Sterkte.. vond het pittig zo'n tijd op elkaars lip. Wij zijn er weer uit inmiddels. Gelukkig was bij ons iedereen tegelijk positief en hadden we amper klachten.merel schreef:Het was niet de vraag of, maar wanneer het ons zou treffen. Inmiddels de eerste positieve test in huis
COVID-19
Re: COVID-19
We hebben het natuurlijk niet voor het uitkiezen, maar het is het meest 'ideaal' zo. Niet erg ziek, allemaal tegelijk.Bourdon16 schreef:Sterkte.. vond het pittig zo'n tijd op elkaars lip. Wij zijn er weer uit inmiddels. Gelukkig was bij ons iedereen tegelijk positief en hadden we amper klachten.merel schreef:Het was niet de vraag of, maar wanneer het ons zou treffen. Inmiddels de eerste positieve test in huis
Ja klopt, we waren er eigenlijk erg blij mee. Wat best raar is bij een ziekte normaal gesproken. Maar nu het voordeel dat je weer een half jaar een groen vinkje kan krijgen.Terri schreef:We hebben het natuurlijk niet voor het uitkiezen, maar het is het meest 'ideaal' zo. Niet erg ziek, allemaal tegelijk.Bourdon16 schreef:Sterkte.. vond het pittig zo'n tijd op elkaars lip. Wij zijn er weer uit inmiddels. Gelukkig was bij ons iedereen tegelijk positief en hadden we amper klachten.merel schreef:Het was niet de vraag of, maar wanneer het ons zou treffen. Inmiddels de eerste positieve test in huis
Collega van mij was half december positief mèt verschijnselen, en eind januari opnieuw.Bourdon16 schreef:Ja klopt, we waren er eigenlijk erg blij mee. Wat best raar is bij een ziekte normaal gesproken. Maar nu het voordeel dat je weer een half jaar een groen vinkje kan krijgen.Terri schreef:We hebben het natuurlijk niet voor het uitkiezen, maar het is het meest 'ideaal' zo. Niet erg ziek, allemaal tegelijk.Bourdon16 schreef:Sterkte.. vond het pittig zo'n tijd op elkaars lip. Wij zijn er weer uit inmiddels. Gelukkig was bij ons iedereen tegelijk positief en hadden we amper klachten.merel schreef:Het was niet de vraag of, maar wanneer het ons zou treffen. Inmiddels de eerste positieve test in huis
Het blijft vreemd, het immuunstelsel.
Dat heb ik ook al meer gehoord. Onze
( gevaccineerde) tiener is nauwelijks ziek. Twee andere kinderen hebben klachten , maar testen nog negatief.
Een aantal collega's verzoeken hun 'zieke' kinderen op hun kamer te blijven, maar dat vinden wij best zielig. We zitten lekker op een kluitje.
( gevaccineerde) tiener is nauwelijks ziek. Twee andere kinderen hebben klachten , maar testen nog negatief.
Een aantal collega's verzoeken hun 'zieke' kinderen op hun kamer te blijven, maar dat vinden wij best zielig. We zitten lekker op een kluitje.
Er lijkt soms echt geen touw aan vast te knopen.....merel schreef:Dat heb ik ook al meer gehoord. Onze
Vriendinnetje van onze kleindochter had alle verschijnselen, in de klas velen positief, haar zelftesten allen positief, pcr test: negatief!
Niet te volgen.
Maar jullie iig beterschap!
merel schreef:Dat heb ik ook al meer gehoord. Onze
Beterschap, en blijf maar lekker dicht bij elkaar. In onze gezin ook weer 3 positieven (dochter, schoonzoon en hun zoontje) . Wel ziek maar niet erg tot nu toe.
In onze kerkelijke gemeente weer heel wat gezinnen voor de tweede keer. Over het algemeen zonder veel klachten.
Wanneer gaan we dit als een gewone ziekte beschouwen. Die ziek is blijft thuis en de rest van het gezin gaat gewoon zijn of haar gang.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Nu wij van de week corona hadden was ik toch wel wat ongerust toen zoonlief van twee en halve maand ook wat ziek werd en lichte koorts had (38,1), het was snel weer in de hoge 37 en na een dag helemaal over, maar juist voor heel jonge kinderen maak ik me wel wat ongerust bij dit virus (en veel andere virussen).
