Blanke kapitalist met een buikje? Er heerst een raar idee van mij hier.HersteldHervormd schreef:De blanke kapitalist is sowieso altijd de klos Zeeuw hahhaha
Het liefst dus ook nog met een buikje, dan is het cirkeltje weer rond.

Blanke kapitalist met een buikje? Er heerst een raar idee van mij hier.HersteldHervormd schreef:De blanke kapitalist is sowieso altijd de klos Zeeuw hahhaha
Tsja, dat komt natuurlijk door al die snoepverhalen, snap je dat nou nog niet?Zeeuw schreef:Blanke kapitalist met een buikje? Er heerst een raar idee van mij hier.HersteldHervormd schreef:De blanke kapitalist is sowieso altijd de klos Zeeuw hahhaha
Ah, niet goed gelezen jij vermoed ik. Snap je dat nou nog niet?HersteldHervormd schreef:Tsja, dat komt natuurlijk door al die snoepverhalen, snap je dat nou nog niet?Zeeuw schreef:Blanke kapitalist met een buikje? Er heerst een raar idee van mij hier.HersteldHervormd schreef:De blanke kapitalist is sowieso altijd de klos Zeeuw hahhaha
Het was een geintje hoorZeeuw schreef:Ah, niet goed gelezen jij vermoed ik. Snap je dat nou nog niet?HersteldHervormd schreef:Tsja, dat komt natuurlijk door al die snoepverhalen, snap je dat nou nog niet?Zeeuw schreef:Blanke kapitalist met een buikje? Er heerst een raar idee van mij hier.HersteldHervormd schreef:De blanke kapitalist is sowieso altijd de klos Zeeuw hahhaha
Mijn 3 a 4 was inderdaad heel serieus. Ik zie werkelijk het probleem niet van even een snoepje nemen. Wel van snoepjes met kraakplastiekje eromheen, papiertjes die gaan slingeren, rollen die doorgegeven worden, enz. Maar even een pepermuntje of mentosje nemen, wat is daar nu op tegen?Ditbenik schreef: Ik hoop inderdaad dat al die berichten over snoep tijdens de dienst niet serieus zijn maar bij wat ik zie in reformatorische kerken vrees ik dat die berichten de werkelijkheid toch redelijk weergeven.
HersteldHervormd schreef:@Zeeuw is zo mager als een panlat.Zeeuw schreef:Ah, niet goed gelezen jij vermoed ik. Snap je dat nou nog niet?HersteldHervormd schreef:Tsja, dat komt natuurlijk door al die snoepverhalen, snap je dat nou nog niet?Zeeuw schreef:[Blanke kapitalist met een buikje? Er heerst een raar idee van mij hier.![]()
Het was een geintje hoor
Wat mijn moeite daar mee is schreef ik al eerder. Dat ga ik niet herhalen. Daar heeft al een moderator op gereageerd dus zeg ik daar niks meer over.Mannetje schreef:Mijn 3 a 4 was inderdaad heel serieus. Ik zie werkelijk het probleem niet van even een snoepje nemen. Wel van snoepjes met kraakplastiekje eromheen, papiertjes die gaan slingeren, rollen die doorgegeven worden, enz. Maar even een pepermuntje of mentosje nemen, wat is daar nu op tegen?Ditbenik schreef: Ik hoop inderdaad dat al die berichten over snoep tijdens de dienst niet serieus zijn maar bij wat ik zie in reformatorische kerken vrees ik dat die berichten de werkelijkheid toch redelijk weergeven.
Dus omdat een moderator ergens iets over zegt, volgens mij is het gewoon een reactie van een medeforummer die ook moderator is, maar zijn rol is hier totaal niet relevant, ga je er niks meer over zeggen.Ditbenik schreef:Wat mijn moeite daar mee is schreef ik al eerder. Dat ga ik niet herhalen. Daar heeft al een moderator op gereageerd dus zeg ik daar niks meer over.Mannetje schreef:Mijn 3 a 4 was inderdaad heel serieus. Ik zie werkelijk het probleem niet van even een snoepje nemen. Wel van snoepjes met kraakplastiekje eromheen, papiertjes die gaan slingeren, rollen die doorgegeven worden, enz. Maar even een pepermuntje of mentosje nemen, wat is daar nu op tegen?Ditbenik schreef: Ik hoop inderdaad dat al die berichten over snoep tijdens de dienst niet serieus zijn maar bij wat ik zie in reformatorische kerken vrees ik dat die berichten de werkelijkheid toch redelijk weergeven.
Helaas is daar niets grappigs aan.Mannetje schreef:Dus omdat een moderator ergens iets over zegt, volgens mij is het gewoon een reactie van een medeforummer die ook moderator is, maar zijn rol is hier totaal niet relevant, ga je er niks meer over zeggen.Ditbenik schreef:Wat mijn moeite daar mee is schreef ik al eerder. Dat ga ik niet herhalen. Daar heeft al een moderator op gereageerd dus zeg ik daar niks meer over.Mannetje schreef:Mijn 3 a 4 was inderdaad heel serieus. Ik zie werkelijk het probleem niet van even een snoepje nemen. Wel van snoepjes met kraakplastiekje eromheen, papiertjes die gaan slingeren, rollen die doorgegeven worden, enz. Maar even een pepermuntje of mentosje nemen, wat is daar nu op tegen?Ditbenik schreef: Ik hoop inderdaad dat al die berichten over snoep tijdens de dienst niet serieus zijn maar bij wat ik zie in reformatorische kerken vrees ik dat die berichten de werkelijkheid toch redelijk weergeven.
Beetje bijzondere redenering, haast passend bij de topictitel.
Ik hoop zondag niet aan je te denken als ik een pepermuntje neem.
Pfjoei, ik maar denken...HersteldHervormd schreef:
Het was een geintje hoor
Het is voor mij serieus niet te begrijpen dat je niet meer reageert omdat een moderator een reactie gaf op je bericht.Ditbenik schreef: Helaas is daar niets grappigs aan.
Wow, een hele rol drop... dan is de preek bij jullie nog van een ouderwetse lengte denk ik zo, anders krijg je dat zonder flink te kauwen niet weg...Maanenschijn schreef:Ik eet mijn rol drop zeer bescheiden en steek de snoepjes besmuikt en achter mijn hand in mijn mond, alsof ik kriebel aan mijn neus heb...
Niet te hard kauwen hoor, dan wordt het irritant voor de mensen naast jeMannetje schreef:
En ja, ik kan je volgen als je moeite hebt met een uitgebreide snoeppartij of een doorgeefpartij, maar nee, ik begrijp je moeite nog steeds niet met een enkel pepermuntje.