Zou het ook wel willen lezen, maar moet effe zuinig zijn. Ik heb van Jan Siebelink Aan de overkant van de rivier gelezen. Ik denk dat het er wel op lijkt.Billy schreef:KNIELEN OP EEN BED VIOLEN
Jan Siebelink
Ben gisteravond in het boek begonnen ( na 4 weken wachten bij de bieb).
wie heeft het gelezen? en commentaar?
Welk boek ben je nu aan het lezen? [2]
- FlyingEagle
hebben jullie ook op hem gestemd voor de ns-publieksprijs?Afgewezen schreef:Zou het ook wel willen lezen, maar moet effe zuinig zijn. Ik heb van Jan Siebelink Aan de overkant van de rivier gelezen. Ik denk dat het er wel op lijkt.Billy schreef:KNIELEN OP EEN BED VIOLEN
Jan Siebelink
- jakobmarin
Nee, op de NBV uiteraard.FlyingEagle schreef:hebben jullie ook op hem gestemd voor de ns-publieksprijs?Afgewezen schreef:Zou het ook wel willen lezen, maar moet effe zuinig zijn. Ik heb van Jan Siebelink Aan de overkant van de rivier gelezen. Ik denk dat het er wel op lijkt.Billy schreef:KNIELEN OP EEN BED VIOLEN
Jan Siebelink

Ik ben ook bezig in 'Knielen op een bed violen', maar nog geen commentaar. Afgewezen mag het wel een keer van me lenen als ik het uit heb.
De kennis is mij te wonderbaar, zij is hoog, ik kan er niet bij. Ps. 139,6.
Ik ben nu bezig in 'de navolging van Christus' van Thomas Kempis. Schitterend boek.
Tevens ook een interessant boek, omdat vele zaken die in de hedendaagse bevindelijkheid (om maar even een taalverkrachting te gebruiken) voorkomen, daar al genoemd wordt. Een prachtig handvat om de hedendaagse gedachten mee te vergelijken, om zo de kostbare overeenkomsten te behouden.
Tevens ook een interessant boek, omdat vele zaken die in de hedendaagse bevindelijkheid (om maar even een taalverkrachting te gebruiken) voorkomen, daar al genoemd wordt. Een prachtig handvat om de hedendaagse gedachten mee te vergelijken, om zo de kostbare overeenkomsten te behouden.
Hmm: Je bedoelt geschreven als filmscript, met karakters zo plat als een dubbeltje. Als je daar van houdt dan is het misschien een goed boek. Al moet je natuurlijk ook niet teveel op het taalgebruik letten.Bourdon schreef:Ik heb net de DaVinci code uit........super...mooi boek! Zitten wel behoorlijk vage gedachten achter. Maar tis wel goed geschreven!
Ik lees nu "A scientific Theology" van Mc Grath. En nog wat boeken over puntprocessen, maar ik denk dat die niet tellen.
Ik heb het ook gelezen, maar kan er absoluut niks mee.memento schreef:Ik ben nu bezig in 'de navolging van Christus' van Thomas Kempis. Schitterend boek.
Je kunt het gedeeltelijk ook op internet lezen / downloaden:Afgewezen schreef:Ik heb het ook gelezen, maar kan er absoluut niks mee.memento schreef:Ik ben nu bezig in 'de navolging van Christus' van Thomas Kempis. Schitterend boek.
Boek 1:
http://www.homepages.hetnet.nl/~marteau7/navolging-1/
Boek 2:
http://www.homepages.hetnet.nl/~marteau7/navolging-2/
Boek 3:
http://www.homepages.hetnet.nl/~marteau7/navolging-3/
Ik moet zeggen dat ik enigzins met Afgewezen mee kan voelen, en iets terughoudend ben over dit boek.