Nou ik was gisteren in Zeeuws Vlaanderen (bij de reserve Belgen) en tot mijn verbazing lag daar sneeuw. In noordelijk Zeeland was het niet te bekennen, alleen wat vorst op de ruit.Ararat schreef:Welnee, wij Zeeuwen doen niet meer aan winterse frivoliteiten. Laat dat aan het binnenlandse plebs over.Zeeuw schreef:Er is altijd wel iemand wiens tenen langer zijn dan nodig. Maar als ze ze nu krommen, worden ze daarmee wat korter en stapt men er minder snel op.
Zou er nog sneeuw komen in Zeeland vandaag?
Kleine ergernissen
Re: Kleine ergernissen
Re: RE: Re: Kleine ergernissen
Ja klopt, of een geintjeChrisje72 schreef:In dat geval was het een leugen. Of om het iets verzachtend te zeggen: jokkebrokkerijSimon0612 schreef:Ik meen dat ik de afgelopen 10 jaar 0 kaarten verstuurd hebmerel schreef: Ik vraag het mij af of het een grapje is. Tenenkrommend.![]()
Vroeger haalde ik postzegels van kaarten af, droogde die en die gingen in mijn postzegelalbum. Tik van toen ik kind was, als iemand anders ze er niet uitgehaald heeft zitten ze er exact allemaal nog in en is er al 20 jaar niets in of uitgegaan.

-
Mensen die zonder te vragen een tijd lang voor je oprit parkeren...
Hahaha, heerlijk dit. En dat om een grapje over postzegels hergebruiken. Ik snap niet dat de mensen hier zo goedgelovig zijn. Gevaarlijk i.v.m. alle complottheorieën in deze tijd. En zo leer je wel de zuurpruimen van het forum kennenMannetje schreef:Ergerniswekkend, blijkbaar.
Het maakt wel dat ik Simonmeteengetalletjesachterzijnnaam niet meer zo serieus kan nemen.

Dit is nu al mij favoriete topic!
Laatst gewijzigd door Simon0612 op 18 jan 2023, 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
De hogedrukspuit pakken en het stoepje schoon gaan spuiten, dan laten ze het de volgende keer welAls gast hier schreef:Mensen die zonder te vragen een tijd lang voor je oprit parkeren...

