Wat doen we vandaag?

Zeeuw

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Werken. Misschien nog even m’n nieuwe favoriete sport doen.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

merel schreef:
Mannetje schreef:Vooral bij vaders kan dat gênant worden ja :D
:haha

Ik kreeg een keer bij het consultatiebureau waar ik kwam met onze jongste twee kinderen de vraag of zij echt wel dezelfde vader hadden.
Dat gaat hen toch niets aan?
merel

Bericht door merel »

Tiberius schreef:
merel schreef:
Mannetje schreef:Vooral bij vaders kan dat gênant worden ja :D
:haha

Ik kreeg een keer bij het consultatiebureau waar ik kwam met onze jongste twee kinderen de vraag of zij echt wel dezelfde vader hadden.
Dat gaat hen toch niets aan?
Klopt, maar op het moment zelf ben je te verbouwereerd om daar daadwerkelijk goed op te reageren. Hun verbazing omtrent het verschil in uiterlijk kan ik mij voorstellen, maar het is gewoon niet netjes om dit te suggereren.
DDD

Bericht door DDD »

Het lijkt mij voor genetisch bepaalde gezondheidskwesties best relevant, overigens. Ik vind het in dit tijdsgewricht niet een heel rare vraag, maar dat zal aan mij liggen. Er zijn zoveel samengestelde gezinnen, dat je het als gezondheidsmedewerker niet allemaal meer weet, is niet heel gek, vind ik.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Dat is niet het niveau van een consultatiebureau hoor.
merel

Bericht door merel »

DDD schreef:Het lijkt mij voor genetisch bepaalde gezondheidskwesties best relevant, overigens. Ik vind het in dit tijdsgewricht niet een heel rare vraag, maar dat zal aan mij liggen. Er zijn zoveel samengestelde gezinnen, dat je het als gezondheidsmedewerker niet allemaal meer weet, is niet heel gek, vind ik.
Voor bepaalde genetische aandoeningen kan dat relevant zijn. Wij kwamen echter voor een reguliere controle. Dan is het totaal niet nodig om hiernaar te vragen. Daarbij voelde ik mij best wel even bezwaard door deze opmerking.
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:Vandaag weer een paar uurtjes bij mijn oude werkgeven wat vrijwilligerswerk gedaan. En in de winkel zie je wel eens veel mensen. Soms spreekt iemand je aan, je kijkt hem of haar aan.... en je denkt... ja die ken ik, maar wie hoorde ook weer bij dat gezicht... Zo ook vandaag... iemand zag me en sprak me aan... Ik denk dat diegene de grote vraagtekens boven mijn hoofd wel opmerkte... :quoi Hij liep door, en ineens viel het kwartje ::tilt en wist ik het... Tja, ik was druk bezig, en je loopt iemand dan ook weer niet na... Misschien dat er meer mensen zijn die zoiets ooit overkwam... Ja, die zijn er! Gisteren deed mijn broer dezelfde ervaring op! :)
:haha bij sommige kwartjes duurt het even voor ze vallen, dat overkomt iedereen wel eens
~~Soli Deo Gloria~~
aggieoudje

Bericht door aggieoudje »

Afscheidsavond voor de dominee en zijn vrouw :cry
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Vandaag een dagje thuis werken, een paar overlegjes.

Vanavond met SGP-matties naar de bestuurders-conferentie, nachtje slapen en dan morgen weer verder confereren.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Voor de 2e keer een sturende rol bij het sporten van de kids uitvoeren. :)
Anselmus

Bericht door Anselmus »

Vandaag een module gezondheidsrecht doornemen. Ik had het gisteren willen doen, maar toen kwam er iets tussen. Het grootste deel is af. Ik voel veel weerstand bij het hoofdstuk euthanasie. Een arts is in principe schuldig aan moord, maar wordt door de regionale toetsingscommissie van straf ontheven. Een bijzondere constructie om recht te maken wat krom is wat mij betreft.
Fides Quaerens Intellectum
Arja

Bericht door Arja »

Ik doe niets bijzonders maar geniet van een rustige zaterdag: ik beluisterde een preek omdat ik meer wilde weten over een bepaalde tekst: https://www.sermonaudio.com/sermoninfo. ... 8101738330

Ik ben begonnen aan het lezen, studeren van de brieven aan Korinthe. Vandaar die preek. En verder ben ik blij dat er niets hoeft vandaag. Meestal ben ik op vrijdag wel klaar met huishoudelijk werk enzo. Heerlijk.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Gisteren en vandaag nagedacht over het onderwerp 'gender' tijdens het congres van de bestuurders vereniging van de SGP.

Alles maar eens rustig laten bezinken.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Marck

Bericht door Marck »

Mooi de studerende en bezinnende bezigheden hierboven! Nuttige zaterdag.
Zelf wilde ik ook in de boeken maar kreeg een van de kleinkids op logeren. Hebben we als grootouders de handen mee vol. :super
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Marck schreef:Mooi de studerende en bezinnende bezigheden hierboven! Nuttige zaterdag.
Zelf wilde ik ook in de boeken maar kreeg een van de kleinkids op logeren. Hebben we als grootouders de handen mee vol. :super
Leef dan maar voor wat je in de boeken hoopte te lezen.

En geniet er van, natuurlijk!
- Niet meer zo actief -
Plaats reactie