Natuurlijk, dat vindt iedereen. Maar hij heeft niet onderbouwd dat 2G daaraan bijdraagt (dus effectief is) en proportioneel is. En daar gaat het natuurlijk wel om. Iedereen vind dat de zorg toegankelijk moet blijven. Het gaat echter om de onderbouwing voor middelen die je daarvoor inzet.Ambtenaar schreef:Paternotte heeft wel degelijk argumenten gegeven. Eén ervan is bijvoorbeeld dat hij de zorg voor iedereen beschikbaar wil houden. Je kunt dat een slecht argument vinden, maar het is niet zo dat hij zijn standpunt niet heeft onderbouwd.Valcke schreef:
Punt 1: ik polariseer niet; dat doen degenen die anderen willen uitsluiten, bv. door 2G of vaccinatiedwang. Jan Paternotte is een uitgesproken voorstander van 2G - een inhoudelijke onderbouwing heb ik bij hem niet gezien behalve de argumentatie dat gevaccineerden voorrechten behoren te hebben. Dus wie polariseert er?
Op je andere punt ga ik niet in. Ik ga geen discussies overdoen. Waarbij ik mij ook afvraag waar je enorme uithaal naar mij toe überhaupt vandaan komt. Ik ben blij dat anderen ook zien dat er hier iets niet 'klopt' om het voorzichtig te zeggen.