De besmetting kwam wel net op tijd we zijn net op tijd uit isolatie voor de doopdienst van onze zoon die morgen gepland is.
De besmetting kwam wel net op tijd we zijn net op tijd uit isolatie voor de doopdienst van onze zoon die morgen gepland is.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
-
Vind ik echt bespottelijk. Schaam je om dit soort dingen te zeggen!Bourdon16 schreef:Ja klopt, we waren er eigenlijk erg blij mee. Wat best raar is bij een ziekte normaal gesproken. Maar nu het voordeel dat je weer een half jaar een groen vinkje kan krijgen.Terri schreef:We hebben het natuurlijk niet voor het uitkiezen, maar het is het meest 'ideaal' zo. Niet erg ziek, allemaal tegelijk.Bourdon16 schreef:Sterkte.. vond het pittig zo'n tijd op elkaars lip. Wij zijn er weer uit inmiddels. Gelukkig was bij ons iedereen tegelijk positief en hadden we amper klachten.merel schreef:Het was niet de vraag of, maar wanneer het ons zou treffen. Inmiddels de eerste positieve test in huis
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Waarom? Als je dan toch een positieve GGD test hebt ondergaan, pak dan ook de voordelen er van mee.
Heb mijn QR code overigens nog nooit gebruikt, maar ik ben dan ook niet uit eten geweest. 1x naar terrasje, toen had ik nog geen QR dus toen zijn we buiten gebleven. Buiten op terrasje zitten vind ik sowieso prettiger als binnen.
Heb mijn QR code overigens nog nooit gebruikt, maar ik ben dan ook niet uit eten geweest. 1x naar terrasje, toen had ik nog geen QR dus toen zijn we buiten gebleven. Buiten op terrasje zitten vind ik sowieso prettiger als binnen.
De wereld staat in brand, maar wij gooien olie op het vuur door ons toekijken aan de kant
HH kan je uitleggen wat bespottelijk is en waar Bourdon zich voor moet schamen?HersteldHervormd schreef:Vind ik echt bespottelijk. Schaam je om dit soort dingen te zeggen!Bourdon16 schreef:
Ja klopt, we waren er eigenlijk erg blij mee. Wat best raar is bij een ziekte normaal gesproken. Maar nu het voordeel dat je weer een half jaar een groen vinkje kan krijgen.
Ik snap het niet....
Precies, zo raar vind ik het niet. Ik hoop dat de kinderen het nu ook krijgen. Dat bouwen ze iig weerstand op.
Ik ben ook benieuwd.. maar mijn reactie zal dan pas weer maandag zijn. Allemaal een gezegende zondag toegewenst!
-
Dat hij blij is met ziek zijn, en ook blij is met weer een groen vinkje.Terri schreef:HH kan je uitleggen wat bespottelijk is en waar Bourdon zich voor moet schamen?HersteldHervormd schreef:Vind ik echt bespottelijk. Schaam je om dit soort dingen te zeggen!Bourdon16 schreef:
Ja klopt, we waren er eigenlijk erg blij mee. Wat best raar is bij een ziekte normaal gesproken. Maar nu het voordeel dat je weer een half jaar een groen vinkje kan krijgen.
Ik snap het niet....
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Nee, dat schreef hij niet. Hij was blij dat het zo liep dat ze allemaal tegelijk, niet erg ziek waren.HersteldHervormd schreef:Dat hij blij is met ziek zijn, en ook blij is met weer een groen vinkje.Terri schreef:HH kan je uitleggen wat bespottelijk is en waar Bourdon zich voor moet schamen?HersteldHervormd schreef:Vind ik echt bespottelijk. Schaam je om dit soort dingen te zeggen!Bourdon16 schreef:
Ik snap het niet....
En dat groene vinkje krijg je.
Maar goed, ik begrijp dat voor sommigen zelfs het groene vinkje na hersteld zijn, ook niet acceptabel is?
Ik zal er over op houden, maar ik blijf me verbazen.