-
En als die mensen van suiker zijn? Dan smelten ze weg.Simon0612 schreef:De hogedrukspuit pakken en het stoepje schoon gaan spuiten, dan laten ze het de volgende keer welAls gast hier schreef:Mensen die zonder te vragen een tijd lang voor je oprit parkeren...
Jij moet ook een keer een stoepje doen met een hogedruk. Dan snap je wat ik bedoel. Ik bedoel niet dat je op die mensen moet spuiten. Maar als je je stoepje schoon spuit met een hogedruk heb je nog nooit zoveel modder/grondspetters gezien…als daar een auto naast staat heb je een spikkelbolide.Geytenbeekje schreef:En als die mensen van suiker zijn? Dan smelten ze weg.Simon0612 schreef:De hogedrukspuit pakken en het stoepje schoon gaan spuiten, dan laten ze het de volgende keer welAls gast hier schreef:Mensen die zonder te vragen een tijd lang voor je oprit parkeren...
Ik kan deze humor wel waarderen, Simon. Maar als ik dan de Heidelbergse Catechismus hoor prediken met uitleg van de geboden, waarbij gezegd word dat gedachten zelfs zonde zijn..... Ik vind het altijd maar lastig. Want zelf ben ik ook wel humoristisch ingesteldSimon0612 schreef:Hahaha, heerlijk dit. En dat om een grapje over postzegels hergebruiken. Ik snap niet dat de mensen hier zo goedgelovig zijn. Gevaarlijk i.v.m. alle complottheorieën in deze tijd. En zo leer je wel de zuurpruimen van het forum kennen :DMannetje schreef:Ergerniswekkend, blijkbaar.
Het maakt wel dat ik Simonmeteengetalletjesachterzijnnaam niet meer zo serieus kan nemen.
Dit is nu al mij favoriete topic!
Vooral vanaf hier werd denk ik onduidelijk dat het een grapje was. Je ging je eigen grapje verdedigen.Simon0612 schreef:Waarom? Als de ontvanger netjes betaald zie ik niet in dat dit diefstal zou zijn. Dan is er gewoon betaald.Chrisje72 schreef:Diefstal
Ik vond 'm leuk! En vraag me af of een droge grap en iemand voor de gek houden - zonder de intentie te hebben iemand pijn, ongemak of onrecht aan te doen of er zelf beter van te worden - als liegen moet worden bestempeld. Al ligt het ook weer nauw. Alles (!) wat uit het geloof niet is, is zonde. Deze post is in dat licht ook zonde.
Nou ik bedoelde dat niet als verdediging hoor. Op zich zit er een kern van waarheid in, uiteindelijk wordt er betaald, niet door de verzender maar door de ontvanger. We vinden het netjes dat de verzender voldoende frankeert, maar is het diefstal als de ontvanger moet betalen? Voor PostNL niet, die krijgen hun centjes gewoon.Job schreef:Vooral vanaf hier werd denk ik onduidelijk dat het een grapje was. Je ging je eigen grapje verdedigen.Simon0612 schreef:Waarom? Als de ontvanger netjes betaald zie ik niet in dat dit diefstal zou zijn. Dan is er gewoon betaald.Chrisje72 schreef:Diefstal
Ik vond 'm leuk! En vraag me af of een droge grap en iemand voor de gek houden - zonder de intentie te hebben iemand pijn, ongemak of onrecht aan te doen of er zelf beter van te worden - als liegen moet worden bestempeld. Al ligt het ook weer nauw. Alles (!) wat uit het geloof niet is, is zonde. Deze post is in dat licht ook zonde.
Daarnaast over zonde, alles wat we doen wat niet ter ere Gods is is zonde. Dan kunnen we RF wel opheffen. Als je ziet hoe er soms gereageerd wordt over predikanten, gemeenten, verbanden, naar elkaar toe etc. dan snap ik niet wat men zich druk maakt om een grapje over een postzegel. Als je onder al die berichten moet zeggen dat het zonde is dan zou de database van RF 10x zo groot zijn.
Reservebelgen - volgens mij zijn dat de Brabanders. Zo gedragen ze zich wel in ieder geval.Simon0612 schreef:Nou ik was gisteren in Zeeuws Vlaanderen (bij de reserve Belgen) en tot mijn verbazing lag daar sneeuw. In noordelijk Zeeland was het niet te bekennen, alleen wat vorst op de ruit.Ararat schreef:Welnee, wij Zeeuwen doen niet meer aan winterse frivoliteiten. Laat dat aan het binnenlandse plebs over.Zeeuw schreef:Er is altijd wel iemand wiens tenen langer zijn dan nodig. Maar als ze ze nu krommen, worden ze daarmee wat korter en stapt men er minder snel op.
Zou er nog sneeuw komen in Zeeland vandaag?
Dit vind ik een goede tip, ga ik volgende keer doen. Hier staan ze zo vaak asociaal lang en als je zelf weg moet, zo irritantSimon0612 schreef:De hogedrukspuit pakken en het stoepje schoon gaan spuiten, dan laten ze het de volgende keer welAls gast hier schreef:Mensen die zonder te vragen een tijd lang voor je oprit parkeren...
En nu de christelijke houding.... ?Eloesje schreef:Dit vind ik een goede tip, ga ik volgende keer doen. Hier staan ze zo vaak asociaal lang en als je zelf weg moet, zo irritantSimon0612 schreef:De hogedrukspuit pakken en het stoepje schoon gaan spuiten, dan laten ze het de volgende keer welAls gast hier schreef:Mensen die zonder te vragen een tijd lang voor je oprit parkeren...
Precies. Je andere oprit toekeren.Ditbenik schreef:En nu de christelijke houding.... ?Eloesje schreef:Dit vind ik een goede tip, ga ik volgende keer doen. Hier staan ze zo vaak asociaal lang en als je zelf weg moet, zo irritantSimon0612 schreef:De hogedrukspuit pakken en het stoepje schoon gaan spuiten, dan laten ze het de volgende keer welAls gast hier schreef:Mensen die zonder te vragen een tijd lang voor je oprit parkeren...