Wat doen we vandaag?

Ditbenik
Inactief

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Ditbenik »

HersteldHervormd schreef:Het schijnt dat ze nog op zoek zijn naar mensen die dwarsfruit en trompeer kunnen bespelen.

Zonder een zuurpruim te zijn wil ik een appel op jullie doen om er over op te houden :)
Maanenschijn

Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Maanenschijn »

.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

HersteldHervormd schreef:
DDD schreef:Ik hecht meer aan de bovenstam.
Jij speelt toch het orgel? Dan kan je beter je focussen op het peerdaal. Als jij zorgt dat dat in orde is, dan zingen wij de bovenstam.
Ik heb vernomen dat op bewuste locatie ook een notenboom staat. Voor de hele noten.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Geytenbeekje

Bericht door Geytenbeekje »

Ha-ha-ha ik lach me helemaal citroenzuur :huhu
Ad Anker
Moderator

Bericht door Ad Anker »

Maanenschijn schreef:
Jij speelt toch het orgel? Dan kan je beter je focussen op het peerdaal. Als jij zorgt dat dat in orde is, dan zingen wij de bovenstam.
Ik heb vernomen dat op bewuste locatie ook een notenboom staat. Voor de hele noten.
Leuk hoor, zo'n hele notenboom, je kunt als tegenhanger altijd deze er naast zetten https://www.opwekking-webwinkel.nl/cddv ... -liedjes-2
Op gepaste afstand uiteraard.
Lilian197

Bericht door Lilian197 »

Ad Anker schreef:
Maanenschijn schreef:
Leuk hoor, zo'n hele notenboom, je kunt als tegenhanger altijd deze er naast zetten https://www.opwekking-webwinkel.nl/cddv ... -liedjes-2
Op gepaste afstand uiteraard.
Met die Kauwgomballenboom van die oude malle oom kun je natuurlijk goed trekken... . Is wel zoet maar natuurlijk niet zo gezond als bijvoorbeeld de Kers(t)enboom. Uiteraard zetten we die niet (gelijk) te koop op de Markt(plaats)
Ditbenik
Inactief

Bericht door Ditbenik »

Maanenschijn schreef:
Oei, als ze dan maar geen halve notenbomen hebben. Dan gaan ze elkaar met rotte appels bekogelen.
helma

Bericht door helma »

Vanmorgen voor het eerst op een basisschool een presentatie gegeven over Schreeuw om Leven. Een voor groep 7 en een voor groep 8.
Was een mooie ervaring!
Bourdon16

Bericht door Bourdon16 »

Happen en trappen voor de ZGG.
Leuk!
J.C. Philpot

Bericht door J.C. Philpot »

Lekker zaterdagje. Eerst de mailbox bijwerken, daarna gezellig koffiemoment op de oude boerenhoeve van een echte Betuwse herenboer, even door dorp struinen. Zo even fietsen, en de NRC uitpluizen.
Man is nothing: he hath a free will to go to hell, but none to go to heaven, till God worketh in him to will and to do of His good pleasure.

George Whitefield
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Het sportteam van de kids coachen bij een wedstrijd.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Vandaag weer een paar uurtjes bij mijn oude werkgeven wat vrijwilligerswerk gedaan. En in de winkel zie je wel eens veel mensen. Soms spreekt iemand je aan, je kijkt hem of haar aan.... en je denkt... ja die ken ik, maar wie hoorde ook weer bij dat gezicht... Zo ook vandaag... iemand zag me en sprak me aan... Ik denk dat diegene de grote vraagtekens boven mijn hoofd wel opmerkte... :quoi Hij liep door, en ineens viel het kwartje ::tilt en wist ik het... Tja, ik was druk bezig, en je loopt iemand dan ook weer niet na... Misschien dat er meer mensen zijn die zoiets ooit overkwam... Ja, die zijn er! Gisteren deed mijn broer dezelfde ervaring op! :)
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zita
Moderator

Bericht door Zita »

-DIA- schreef:Vandaag weer een paar uurtjes bij mijn oude werkgeven wat vrijwilligerswerk gedaan. En in de winkel zie je wel eens veel mensen. Soms spreekt iemand je aan, je kijkt hem of haar aan.... en je denkt... ja die ken ik, maar wie hoorde ook weer bij dat gezicht... Zo ook vandaag... iemand zag me en sprak me aan... Ik denk dat diegene de grote vraagtekens boven mijn hoofd wel opmerkte... :quoi Hij liep door, en ineens viel het kwartje ::tilt en wist ik het... Tja, ik was druk bezig, en je loopt iemand dan ook weer niet na... Misschien dat er meer mensen zijn die zoiets ooit overkwam... Ja, die zijn er! Gisteren deed mijn broer dezelfde ervaring op! :)
Haha, pas nog ouderavond op school. Van een hele jaargang kwamen de ouders voor een plenair gedeelte en daarna een programma met de mentor. Eén meneer begroet mij hartelijk, dus ik denk dat ik zijn kind in de mentorklas heb. Maar ja, zo vreselijk vaak zie je die ouders ook niet, en dan ook nog eens met een boel tegelijk, enz enz enz. Kortom: ik had even geen idee welk kind er bij die vader hoort. Maar goed, vader praat vrolijk door, en intussen is het mij helder aan het worden dat het gaat om een zoon. Dus ik babbel wat mee, in de hoop dat hij een naam gaat noemen. Maar vader gaat los over de studiekeuze, en wil persé van mij weten of ik denk dat zoon studie X zal kunnen. Het heeft me wat zweetdruppels en vage uitspraken gekost. Gelukkig begon op het juiste moment het plenaire gedeelte. En natúúrlijk wist ik binnen tien seconden nadat ik ging zitten wie het kind is.
Dezelfde avond overigens ook nog een ouderpaar dat echt voor het eerst onder mijn gehoor zat. Ik moest maar raden van wie ze de ouders waren, vonden ze. 'Ziet u het niet? De meeste mensen zien het echt wel, hoor.' Maar ik stond te zweten dat ik het verkeerde kind zou koppelen. Het moet toch vervelend zijn als ik van Marie zeg dat ze zo op vader Jansen lijkt, terwijl hij de vader van Maarten is.
Mannetje

Bericht door Mannetje »

Vooral bij vaders kan dat gênant worden ja :D
- Niet meer zo actief -
merel

Bericht door merel »

Mannetje schreef:Vooral bij vaders kan dat gênant worden ja :D
:haha

Ik kreeg een keer bij het consultatiebureau waar ik kwam met onze jongste twee kinderen de vraag of zij echt wel dezelfde vader hadden.
Plaats reactie