Ik wist trouwens niet dat zoiets ook een laptop genoemd wordt (zie onderschrift foto).Job schreef:Toch heeft deze jongen moeten stoppen, hij tapte uit hetzelfde vaatje: https://www.rd.nl/artikel/758063-privac ... fel-dekker.
Gereformeerde Gemeenten
Re: Gereformeerde Gemeenten
Het zal moeilijk zijn om weer een man van dat kaliber te vinden.Tiberius schreef:Die vacature is ontstaan door het recente overlijden van René van den Berg, diaken van de GG te Zwijndrecht; hij heeft jarenlang Nederlands gegeven aan de theologische school.GGotK schreef:Op de site van de GG staat dat bij het Curatorium van de TS er een vacature is voor gastdocent Nederlands.
Dat vrees ik ook, ja.GGotK schreef:Het zal moeilijk zijn om weer een man van dat kaliber te vinden.Tiberius schreef:Die vacature is ontstaan door het recente overlijden van René van den Berg, diaken van de GG te Zwijndrecht; hij heeft jarenlang Nederlands gegeven aan de theologische school.GGotK schreef:Op de site van de GG staat dat bij het Curatorium van de TS er een vacature is voor gastdocent Nederlands.
Er klopt wel meer niet in dat artikel: inderdaad is het volgens de AVG niet toegestaan om zonder rechtmatige grondslag persoonsgegeven te publiceren (niet: zonder toestemming; een andere grondslag is ook prima), maar hij haalt die persoonsgegevens uit andere openbare bronnen. Dat is wel toegestaan.GGotK schreef:Ik wist trouwens niet dat zoiets ook een laptop genoemd wordt (zie onderschrift foto).Job schreef:Toch heeft deze jongen moeten stoppen, hij tapte uit hetzelfde vaatje: https://www.rd.nl/artikel/758063-privac ... fel-dekker.
Dus hij had gewoon door mogen gaan met zijn nieuwsbrief.
Er wordt best veel op de AVG gegooid, terwijl men eigenlijk geen zin heeft om het te doen.
-
Dat hoeft toch ook niet persé. Als diegene maar goed les geeft, is het goed toch? Zou het ook een vrouw mogen zijn?GGotK schreef:Het zal moeilijk zijn om weer een man van dat kaliber te vinden.Tiberius schreef:Die vacature is ontstaan door het recente overlijden van René van den Berg, diaken van de GG te Zwijndrecht; hij heeft jarenlang Nederlands gegeven aan de theologische school.GGotK schreef:Op de site van de GG staat dat bij het Curatorium van de TS er een vacature is voor gastdocent Nederlands.
Waarom niet? Het is geen ambt. De logopedist is ook een vrouw, dacht ik.
-
De GG denkt nogal eens behoorlijk strict.Tiberius schreef:Waarom niet? Het is geen ambt. De logopedist is ook een vrouw, dacht ik.
Zo strikt nu ook weer niet hoor.Geytenbeekje schreef:De GG denkt nogal eens behoorlijk strict.Tiberius schreef:Waarom niet? Het is geen ambt. De logopedist is ook een vrouw, dacht ik.
Nou, Posthoorn, ik zie een mooie taak voor je liggenGeytenbeekje schreef:Dat hoeft toch ook niet persé. Als diegene maar goed les geeft, is het goed toch? Zou het ook een vrouw mogen zijn?GGotK schreef:Het zal moeilijk zijn om weer een man van dat kaliber te vinden.Tiberius schreef:Die vacature is ontstaan door het recente overlijden van René van den Berg, diaken van de GG te Zwijndrecht; hij heeft jarenlang Nederlands gegeven aan de theologische school.GGotK schreef:Op de site van de GG staat dat bij het Curatorium van de TS er een vacature is voor gastdocent Nederlands.

-
- Verbannen
Selectief striktTiberius schreef:Zo strikt nu ook weer niet hoor.Geytenbeekje schreef:De GG denkt nogal eens behoorlijk strict.Tiberius schreef:Waarom niet? Het is geen ambt. De logopedist is ook een vrouw, dacht ik.

~~Soli Deo Gloria~~
-
- Verbannen
Jaja. Maar dat ben jij ook, waarde @Hendrikus!Hendrikus schreef:Selectief striktTiberius schreef:Zo strikt nu ook weer niet hoor.Geytenbeekje schreef:De GG denkt nogal eens behoorlijk strict.Tiberius schreef:Waarom niet? Het is geen ambt. De logopedist is ook een vrouw, dacht ik.

Dit lijkt een beetje op de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet...
Een oude vriend, waar ik veel van geleerd heb, een mens waar iets van uitging, vroeger zouden ze zeggen een goede reuke christi, gaf ook logopedielessen aan een student van de theologische school.Geytenbeekje schreef:De GG denkt nogal eens behoorlijk strict.Tiberius schreef:Waarom niet? Het is geen ambt. De logopedist is ook een vrouw, dacht ik.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Gaan we een beetje zitten jij-bakken?GerefGemeente-lid schreef:Jaja. Maar dat ben jij ook, waarde @Hendrikus!Hendrikus schreef:Selectief striktTiberius schreef: Zo strikt nu ook weer niet hoor.
~~Soli Deo Gloria~~
-
- Verbannen
Niet zo zurig doen.Hendrikus schreef:Gaan we een beetje zitten jij-bakken?GerefGemeente-lid schreef:Jaja. Maar dat ben jij ook, waarde @Hendrikus!Hendrikus schreef:Selectief striktTiberius schreef: Zo strikt nu ook weer niet hoor.

Dit was gewoon een eenvoudig inkoppertje.
Laatst gewijzigd door GerefGemeente-lid op 12 mar 2022, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.