Gaat wel hard. Ruim een uur geleden sprak Valcke over 82000 ondertekenden. Nu al 25000 meer.Tiberius schreef:+1TSD schreef:Petitie getekend.
En @merel: sterkte en beterschap!
+1
(Wel druk op die site)
COVID-19
Re: COVID-19
De laatste petitie die ik heb getekend was tegen het doden van zeehondjes om hun vacht. Ik was toen 11 jaar.Ad Anker schreef:Gaat wel hard. Ruim een uur geleden sprak Valcke over 82000 ondertekenden. Nu al 25000 meer.Tiberius schreef:+1TSD schreef:Petitie getekend.
+1
(Wel druk op die site)

M.a.w. ik onderteken al decennia geen petities en ben daar onvoorstelbaar principieel in.

Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Het lijkt me inderdaad goed zo'n wet te hebben. Maar misschien beter om hem te behandelen als de gemoederen wat bedaard zijn. Bijvoorbeeld als de 17 miljoen Nederlandse virologen weer een nieuwe baan hebben.parsifal schreef:Voor corona inderdaad weinig zinvol, al zou ik 1G graag beschikbaar houden (onder strikte voorwaarden) en zeker in plaatsen als ziekenhuizen en verzorgingshuizen tijdens een periode van hoge prevalentie. Als tijdelijke maatregel voor andere ziektes moet 1G en zelfs 2G of 3G ook mogelijk zijn als tijdelijk maatregel als verwacht kan worden dat het veel levens redt. Ik twijfel nog aan ondertekenen.Valcke schreef:Zojuist heb ik de petitie 'Onverdeeld open' - voor onmiddellijke afschaffing van het conronatoegangsbewijs - ondertekend. Er zijn inmiddels meer dan 82.000 ondertekenaars en de petitie is pas gisteren gestart.
Iniatiefnemers zijn o.a. Jona Walk en Mona Keijzer.
"Wij spreken ons uit tegen het coronatoegangsbewijs in al zijn verschijningsvormen. De schade die erdoor wordt veroorzaakt, staat niet in verhouding tot eventuele voordelen voor de volksgezondheid."
https://petities.nl/petitions/brede-coa ... ?locale=nl
Een duidelijk signaal van de bevolking richting het kabinet - dat het coronatoegangsbewijs voorlopig wil handhaven zonder een afbouw aan te willen kondigen - is op zijn plaats.
Ik ben daar ook best principieel in. Al stikt het nu wel van de zeehonden. Dus had het effect.huisman schreef:De laatste petitie die ik heb getekend was tegen het doden van zeehondjes om hun vacht. Ik was toen 11 jaar.Ad Anker schreef:Gaat wel hard. Ruim een uur geleden sprak Valcke over 82000 ondertekenden. Nu al 25000 meer.Tiberius schreef:+1TSD schreef:Petitie getekend.
+1
(Wel druk op die site)![]()
M.a.w. ik onderteken al decennia geen petities en ben daar onvoorstelbaar principieel in.
Maar ik heb nu een keer wel getekend.
Klopt, ik kwam er ook nauwelijks doorheen. Goed tekenTiberius schreef:+1TSD schreef:Petitie getekend.
+1
(Wel druk op die site)
-
Wilde de petitie ook tekenen maar de site ligt plat.... Straks naar weer proberen.Tiberius schreef:+1TSD schreef:Petitie getekend.
+1
(Wel druk op die site)
-
Ja ik moest ook een paar keer proberen, maar het is gelukt!TSD schreef:Klopt, ik kwam er ook nauwelijks doorheen. Goed tekenTiberius schreef:+1TSD schreef:Petitie getekend.
+1
(Wel druk op die site)
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
mail: broederhh@gmail.com
Bijna 193.000 ......... zegt genoeg!HersteldHervormd schreef:Ja ik moest ook een paar keer proberen, maar het is gelukt!TSD schreef:Klopt, ik kwam er ook nauwelijks doorheen. Goed tekenTiberius schreef:+1TSD schreef:Petitie getekend.
+1
(Wel druk op die site)
Het zal toch geen virus zijn..?Henk J schreef:Wilde de petitie ook tekenen maar de site ligt plat....
’Wie uitziet en hoopt op de Heer krijgt nieuwe kracht: hij slaat zijn vleugels uit als een adelaar, hij loopt, maar wordt niet moe, hij rent, maar raakt niet uitgeput’.
Bijna niet door te komen. Teller staat nu op 313.400..Terri schreef:
Bijna 193.000 ......... zegt genoeg!
?Hoopvol schreef:Bijna niet door te komen. Teller staat nu op 313.400..Terri schreef:
222.476 17.55 uurHoopvol schreef:Bijna niet door te komen. Teller staat nu op 313.400..Terri schreef:
Zalig is de mens, welken de Heere de zonden niet toerekent.
Je bent wel heel hoopvolHoopvol schreef:Bijna niet door te komen. Teller staat nu op 313.400..Terri schreef:

Een half miljoen ondertekenaars of meer zou mooi zijn. En een zeer duidelijk signaal voor de regering!
Record is denk ik het volkspetionement van 1878 voor het bijzonder onderwijs met bijna 470.000 handtekeningen op een bevolking van destijds ongeveer 4 miljoen inwoners, zo'n 12% van de totale bevolking! En dat ging allemaal nog op papieren lijsten, ongekend! (De namen zijn tegenwoordig in te zien, er zijn diverse voorouders van mij bij.)
Record is denk ik het volkspetionement van 1878 voor het bijzonder onderwijs met bijna 470.000 handtekeningen op een bevolking van destijds ongeveer 4 miljoen inwoners, zo'n 12% van de totale bevolking! En dat ging allemaal nog op papieren lijsten, ongekend! (De namen zijn tegenwoordig in te zien, er zijn diverse voorouders van mij bij.)
Ja dat is een beetje te enthousiast..Terri schreef:Je bent wel heel hoopvolHoopvol schreef:Bijna niet door te komen. Teller staat nu op 313.400..Terri schreef: