Mag ik vragen wat je zoal 'mag'? Het is het blijkbaar waard om te benoemen. En ik wist niet dat je als volwassene dingen specifiek op vakantie mag die je huis niet zo mogenAd Anker schreef:Ik zit momenteel ook weer op een refocamping. Het is weer goed toeven. Je mag hier veel.
Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
- Maanenschijn
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Maar ik denk dat jij ergens in een verborgen hoekje zit....Ad Anker schreef:Ik zit momenteel ook weer op een refocamping. Het is weer goed toeven. Je mag hier veel.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Alleen als predikant niet of in het geheel niet? Ik heb er weleens één of twee vakanties doorgebracht maar als je slechts hervormd bent val je toch een beetje buiten dat bootje.DDD schreef:Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.Ad Anker schreef:Ararat schreef: Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.
Laatst gewijzigd door Bourdon16 op 02 aug 2022, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeker te weten. We zetten zelfs de tent achterstevoren. Ik wil alleen mensen zien als ik het zelf leuk vind.Maanenschijn schreef:Maar ik denk dat jij ergens in een verborgen hoekje zit....Ad Anker schreef:Ik zit momenteel ook weer op een refocamping. Het is weer goed toeven. Je mag hier veel.
Grote spiegel voor de opening gezet?Ad Anker schreef:Zeker te weten. We zetten zelfs de tent achterstevoren. Ik wil alleen mensen zien als ik het zelf leuk vind.Maanenschijn schreef:Maar ik denk dat jij ergens in een verborgen hoekje zit....Ad Anker schreef:Ik zit momenteel ook weer op een refocamping. Het is weer goed toeven. Je mag hier veel.
Van wie mag je geen strandwandeling maken?DDD schreef: Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.
Ik dacht dat alleen het aren plukken verboden was. Maar die groeien niet op het strand dacht ik:).Ambtenaar schreef:Van wie mag je geen strandwandeling maken?DDD schreef: Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.
-
GerefGemeente-lid
- Verbannen
Van mij mag dat niet. Ik sta elke zondagmiddag bewapend bij het strand en houd alle mensen tegen die een reformatorische uitstraling hebben.Ambtenaar schreef:Van wie mag je geen strandwandeling maken?DDD schreef: Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.
Sta je er met een kromme stok?GerefGemeente-lid schreef:Van mij mag dat niet. Ik sta elke zondagmiddag bewapend bij het strand en houd alle mensen tegen die een reformatorische uitstraling hebben.Ambtenaar schreef:Van wie mag je geen strandwandeling maken?DDD schreef: Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.![]()
![]()
![]()
-
GerefGemeente-lid
- Verbannen
Inderdaad.Zeeuw schreef:Sta je er met een kromme stok?GerefGemeente-lid schreef:Van mij mag dat niet. Ik sta elke zondagmiddag bewapend bij het strand en houd alle mensen tegen die een reformatorische uitstraling hebben.Ambtenaar schreef:Van wie mag je geen strandwandeling maken?DDD schreef: Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.![]()
![]()
![]()
In de hoop dat we daar nog eens een rechte slag mee mochten komen te slaan.
Wat verraad je eerder denk je: je gewaad of je gepraat?Bourdon16 schreef:Alleen als predikant niet of in het geheel niet? Ik heb er weleens één of twee vakanties doorgebracht maar als je slechts hervormd bent val je toch een beetje buiten dat bootje.DDD schreef:Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.Ad Anker schreef:Ararat schreef: Dat hóeft geen dominee te zijn, kan ook de scriba van de camping wezen.
GerefGemeente-lid schreef:Van mij mag dat niet. Ik sta elke zondagmiddag bewapend bij het strand en houd alle mensen tegen die een reformatorische uitstraling hebben.Ambtenaar schreef:Van wie mag je geen strandwandeling maken?DDD schreef: Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.![]()
![]()
![]()
Zou je DDD of ambtenaar eruit pikken, denk je?
Zeker, die zouden een stevige, dogmatische afranseling ontvangen en zouden de rest van de vakantie gedekt en donkerblauw gekleed gaan.
Ambtenaar wel joh. Gewoon naar z'n sokken kijken.Ararat schreef:GerefGemeente-lid schreef:Van mij mag dat niet. Ik sta elke zondagmiddag bewapend bij het strand en houd alle mensen tegen die een reformatorische uitstraling hebben.Ambtenaar schreef:Van wie mag je geen strandwandeling maken?DDD schreef: Het blijft een intrigerend fenomeen inderdaad. Je mag er op zondag geen strandwandeling maken. Ik zou er als predikant denk ik niet graag heen gaan.![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je DDD of ambtenaar eruit pikken, denk je?