Oh ja, ook nog "kinder" chippies

NeeHersteldHervormd schreef:Krijg jij geen kerstpakket?DDD schreef:Die had ik wijselijk niet in huis.
Wat jammer!Chrisje72 schreef:NeeHersteldHervormd schreef:Krijg jij geen kerstpakket?DDD schreef:Die had ik wijselijk niet in huis.
haha, het viel ook behoorlijk in de smaak.Herman schreef:Patat met hamburgers. Die onthoud ik voor volgend jaar.
Was het lekker? Ik heb volgens mij nog nooit roti gegeten. Welk recept was het?Eloesje schreef:Gefeliciteerd merel!
Wij eten roti, nieuw recept van internet geplukt dus ik hoop dat het bevalt. In elk geval ruikt het heerlijk
Ik vond het heerlijk, de kinderen een beetje pittigmerel schreef:haha, het viel ook behoorlijk in de smaak.Herman schreef:Patat met hamburgers. Die onthoud ik voor volgend jaar.
Was het lekker? Ik heb volgens mij nog nooit roti gegeten. Welk recept was het?Eloesje schreef:Gefeliciteerd merel!
Wij eten roti, nieuw recept van internet geplukt dus ik hoop dat het bevalt. In elk geval ruikt het heerlijk
Ik snap het ook niet, maar ze schijnt altijd meerdere bakjes tegelijk in omloop te hebben. Dan kun je het wel klaarspelen dat het bederft blijkbaar. En de verzorgenden die boterhammen smeren doen dat niet al te hygiënisch. Ik controleerde de jam en daar was duidelijk een botermes afgeveegd in de jampot.helma schreef:Als ze twee keer per dag smeerkaas eet is schimmel wel uitzonderlijk...lijkt me dat zo'n bakje eerder leeg is dan dat schimmel een kans krijgt.
Maar waarschijnlijk heeft ze intussen aardig immuniteit opgebouwd en is ze daarom 96.
Vieze varkens worden niet vet, zou mijn oma zeggen.
Tis ook maar net wat je gewend bent, ik kwam boter in de jampot/pindakaas/pasta nml regelmatig tegen als ik ergens at. Ik had spontaan geen zin meer om daar te eten, maar soms ontkom je er niet aan.Zita schreef:Ik snap het ook niet, maar ze schijnt altijd meerdere bakjes tegelijk in omloop te hebben. Dan kun je het wel klaarspelen dat het bederft blijkbaar. En de verzorgenden die boterhammen smeren doen dat niet al te hygiënisch. Ik controleerde de jam en daar was duidelijk een botermes afgeveegd in de jampot.helma schreef:Als ze twee keer per dag smeerkaas eet is schimmel wel uitzonderlijk...lijkt me dat zo'n bakje eerder leeg is dan dat schimmel een kans krijgt.
Maar waarschijnlijk heeft ze intussen aardig immuniteit opgebouwd en is ze daarom 96.
Vieze varkens worden niet vet, zou mijn oma zeggen.