Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Fijn
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Waarschijnlijk is het toch altijd even spannend. Fijn dat je er voorlopig vanaf bent.Ambtenaar schreef:5 jaarlijkse medische check up, in verband met familiaire aandoening. Kan er weer tegenaan de komende 5 jaar.
Werken, kijkend naar buiten, dapper lopend naar kantoor gegaan, dapper lopend weer terug. Dat wordt vochtig.
Zal ik wel zal ik niet .... dubben.
Zal ik morgen naar de AWD gaan? Flinke wandeling? Of waar ik maar een beetje dieren kan fotograferen? Eigenlijk liever dichterbij.... maar het weer he? Volgens mij maak ik aan de kust de meeste kans om relatief droog te blijven. Maar wel weer harde wind.... en files.
Zal ik morgen naar de AWD gaan? Flinke wandeling? Of waar ik maar een beetje dieren kan fotograferen? Eigenlijk liever dichterbij.... maar het weer he? Volgens mij maak ik aan de kust de meeste kans om relatief droog te blijven. Maar wel weer harde wind.... en files.
Voor morgen verwachten ze best aardig weer, zeker ten opzicht van de waterhoeveelheid van vandaag.
- Niet meer zo actief -
Inderdaad.... bijna niet voorstellen stellenMannetje schreef:Voor morgen verwachten ze best aardig weer, zeker ten opzicht van de waterhoeveelheid van vandaag.

Heb je daar last van Dia? Het klinkt als alleen en eenzaam.-DIA- schreef:Alleen zijn.
Dat is het niet helemaal. Ik ben het alleen zijn op zich wel gewend. Toch is er wel een zekere druk die het erg moeilijk maakt. Het voelt echt niet goed als het lijkt dat niemand je begrijpt, en je almaar vals wordt beschuldigd, als jij nu de oorzaak bent van alles wat misgaat, nou dan is dat heel veel. En als je van jezelf weet dat je recht door zee gaat, eerlijk en oprecht, dan komt daar veel tegenop, en gevolgen zijn dan tenslotte ook lichamelijk. Dat kan een menselijke geest (en dat werkt door in het lichaam) ook niet altijd aan.Bourdon16 schreef:Heb je daar last van Dia? Het klinkt als alleen en eenzaam.-DIA- schreef:Alleen zijn.
Overigens, ik ben dat niet alleen hoor, er zijn er meer die zo lijden. Sommigen veel erger nog. Daarom mag ik niet klagen, ook al is het moeilijk.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik twijfel er niet aan dat je oprecht bent. Lees, zing, of speel als dat gaat psalm 3 maar eens als het voor je gevoel tegen zit.-DIA- schreef:Dat is het niet helemaal. Ik ben het alleen zijn op zich wel gewend. Toch is er wel een zekere druk die het erg moeilijk maakt. Het voelt echt niet goed als het lijkt dat niemand je begrijpt, en je almaar vals wordt beschuldigd, als jij nu de oorzaak bent van alles wat misgaat, nou dan is dat heel veel. En als je van jezelf weet dat je recht door zee gaat, eerlijk en oprecht, dan komt daar veel tegenop, en gevolgen zijn dan tenslotte ook lichamelijk. Dat kan een menselijke geest (en dat werkt door in het lichaam) ook niet altijd aan.Bourdon16 schreef:Heb je daar last van Dia? Het klinkt als alleen en eenzaam.-DIA- schreef:Alleen zijn.
Overigens, ik ben dat niet alleen hoor, er zijn er meer die zo lijden. Sommigen veel erger nog. Daarom mag ik niet klagen, ook al is het moeilijk.
Ik speel veel op het orgel. Dat geeft ontspanning, en de inhoud van de Psalmen zijn ook rijk, ook al kan ik niet in alles meekomen.Bourdon16 schreef:Ik twijfel er niet aan dat je oprecht bent. Lees, zing, of speel als dat gaat psalm 3 maar eens als het voor je gevoel tegen zit.-DIA- schreef:Dat is het niet helemaal. Ik ben het alleen zijn op zich wel gewend. Toch is er wel een zekere druk die het erg moeilijk maakt. Het voelt echt niet goed als het lijkt dat niemand je begrijpt, en je almaar vals wordt beschuldigd, als jij nu de oorzaak bent van alles wat misgaat, nou dan is dat heel veel. En als je van jezelf weet dat je recht door zee gaat, eerlijk en oprecht, dan komt daar veel tegenop, en gevolgen zijn dan tenslotte ook lichamelijk. Dat kan een menselijke geest (en dat werkt door in het lichaam) ook niet altijd aan.Bourdon16 schreef:Heb je daar last van Dia? Het klinkt als alleen en eenzaam.-DIA- schreef:Alleen zijn.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
- Maanenschijn
Gisteren en vandaag met zoons en schone zoon twee daagjes Technik Museum in Speyer en Sinsheim. Leuk mannenuitje.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Techniekmusea met een urgel, wat zul je genoten hebbenMaanenschijn schreef:Gisteren en vandaag met zoons en schone zoon twee daagjes Technik Museum in Speyer en Sinsheim. Leuk mannenuitje.

~~Soli Deo Gloria~~