Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
We hopen straks naar de supermarkt te gaan. We kunnen daar, nu als vrijwilliger, nog wat hand en spandiensten verrichten.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Blij zijn dat een waarde provinciegenoot weer terug is op het forum. 

-
Diverse voorspellingen zijn uitgekomenZeeuw schreef:Blij zijn dat een waarde provinciegenoot weer terug is op het forum.

Vandaag een heerlijk dagje naar het strand geweest.
PE examen gehaald 

-
Gefeliciteerd! Heeft jouw beroepsgroep regelmatig examens of was dit een eenmalig examen?Bourdon16 schreef:PE examen gehaald
-
Gezellig om dat samen te doen!-DIA- schreef:We hopen straks naar de supermarkt te gaan. We kunnen daar, nu als vrijwilliger, nog wat hand en spandiensten verrichten.
Lekker! Mooi moment om de koude douche in het open water te oefenenmerel schreef:Vandaag een heerlijk dagje naar het strand geweest.

Helaas terugkerend. Sommige jaarlijks zonder examen waarbij ik alleen een bepaald aantal PE punten moet halen. Andere om de (ik dacht) 3 jaar waarbij je wel echt examen moet doen. Daar heb ik er 3 van en dat is al met al best een belasting.MGG schreef:Gefeliciteerd! Heeft jouw beroepsgroep regelmatig examens of was dit een eenmalig examen?Bourdon16 schreef:PE examen gehaald
Nee dank je. Ik heb heerlijk in het zonnetje gelezen, terwijl om mij heen gevliegerd en gegraven werd. Echt genieten.Zeeuw schreef:Lekker! Mooi moment om de koude douche in het open water te oefenenmerel schreef:Vandaag een heerlijk dagje naar het strand geweest.
Bezoek gebracht aan Auschwitz. Daar wordt je wel even stil.
Verder genieten van het prachtige Krakau.
Ik doe alles samen met mezelf.vriend-en-metgezel schreef:Gezellig om dat samen te doen!-DIA- schreef:We hopen straks naar de supermarkt te gaan. We kunnen daar, nu als vrijwilliger, nog wat hand en spandiensten verrichten.

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Altijd indrukwekkend om een concentratiekamp te bezoeken...Ad Anker schreef:Bezoek gebracht aan Auschwitz. Daar wordt je wel even stil.
Ben je ook al in de Joodse Wijk daar geweest? En heb je ook gehoord hoe de melodie van die trompet op de kerktoren wordt afgebroken? Ik ben zo'n jaar of 28 geleden in Polen geweest. En heb toen ook Auschwitz en Birkenhau bezocht. Zelf vond ik dat laatste bijna nog indrukwekkender dan Auschwitz. Het was toen erg druk. Veel toeristen die liepen te lachen en fotograferen. Waarschijnlijk waren we er op het verkeerde moment. We zijn toen ook nog in Warschau geweest. En nog wat gebieden en plaatsen.Ad Anker schreef:Bezoek gebracht aan Auschwitz. Daar wordt je wel even stil.
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Heel indrukwekkend. Ben er geweest met een reis waarbij rabbijn Van der Kamp als gids meeging (ook getto Warschau en Joodse wijk Krakau). Veel gehoord en gezien, om nooit te vergeten...Ad Anker schreef:Bezoek gebracht aan Auschwitz. Daar wordt je wel even stil.