Jongeren voeren konijn in dierentuin aan alligator

Plaats reactie
jacob

Bericht door jacob »

Een kwajongens streek! :lol: :lol: :lol:

Uitgegeven: 13 oktober 2005 07:08

LONDEN - Een paar jonge bezoekers van de Welsh Mountain-dierentuin in Colwyn Bay hebben voor de ogen van geschokte kinderen een konijn uit de kinderboerderij gehaald en aan de alligators gevoerd.

De jongeren kwamen de dierentuin binnen door over een muur van de uitgestrekte dierentuin te klimmen. Daarop gingen ze naar de kinderboerderij, waar jonge bezoekers worden aangemoedigd de dieren aan te raken. Een van de jongeren greep een konijn en wierp die toe aan de alligators, die zijn gift dankbaar in ontvangst namen.

Een man en zijn dochter die het nog levende konijn tussen de kaken van een van de alligators zagen zitten, sloegen alarm. Het roofdier, Albert, sleurde het beestje daarna het water in om het te verdrinken voor zijn maaltijd. Een van de daders is aangehouden, maar twee anderen wisten te ontsnappen.
takkie

Bericht door takkie »

pcies
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Ik vind hem wel wat lomp...

Doet me denken aan mijn kwajongensstreken waar ik achteraf spijt van heb zoals een bouw-wc'tje volgieten met beton en dan de deur dicht purren.
jacob

Bericht door jacob »

Kaw schreef:Ik vind hem wel wat lomp...

Doet me denken aan mijn kwajongensstreken waar ik achteraf spijt van heb zoals een bouw-wc'tje volgieten met beton en dan de deur dicht purren.
Nou ik vind het onschuldig hoor. En ik vind het ook niet te vergelijken met jouw kwajongens streek. Dat noem ik meer vandalisme.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Het oneigenlijk toegang verschaffen tot een dierentuin om vervolgens dierenmishandeling met de dood tot gevolg toe te passen voor de ogen van vele geschokte kinderen?
jacob

Bericht door jacob »

Kaw schreef:Het oneigenlijk toegang verschaffen tot een dierentuin om vervolgens dierenmishandeling met de dood tot gevolg toe te passen voor de ogen van vele geschokte kinderen?
Dieren mishandeling?

ben jij vegetarier? En dan nog, een krokodil eet graag een konijntje, het lijkt me dus dat het juist geen dierenmishandeling is maar juist een hele aardige daad van deze jongens om die krokodil een feestmaaltje te verschaffen.
ego flos

Bericht door ego flos »

Is het dierenmishandeling om een konijn uit z'n lijden te verlossen? :mrgreen:
Leonius

Bericht door Leonius »

Kaw schreef:Het oneigenlijk toegang verschaffen tot een dierentuin om vervolgens dierenmishandeling met de dood tot gevolg toe te passen voor de ogen van vele geschokte kinderen?
Kijk, hadden ze nu gewoon hun eigen konijn meegenomen....
jacob

Bericht door jacob »

Leonius schreef:
Ach zelfs dat moet geen probleem zijn. Konijnen konijnen graag. En voor je het weet heb je een heel leger konijnen. Dus ze moeten deze jongens dankbaar zijn. MIsschien als kado een konijn geven. :roll:
Leonius

Bericht door Leonius »

jacob schreef:
Leonius schreef:
Ach zelfs dat moet geen probleem zijn. Konijnen konijnen graag. En voor je het weet heb je een heel leger konijnen. Dus ze moeten deze jongens dankbaar zijn. MIsschien als kado een konijn geven. :roll:
Als die dierentuin inderdaad niet aan geboortebeperking deed, dan verdienen deze jongens inderdaad een pluim :!:
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

En wanneer het nu jouw konijn, kind en achtertuin was?

Haha, kwajongensstreek? :roll:
Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

ach, wij voeren onze vogels ook meelwormen. een genot om te zien hoe de vogels genieten van hun maaltijd. met het zelfde genot at die alligrator het konijn op! ik neem aan dat dat de intentie was van die 'goedejongensstreek' :lol:

AJ
Plaats reactie