Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Vanmorgen al bardienst gehad en vanmiddag rommelen in huis.
Oh ik dacht dat hij er al lang stondhelma schreef:https://youtu.be/uyBvOgsjCxM
Vandaag intrede kand.Pronk
En 3 verjaardagen in één; in Gouda.

Er zit bijna of helemaal 5 maanden tussen het aannemen en bevestigen, dat is best een hele poos toch?
Ik wil een goed stroomschema maken voor een werkproces, iemand betere (gratis) suggesties dan SmartArt in Word?
Re: RE: Re: Wat doen we vandaag?
30 km verderop? Dat is nogal een afstand.
Lucidchart kom ik tegen; en je schijnt met Canva ook zoiets te kunnen doen. Maar het lijkt dat je met SmartArt niet uit de voeten kunt en dat zou kunnen betekenen dat je speciale wensen hebt?Zeeuw schreef:Ik wil een goed stroomschema maken voor een werkproces, iemand betere (gratis) suggesties dan SmartArt in Word?
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Nou, eigenlijk niet eens. Ik beschrijf een proces om leerlingen via oriëntatie, naar stage, naar proefperiode en vast contract te krijgen. Ik heb dus 5 pijlen met tekst nodig, maar na 3 wordt het al lastig met tekst op de juiste plaats te krijgen. Verspringt vanzelf. En eigenlijk wil ik links en rechts van de pijl tekst. Links de vereisten en rechts de factoren die succes kunnen geven.Erik1960 schreef:Lucidchart kom ik tegen; en je schijnt met Canva ook zoiets te kunnen doen. Maar het lijkt dat je met SmartArt niet uit de voeten kunt en dat zou kunnen betekenen dat je speciale wensen hebt?Zeeuw schreef:Ik wil een goed stroomschema maken voor een werkproces, iemand betere (gratis) suggesties dan SmartArt in Word?
Het leek me niet zo lastig, maar ik vind SmartArt niet gebruiksvriendelijk. Bv een tekstvak krijg in niet in de chart, alleen erbuiten.
Dat is een berucht kenmerk van Word… :-( Ik zal eens kijken of de Apple-tegenhanger iets soortgelijks heeft.Zeeuw schreef:Nou, eigenlijk niet eens. Ik beschrijf een proces om leerlingen via oriëntatie, naar stage, naar proefperiode en vast contract te krijgen. Ik heb dus 5 pijlen met tekst nodig, maar na 3 wordt het al lastig met tekst op de juiste plaats te krijgen. Verspringt vanzelf. En eigenlijk wil ik links en rechts van de pijl tekst. Links de vereisten en rechts de factoren die succes kunnen geven.Erik1960 schreef:Lucidchart kom ik tegen; en je schijnt met Canva ook zoiets te kunnen doen. Maar het lijkt dat je met SmartArt niet uit de voeten kunt en dat zou kunnen betekenen dat je speciale wensen hebt?Zeeuw schreef:Ik wil een goed stroomschema maken voor een werkproces, iemand betere (gratis) suggesties dan SmartArt in Word?
Het leek me niet zo lastig, maar ik vind SmartArt niet gebruiksvriendelijk. Bv een tekstvak krijg in niet in de chart, alleen erbuiten.
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
-
Visio, maar weet niet of dat in jouw office-pakket zit.Zeeuw schreef:Ik wil een goed stroomschema maken voor een werkproces, iemand betere (gratis) suggesties dan SmartArt in Word?
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com
had je zoiets in gedachten?

-
Autocad?Zeeuw schreef:Ik wil een goed stroomschema maken voor een werkproces, iemand betere (gratis) suggesties dan SmartArt in Word?

Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Eigenlijk wel. Nog 1 fase eronder en wat andere kleurtjes, maar het idee klopt helemaal ja.Erik1960 schreef:had je zoiets in gedachten?
Gratis? :-)HersteldHervormd schreef:Autocad?Zeeuw schreef:Ik wil een goed stroomschema maken voor een werkproces, iemand betere (gratis) suggesties dan SmartArt in Word?
Het Grote Gedoe zal ontstaan wanneer je de tekst in de blokken links en rechts wilt plaatsten, vermoed ik? Gaat het om veel tekst?Zeeuw schreef:Eigenlijk wel. Nog 1 fase eronder en wat andere kleurtjes, maar het idee klopt helemaal ja.Erik1960 schreef:had je zoiets in gedachten?
-
Je hebt een studentenversieZeeuw schreef:Gratis? :-)HersteldHervormd schreef:Autocad?Zeeuw schreef:Ik wil een goed stroomschema maken voor een werkproces, iemand betere (gratis) suggesties dan SmartArt in Word?
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Hij is geen student.
Heb je de Miro-app al geprobeerd?
Heb je de Miro-app al geprobeerd?