedebestrijding DIA". Dan komt alles goed. Immers een oude wijsheid zegt het al: Geld dat stom is, maakt recht wat krom is.Ararat schreef:Ik zie dat je een nieuwe vrijwilligerstaak bedacht hebt!-DIA- schreef:Je mag elke dag wel langskomen voor een stadswandeling door ons zo historierijke R. Dan wil ik graag als stadsgids fungeren, want ik heb me wel verdiept in de geschiedenis van onze stad. Er is hier meer te zien dan in menig andere stad. Dat maakt wandelen hier leuk, en je hebt een leerzaam verhaal. Na zo'n 20 wandelingen weet je al aardig wat over de geschiedenis van ons stadje... Dat is beter, want als ik de huidige stadsgidsen hoor brabbelen denk ik: Ik zou het echt veel beter doen... Maar wel op tijd komen... Dan wordt het gegarandeerd een elke keer een leerzame wandeling...Zou dat niet iets voor je zijn? Donaties voor het goede doel