HersteldHervormd schreef:Het schijnt dat ze nog op zoek zijn naar mensen die dwarsfruit en trompeer kunnen bespelen.
Zonder een zuurpruim te zijn wil ik een appel op jullie doen om er over op te houden

HersteldHervormd schreef:Het schijnt dat ze nog op zoek zijn naar mensen die dwarsfruit en trompeer kunnen bespelen.
Ik heb vernomen dat op bewuste locatie ook een notenboom staat. Voor de hele noten.HersteldHervormd schreef:Jij speelt toch het orgel? Dan kan je beter je focussen op het peerdaal. Als jij zorgt dat dat in orde is, dan zingen wij de bovenstam.DDD schreef:Ik hecht meer aan de bovenstam.
Leuk hoor, zo'n hele notenboom, je kunt als tegenhanger altijd deze er naast zetten https://www.opwekking-webwinkel.nl/cddv ... -liedjes-2Maanenschijn schreef:Ik heb vernomen dat op bewuste locatie ook een notenboom staat. Voor de hele noten.HersteldHervormd schreef:Jij speelt toch het orgel? Dan kan je beter je focussen op het peerdaal. Als jij zorgt dat dat in orde is, dan zingen wij de bovenstam.DDD schreef:Ik hecht meer aan de bovenstam.
Met die Kauwgomballenboom van die oude malle oom kun je natuurlijk goed trekken... . Is wel zoet maar natuurlijk niet zo gezond als bijvoorbeeld de Kers(t)enboom. Uiteraard zetten we die niet (gelijk) te koop op de Markt(plaats)Ad Anker schreef:Leuk hoor, zo'n hele notenboom, je kunt als tegenhanger altijd deze er naast zetten https://www.opwekking-webwinkel.nl/cddv ... -liedjes-2Maanenschijn schreef:Ik heb vernomen dat op bewuste locatie ook een notenboom staat. Voor de hele noten.HersteldHervormd schreef:Jij speelt toch het orgel? Dan kan je beter je focussen op het peerdaal. Als jij zorgt dat dat in orde is, dan zingen wij de bovenstam.DDD schreef:Ik hecht meer aan de bovenstam.
Op gepaste afstand uiteraard.
Oei, als ze dan maar geen halve notenbomen hebben. Dan gaan ze elkaar met rotte appels bekogelen.Maanenschijn schreef:Ik heb vernomen dat op bewuste locatie ook een notenboom staat. Voor de hele noten.HersteldHervormd schreef:Jij speelt toch het orgel? Dan kan je beter je focussen op het peerdaal. Als jij zorgt dat dat in orde is, dan zingen wij de bovenstam.DDD schreef:Ik hecht meer aan de bovenstam.
Haha, pas nog ouderavond op school. Van een hele jaargang kwamen de ouders voor een plenair gedeelte en daarna een programma met de mentor. Eén meneer begroet mij hartelijk, dus ik denk dat ik zijn kind in de mentorklas heb. Maar ja, zo vreselijk vaak zie je die ouders ook niet, en dan ook nog eens met een boel tegelijk, enz enz enz. Kortom: ik had even geen idee welk kind er bij die vader hoort. Maar goed, vader praat vrolijk door, en intussen is het mij helder aan het worden dat het gaat om een zoon. Dus ik babbel wat mee, in de hoop dat hij een naam gaat noemen. Maar vader gaat los over de studiekeuze, en wil persé van mij weten of ik denk dat zoon studie X zal kunnen. Het heeft me wat zweetdruppels en vage uitspraken gekost. Gelukkig begon op het juiste moment het plenaire gedeelte. En natúúrlijk wist ik binnen tien seconden nadat ik ging zitten wie het kind is.-DIA- schreef:Vandaag weer een paar uurtjes bij mijn oude werkgeven wat vrijwilligerswerk gedaan. En in de winkel zie je wel eens veel mensen. Soms spreekt iemand je aan, je kijkt hem of haar aan.... en je denkt... ja die ken ik, maar wie hoorde ook weer bij dat gezicht... Zo ook vandaag... iemand zag me en sprak me aan... Ik denk dat diegene de grote vraagtekens boven mijn hoofd wel opmerkte...Hij liep door, en ineens viel het kwartje
en wist ik het... Tja, ik was druk bezig, en je loopt iemand dan ook weer niet na... Misschien dat er meer mensen zijn die zoiets ooit overkwam... Ja, die zijn er! Gisteren deed mijn broer dezelfde ervaring op!
Mannetje schreef:Vooral bij vaders kan dat gênant worden ja