Wat doen we vandaag?

Zeeuw

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Zeeuw »

Op naar een midweekje strandhuisje Dishoek. Hopen dat het weer een beetje opknapt.
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

Zeeuw schreef:Op naar een midweekje strandhuisje Dishoek. Hopen dat het weer een beetje opknapt.
ik wens je een prachtweek!

Wat het weer betreft: ik heb toch ook wel goede herinneringen aan Boulevard Vlissingen met windkracht 10
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:Op naar een midweekje strandhuisje Dishoek. Hopen dat het weer een beetje opknapt.

Wat het weer betreft: ik heb toch ook wel goede herinneringen aan Boulevard Vlissingen met windkracht 10
We gaan straks ook gewoon zwemmen. Golven zijn heerlijk hoog en nat worden we toch.
Ararat

Bericht door Ararat »

Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef:

We gaan straks ook gewoon zwemmen. Golven zijn heerlijk hoog en nat worden we toch.
Zeeuwse bikkel, ik vind je stoer!

Nee. Ik vind je eigenlijk een beetje dwaas :D
Ik doe dit liever in september als de ijsschotsen zo ongeveer verdwenen zijn.
Fijne midweek
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Vandaag wederom een middagje op de Veluwe vertoefd. Hoe wonderschoon de natuur daar kan zijn hebben we in onze vorige overdenking een weinig belicht. Dat de Veluwe ook wat andere kanten heeft hebben we vandaag ook ondervonden. Al blijft het waar de de natuur mooi is, het kan ook een weinig anders zijn. Dat is namelijk het geval als de regen bij stromen het mulle en dorstige aardrijk laaft, maar de mens zonder paraplu dat doorgaans, zelfs niet op de Veluwe, niet zo zeer apprecieert. Maar goed, deze keer hebben we toch genoten op een terrasje, zonder dat er een of ander steekbeest bij ons kwam mee-eten. Het genuttigde voedsel deed ons nieuwe krachten op, waardoor wij saampjes met frisse moed de regen wederom konden trotseren.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Maanenschijn

Bericht door Maanenschijn »

Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef:

Hu, je lijkt niet wijs. Ik was vanmiddag op het strand, heb het nu nog koud van.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Ararat schreef:
Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef:

Zeeuwse bikkel, ik vind je stoer!

Nee. Ik vind je eigenlijk een beetje dwaas :D
Ik doe dit liever in september als de ijsschotsen zo ongeveer verdwenen zijn.
Fijne midweek
het water is al goed op temperatuur. Maar met het jaren koud douchen ben ik al wat meer gewend denk ik. Volgend jaar doe je gewoon mee. Samen met mevrouw Zeeuw bijna een half uur genoten van de hoge golven.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Maanenschijn schreef:
Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef:

Hu, je lijkt niet wijs. Ik was vanmiddag op het strand, heb het nu nog koud van.
Beetje opbouwen. Het water is goed van temperatuur.
Ararat

Bericht door Ararat »

Zeeuw schreef: het water is al goed op temperatuur. Maar met het jaren koud douchen ben ik al wat meer gewend denk ik. Volgend jaar doe je gewoon mee. Samen met mevrouw Zeeuw bijna een half uur genoten van de hoge golven.
In dat geval vind ik mevrouw Zeeuw een zo mogelijk grotere bikkel. Tenzij zij ook een koude-douche-mens is...
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Ararat schreef:
Zeeuw schreef: het water is al goed op temperatuur. Maar met het jaren koud douchen ben ik al wat meer gewend denk ik. Volgend jaar doe je gewoon mee. Samen met mevrouw Zeeuw bijna een half uur genoten van de hoge golven.
In dat geval vind ik mevrouw Zeeuw een zo mogelijk grotere bikkel. Tenzij zij ook een koude-douche-mens is...
Voor haar was het een serieuze zelfoverwinning.
huisman

Bericht door huisman »

Verwerken dat Erik1960, Forummer en Valcke (voorlopig) vertrokken zijn . Denk niet dat ik voor deze verwerking de hele dag voor nodig heb. Daarvoor heb ik zelf te vaak afscheid genomen. Dus het goede nieuws: Ik blijf :)
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Hoopvol

Bericht door Hoopvol »

huisman schreef:Verwerken dat Erik1960, Forummer en Valcke (voorlopig) vertrokken zijn . Denk niet dat ik voor deze verwerking de hele dag voor nodig heb. Daarvoor heb ik zelf te vaak afscheid genomen. Dus het goede nieuws: Ik blijf :)
Is Valcke vertrokken? Dat heb ik gemist, waar staat dat?
pierre27

Bericht door pierre27 »

Hoopvol schreef:
huisman schreef:Verwerken dat Erik1960, Forummer en Valcke (voorlopig) vertrokken zijn . Denk niet dat ik voor deze verwerking de hele dag voor nodig heb. Daarvoor heb ik zelf te vaak afscheid genomen. Dus het goede nieuws: Ik blijf :)
Zover ik kan lezen zijn alleen Erik1960 en Forummer vertrokken, Valcke neemt tijdelijk afstand van het forum omdat er dingen rondom verwijderde postings niet goed gegaan zijn.
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Valcke

Bericht door Valcke »

pierre27 schreef:
Hoopvol schreef:
Zover ik kan lezen zijn alleen Erik1960 en Forummer vertrokken, Valcke neemt tijdelijk afstand van het forum omdat er dingen rondom verwijderde postings niet goed gegaan zijn.
Wat mijzelf betreft klopt dit. Mijn besluit om te vertrekken was van afgelopen zaterdag (als gevolg van een niet nader te noemen gebeurtenis die op mij afkwam). Inmiddels heb ik besloten om op dit moment niet terug te treden.

Wel wil ik mijn activiteiten op het forum sterk verminderen. Ik ben dus ook niet meer 'beschikbaar' voor ad-hoc vragen over bv. grondtekst of exegetische kwesties.

Hopelijk kunnen we elkaar in de toekomst (af en toe) weer vinden in een nuttig en leerzaam gesprek.
-DIA-

Bericht door -DIA- »

Valcke schreef:
pierre27 schreef: Zover ik kan lezen zijn alleen Erik1960 en Forummer vertrokken, Valcke neemt tijdelijk afstand van het forum omdat er dingen rondom verwijderde postings niet goed gegaan zijn.
Wat mijzelf betreft klopt dit. Mijn besluit om te vertrekken was van afgelopen zaterdag (als gevolg van een niet nader te noemen gebeurtenis die op mij afkwam). Inmiddels heb ik besloten om op dit moment niet terug te treden.

Wel wil ik mijn activiteiten op het forum sterk verminderen. Ik ben dus ook niet meer 'beschikbaar' voor ad-hoc vragen over bv. grondtekst of exegetische kwesties.

Hopelijk kunnen we elkaar in de toekomst (af en toe) weer vinden in een nuttig en leerzaam gesprek.
Ik begrijp het, maar ik acht niet goed voor het forum als geheel. Maar nogmaals kan het wel vatten. Er is een deel dat u node zal missen.
Ik heb niet alles gevolgd, en toch kan ik begrijpen, als ik het goed aanvoel. Verder wil ik niet meer zeggen, want ikzelf heb ook meermalen zo om een tweesprong gestaan. Dan was ik steeds weer te zwak om recht door zee te gaan. En toch, dat zou altijd wel moeten. Dat moet dan maar gezien worden als een aanklacht tegen mezelf. Anderzijds vind ik terugtrekken van mezelf ook laf.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Plaats reactie