Vakantie

Bezorgd

Re: Vakantie

Bericht door Bezorgd »

Tiberius schreef:
Bezorgd schreef:
J.C. Philpot schreef:
Tiberius schreef:We hopen DV volgend jaar weer naar Vakanz te gaan. Christelijk vakantiepark Odenwald-Heidelberg.
Leuk. I of II?

Grappig, wij de eerste twee weken. En begreep dat er dan ook een (oud) RF lid zit. :modo
Ach, dan lopen we elkaar weer net mis, vorig jaar ook al bij Hunsrück.
Ja inderdaad. Heeft toch met de regio's te maken denk.
(of ik vraag het vooraf even na) ;)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Het maakt ons niet heel veel uit, het tweede blok past iets beter, dus vandaar.
Bezorgd

Bericht door Bezorgd »

Tiberius schreef:Het maakt ons niet heel veel uit, het tweede blok past iets beter, dus vandaar.
Maar die laatste twee weken valt wel laat zeker dit jaar?

Wij meestal zo snel mogelijk als ze vakantie hebben.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Bezorgd schreef:
Tiberius schreef:Het maakt ons niet heel veel uit, het tweede blok past iets beter, dus vandaar.
Maar die laatste twee weken valt wel laat zeker dit jaar?
Twee weken na de eerste twee. :)
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Maar wij hebben hier in Brabant een paar weken later schoolvakantie dan bij jullie.
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Vinden jullie het altijd lekkerder om eerst nog een weekje thuis te zijn of liever direct op vakantie? Ik vind zelf nog een weekje of een paar dagen na je vakantie altijd wel prettig.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Bertiel

Bericht door Bertiel »

Wij waren afgelopen zomer gelijk de eerste drie weken en dat was heerlijk.
Ook rustig in Frankrijk. Ik hoop het weer te doen
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Mij maakt het niet veel uit. Ik ben op vakantie of aan het werk; geen grijs gebied.
Ambtenaar

Bericht door Ambtenaar »

HersteldHervormd schreef:Vinden jullie het altijd lekkerder om eerst nog een weekje thuis te zijn of liever direct op vakantie? Ik vind zelf nog een weekje of een paar dagen na je vakantie altijd wel prettig.
Gelijk weg als ik vrij heb. Gebruik altijd een dagje om in te pakken.
HersteldHervormd

Ambtenaar schreef:
HersteldHervormd schreef:Vinden jullie het altijd lekkerder om eerst nog een weekje thuis te zijn of liever direct op vakantie? Ik vind zelf nog een weekje of een paar dagen na je vakantie altijd wel prettig.
Gelijk weg als ik vrij heb. Gebruik altijd een dagje om in te pakken.
Heeft ook mijn voorkeur. Wij zorgen dat alles ingepakt is, en dan in een uurtje de auto inladen.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
DDD

Bericht door DDD »

Dat lijkt mij heerlijk, maar zoveel vakantie heb ik helaas niet.
HersteldHervormd

DDD schreef:
Dat lijkt mij heerlijk, maar zoveel vakantie heb ik helaas niet.
Balen, ik heb altijd 3 weken, mijn vrouw 2 en soms ook 3.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Mij maakt het niet uit. Ik ben al blij als we een weekje weg kunnen.
merel

Bericht door merel »

Wij gaan deze maand inventariseren waar we heen willen/ kunnen. Ik vind het altijd zo lastig om een leuke camping te vinden zonder al te veel animatie, maar wat toch ook leuk is voor tieners. Daarnaast willen we ook echt wel dingen doen; musea, sporten, bergen etc. Alles staat nog open, behalve twee weken strand of zwembad. Dat willen we echt niet. Heeft iemand nog tips?
parsifal

Bericht door parsifal »

merel schreef:Wij gaan deze maand inventariseren waar we heen willen/ kunnen. Ik vind het altijd zo lastig om een leuke camping te vinden zonder al te veel animatie, maar wat toch ook leuk is voor tieners. Daarnaast willen we ook echt wel dingen doen; musea, sporten, bergen etc. Alles staat nog open, behalve twee weken strand of zwembad. Dat willen we echt niet. Heeft iemand nog tips?
Noorwegen, als je het kunt betalen. Zo veel te kiezen daar, buurt van Oslo met goede musea, natuur dichtbij en genoeg te sporten (bijvoorbeeld fietsen richting skischans). Maar ook buurt van Bergen (wel grote kans op regen), of Flåm of Ålesund en Geiranger. Ook Jotunheimen is geweldig.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Plaats reactie