Wat doen we vandaag?

huisman

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door huisman »

Valcke schreef:
Mannetje schreef:
Valcke schreef:Weer eens een wandeling gemaakt bij de Eenzame Eik (Utrechtse Heuvelrug).
Is dat in de bossen bij Doorn?
Tussen Amerongen, Elst en Veenendaal. Daar kun je nog behoorlijk dwalen. Maar de Eenzame Eik is in de rondte omgeven door bankjes, dus daar kom je altijd wel wandelaars tegen die op adem komen of een gesprekje voeren.
Loop er ook regelmatig en zit dan met huisvrouw onder de Eenzame Eik. :love
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Valcke

Bericht door Valcke »

huisman schreef:
Valcke schreef:
Mannetje schreef:
Valcke schreef:Weer eens een wandeling gemaakt bij de Eenzame Eik (Utrechtse Heuvelrug).
Is dat in de bossen bij Doorn?
Tussen Amerongen, Elst en Veenendaal. Daar kun je nog behoorlijk dwalen. Maar de Eenzame Eik is in de rondte omgeven door bankjes, dus daar kom je altijd wel wandelaars tegen die op adem komen of een gesprekje voeren.
Loop er ook regelmatig en zit dan met huisvrouw onder de Eenzame Eik. :love
Ik ook.
Herman
Moderator

Bericht door Herman »

Eenzame Eik met hoofdletters. Komt dat nog vanuit heidense mythologie, of is het gewoon een geografische aanduiding.
Valcke

Bericht door Valcke »

Herman schreef:Eenzame Eik met hoofdletters. Komt dat nog vanuit heidense mythologie, of is het gewoon een geografische aanduiding. Afbeelding
Het laatste. Het is een naam. Voor de kenners van de locatie tenminste, want je vindt ‘m niet op veel kaarten.
huisman

Bericht door huisman »

Valcke schreef:
Herman schreef:Eenzame Eik met hoofdletters. Komt dat nog vanuit heidense mythologie, of is het gewoon een geografische aanduiding. Afbeelding
Het laatste. Het is een naam. Voor de kenners van de locatie tenminste, want je vindt ‘m niet op veel kaarten.
De Eenzame Eik
https://maps.app.goo.gl/6ZnLSZuBA2urGu1i9

Wel op Google maps.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Simon0612

Bericht door Simon0612 »

huisman schreef:
Valcke schreef:
De Eenzame Eik
https://maps.app.goo.gl/6ZnLSZuBA2urGu1i9

Wel op Google maps.
Had ik nooit van gehoord. Wel van het Belgische plaatsje Jezus-Eik, met een raar Rooms verhaal eraan waardoor het plaatsje een bedevaartsoort werd. Gek genoeg lig het in de Brusselse gemeente Oudergem (op 1 letter na OudGerGem) :haha
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de jaarlijkse controle. Operatie van 10 jaar terug blijkt zich boven verwachting goed te houden. Dat was een mooi bericht, ook in relatie tot de (preken van de) zondag.
JoP

Bericht door JoP »

Leuk, maar is deel van de gemeente Overijse, als reactie op Jezus-Eik
huisman

Bericht door huisman »

Voorbereidingen voor de bruiloft van onze dochter later deze week. Dan is het nest leeg en er komt geen tweede leg zo schat ik in. :OO3
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

huisman schreef:Voorbereidingen voor de bruiloft van onze dochter later deze week. Dan is het nest leeg en er komt geen tweede leg zo schat ik in. :OO3
Scheelt allicht wat boterhammen op weekbasis ;)
Geniet van de week (dat ze nog thuis is).
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
merel

Bericht door merel »

huisman schreef:Voorbereidingen voor de bruiloft van onze dochter later deze week. Dan is het nest leeg en er komt geen tweede leg zo schat ik in. :OO3
Krijg je nog last van het lege nest syndroom?

Wij hebben een dagje Naturalis gedaan, ook leuk.
Chrisje72

Bericht door Chrisje72 »

Lekker gewerkt. Bezig met Android, ontzettend leuk om te leren.
huisman

Bericht door huisman »

merel schreef:
Krijg je nog last van het lege nest syndroom?

Wij hebben een dagje Naturalis gedaan, ook leuk.
Geen last van lege nest syndroom. Onze zes kinderen en 10 kleinkinderen wonen allemaal in ons durpie. Wij zien ze elke week allemaal in ons huisje. We zijn in verwachting van 3 kleinkinderen.
Gebedsstof 24/7!
Orchidee

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Orchidee »

Mooi! Geniet even extra van de laatste voorbereidingsdagen.
Ik heb toch wél last van het lege nest syndroom, ik "zorg" te graagAfbeelding
Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

Ochtendje Bungelland met 2 tantezeggertjes. Wat een herrie is dat zeg :bobo maar ach de kids vermaken zich!
Neefje van 2 jaar voor het eerst in de bus en metro geweest. Waar zijn mond anders nooit stil staat was hij nu zo onder de indruk dat hij er stil van was :haha
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Plaats reactie