Vertel dat maar aan de kinderen die al een aantal jaar niet op schoolreisje zijn geweest en dit al weken van te voren ingepland hadden staan.Henk J schreef:Net hoe je er tegenaan kijkt. Je kunt ook de dag nadat Feyenoord het kampioenschap heeft gewonnen een stadswandeling over de Coolsingel maken en dan klagen dat er niks van terecht kwam omdat er zoveel feestvierende supporters waren. Of een orgelconcert in de Martinikerk van Groningen organiseren terwijl op de Markt in Groningen een kampioenschapsfeest van Fc Groningen plaatsvind. En dan roepen dat er teveel achtergrondlawaai was.Zeeuw schreef:Haha, we veroorzaken een hoop verkeersoverlast en het is 'dom' van degenen die er last van hebben om op weg te gaan. Zo ben ik bij de vorige boerenprotesten bijna achterop een trekker geklapt die op de snelweg ineens met 25 km/h naar links kwam. Je hoort niet op die snelweg, net als ik niet door rood mag rijden of harder dan 100 km/h.Henk J schreef:Verkeersoverlast was te verwachten. Niet voor niets zat de school in Stroe dicht. Vind het bijzonder sneu voor de kinderen maar ook een beetje dom van de scholen om alsnog de weg op te gaan.
Het rijden met trekkers op de snelweg is inderdaad gevaarlijk, dat moet je in een colonne doen en dan of helemaal op de rechterbaan of over de hele breedte van de snelweg. En gisteren heeft de politie de boeren soms bewust op de snelweg toegelaten omdat het door de binnenwegen en dorpen rijden met trekkers vele malen gevaarlijker is. Doelbewust blokkeren van snelwegen vind ik dom.
Ik reed gisteren op de A12 en daar hielden diverse boeren zich totaal niet aan de rechterrijstrook.