Wat doen we vandaag?

Chrisje72

Re: Wat doen we vandaag?

Bericht door Chrisje72 »

Edraw
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Draw.io gebruiken wij op het werk. Volgens mij gratis
FlyingEagle

Bericht door FlyingEagle »

Draw.io gebruiken wij op het werk. Volgens mij gratis
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef:had je zoiets in gedachten?

Afbeelding
Eigenlijk wel. Nog 1 fase eronder en wat andere kleurtjes, maar het idee klopt helemaal ja.
Het Grote Gedoe zal ontstaan wanneer je de tekst in de blokken links en rechts wilt plaatsten, vermoed ik? Gaat het om veel tekst?
Klopt. Dan is het niet zo mooi uitgelijnd meer. Valt wel mee. 4/5 regels tekst per blok.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Tiberius schreef:Hij is geen student.
Heb je de Miro-app al geprobeerd?
Wowow, zijn we niet allemaal 'leven lang leerders'? :-). Nee nog niet. Ik zal eens kijken naar de gegeven suggesties. Het is nu maar 1 keer dat ik zo iets maak, maar het moet wsl nog een keer of 10 herhaald worden, dus loont het de moeite eens verder te kijken
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Zeeuw schreef:
Wowow, zijn we niet allemaal 'leven lang leerders'? :-).
Ja zeker, maar geen levenslang student, toch?
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Tiberius schreef:
Zeeuw schreef:
Wowow, zijn we niet allemaal 'leven lang leerders'? :-).
Ja zeker, maar geen levenslang student, toch?
In ieder geval niet kwalificerend voor studiefinanciering nee. Het is overigens al weer even geleden dat ik een studie volgde. Nu nogal druk met bedrijfje opzetten. Dat is ook wel leerzaam trouwens.
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Het idee van studentenversies van software is dat de software voor de studie gebruikt wordt. En natuurlijk met de achterliggende gedachte, dat je die software later in je werk gaat gebruiken.

Softwareontwikkelaars willen ook graag eten. ;)
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Tiberius schreef:Het idee van studentenversies van software is dat de software voor de studie gebruikt wordt. En natuurlijk met de achterliggende gedachte, dat je die software later in je werk gaat gebruiken.

Softwareontwikkelaars willen ook graag eten. ;)
Zeker. Ik gun ze roomboter en beleg. Maar ik betaal liever voor zaken als ik weet dat ik ze echt voor langere tijd gebruik. We hebben bv ook een uitgebreide acrobat op het werk, die gebruik ik vaak om pdf's te bewerken. Maar een stroomschema expert ben ik nog lang niet. Ik twijfel er eigenlijk ook aan of ik dat wil zijn :-). Daar zijn vast goeie mensen voor te vinden.
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef:
Zeeuw schreef:
Erik1960 schreef:had je zoiets in gedachten?

Afbeelding
Eigenlijk wel. Nog 1 fase eronder en wat andere kleurtjes, maar het idee klopt helemaal ja.
Het Grote Gedoe zal ontstaan wanneer je de tekst in de blokken links en rechts wilt plaatsten, vermoed ik? Gaat het om veel tekst?
Klopt. Dan is het niet zo mooi uitgelijnd meer. Valt wel mee. 4/5 regels tekst per blok.
Wil je van 2 blokken de tekst vrijgeven? Ik ben gek op ruzie maken met Word ;-)
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Zeeuw

Bericht door Zeeuw »

Erik1960 schreef: Wil je van 2 blokken de tekst vrijgeven? Ik ben gek op ruzie maken met Word ;-)
Zeker. Ik mail je wel even.
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

Vandaag ‘gewoon’ werken (dit keer niet thuis maar op mijn werkplek). En vanavond in Doetinchem naar een optreden van een Brabantse troubadour. Even heerlijk terug in de tijd de taal horen die 17 jaar om ons heen was. Sweet memories..
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

De app Plantsome aan het inregelen.
Vorige week had ik alle plantjes al toegevoegd, nu even alle puntjes op de i. Plantsome is een app waar je al je plantjes kan toevoegen. Je geeft o.a. hoe groot je planten zijn, maar ook of ze veel licht krijgen etc. Super handig want ik krijg nu iedere keer een melding waarin staat welke plant water nodig heeft. Handige bijkomstigheid, er staat ook hoeveel water je moet toevoegen. Als het goed is dus geen dooie planten meer. Ik vind planten erg leuk, maar heb niet echt groene vingers.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Erik1960
Verbannen

Bericht door Erik1960 »

HersteldHervormd schreef:De app Plantsome aan het inregelen.
Vorige week had ik alle plantjes al toegevoegd, nu even alle puntjes op de i. Plantsome is een app waar je al je plantjes kan toevoegen. Je geeft o.a. hoe groot je planten zijn, maar ook of ze veel licht krijgen etc. Super handig want ik krijg nu iedere keer een melding waarin staat welke plant water nodig heeft. Handige bijkomstigheid, er staat ook hoeveel water je moet toevoegen. Als het goed is dus geen dooie planten meer. Ik vind planten erg leuk, maar heb niet echt groene vingers.
Je hoopt natuurlijk vooral dit scherm te zien:
Afbeelding :D
HersteldHervormd

Bericht door HersteldHervormd »

Erik1960 schreef:
HersteldHervormd schreef:De app Plantsome aan het inregelen.
Je hoopt natuurlijk vooral dit scherm te zien:
Afbeelding :D
Haha, precies!
Heb jij de app ook?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Plaats reactie