Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Lekker koud douchen en wat ademhalingsoefeningen, daarna een mooi stuk lezen.
Inpakken en weer terug.
Heerlijke 18 dagen gehad! Slechts twee keer een kleine bui.
Wat tips:
Turenne
Demarkt in Brive op zaterdag
Parc zoo du reynou
Chateau Bonneval
Les Jardinsdu manoir
Lac dus pontcharal om te zwemmen
Beste supermarkt inde buurt vonden wij de intermarche in Pompadour
Jammer dat ik wat anderen kort of niet zie waar ik zegraag had gezien
Wat tips:
Turenne
Parc zoo du reynou
Chateau Bonneval
Les Jardinsdu manoir
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Wij gaan over 2 weken naar La Bonne Source. Zat je nu daar, of in de omgeving? De plaatsen komen nl allemaal erg bekend voor :-)Bertiel schreef:Inpakken en weer terug.
Wat tips:
Turenne
Parc zoo du reynou
Chateau Bonneval
Les Jardinsdu manoir
Yes had je graag ontmoet zeeuw
Misschien kun je nog bijboeken :-). Ben je in Uzerche geweest? Dat is echt wel een hele mooie plaats.Bertiel schreef:Yes had je graag ontmoet zeeuw
Ja ook. Maar Turenne vond ik leuker
Ah, ja, daar zijn we ook geweest. Veel moois in die omgeving. Wel vind ik de natuur daar iets minder spectaculair dan bv de Jura.Bertiel schreef:Ja ook. Maar Turenne vond ik leuker
Sinds dit jaar is er een LAw. Die helemaal de omtrek van Nederland aandoet. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat op route met die wij rode strepen gast. Of dat het GPS is. Het Pieterpad ben ik dit jaar aan begonnen.Zita schreef:Nederlands Kustpad. Tot nu toe een fijne route.Lilian1975 schreef:Dat is werkelijk ploeteren geweest door het mulle zand? Stukje kustpad gelopen? Of het nieuwe pad langs de omtrek van Nederland?Zita schreef:Vandaag de eerste 33 km van een nieuwe wandelroute gelopen. Nu in de trein terug naar de bewoonde wereld, en na urenlang ploeteren door een duingebied heeft zitten wel z'n leuke kanten
De volgende keer ga ik wel de wijzigingen op de route even printen. Nu kreeg ik zo nu en dan wel een klamme rug omdat de wandelgids en de routebordjes weinig overeenkomsten hadden.
Wat is het nieuwe pad langs de omtrek van Nederland? Nederlands kustpad en Pieterpad aan elkaar geknoopt?
Morgen kom ik al wandelend langs het schone Oostkapelle, is het plan.
En omdat ik al genoeg bepakking heb, laat ik de treinboeken thuis, en gaat de e-reader mee.
Op één of andere manier voelt het dankzij die twee zaken alsof het een soort refoforum-dag gaat worden, terwijl ik geen forummers verwacht tegen te komen.

En omdat ik al genoeg bepakking heb, laat ik de treinboeken thuis, en gaat de e-reader mee.
Op één of andere manier voelt het dankzij die twee zaken alsof het een soort refoforum-dag gaat worden, terwijl ik geen forummers verwacht tegen te komen.
Vanavond padel gespeeld:-)
-
- Verbannen
Zita schreef:Morgen kom ik al wandelend langs het schone Oostkapelle, is het plan.![]()

Wat leuk! Helaas ben ik niet thuis overdag. Dus je zult me niet tegenkomen.
Maar ik hoor graag je ervaring over dit wonderschone dorp aan de Zeeuwse kust.
Voor controle naar het ziekenhuis. Ik denk dat er nu weinig verbetering zal optreden, na zo'n lange tijd, en dat me moeten leren leven met een hand die ik moeilijk kan gebruiken en knieën die door de klap als het ware niet goed meer te herstellen zijn. Ik ben wel benieuwd of de chirurg hierin nog wat mogelijkheden ziet.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
Sterkte Dia!-DIA- schreef:Voor controle naar het ziekenhuis. Ik denk dat er nu weinig verbetering zal optreden, na zo'n lange tijd, en dat me moeten leren leven met een hand die ik moeilijk kan gebruiken en knieën die door de klap als het ware niet goed meer te herstellen zijn. Ik ben wel benieuwd of de chirurg hierin nog wat mogelijkheden ziet.
Sterkte DIA het is te hopen dat ze nog iet kunnen doen. Ik wens je dan ook het aller beste. Zelf leg ik nu op bed gister weer een kleine in greep in de knie. Mag vonderlijk wel gaan. Bijna tot geen . Nogmaals sterkte.-DIA- schreef:Voor controle naar het ziekenhuis. Ik denk dat er nu weinig verbetering zal optreden, na zo'n lange tijd, en dat me moeten leren leven met een hand die ik moeilijk kan gebruiken en knieën die door de klap als het ware niet goed meer te herstellen zijn. Ik ben wel benieuwd of de chirurg hierin nog wat mogelijkheden ziet.
Sterkte met de lichamelijke problemen!