En waar haal je die wijsheid vandaan?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
COVID-19
Re: COVID-19
-
Om dezelfde rede waarom je niet mag vaccineren als je kort geleden nog besmet bent geweest.merel schreef:En waarom?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
De meeste bijwerkingen worden gemeld vlak ná vaccinatie.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
mail: broederhh@gmail.com
Dan lijkt het mij juist zaak om zo snel mogelijk te vaccineren in plaats van het te ontraden.HersteldHervormd schreef:Om dezelfde rede waarom je niet mag vaccineren als je kort geleden nog besmet bent geweest.merel schreef:En waarom?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
Bijwerkingen vinden altijd plaats vlak na vaccinatie. Ik ken geen lange termijn bijwerkingen bij vaccinaties. Of ik moet iets gemist hebben in de voorlichting over diverse vaccinaties.
-
Haha, lange termijn bijwerkingen kunnen natuurlijk nog niet ontdekt zijn als je nog in de middellange termijn zit.merel schreef:Dan lijkt het mij juist zaak om zo snel mogelijk te vaccineren in plaats van het te ontraden.HersteldHervormd schreef:Om dezelfde rede waarom je niet mag vaccineren als je kort geleden nog besmet bent geweest.merel schreef:En waarom?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
Bijwerkingen vinden altijd plaats vlak na vaccinatie. Ik ken geen lange termijn bijwerkingen bij vaccinaties. Of ik moet iets gemist hebben in de voorlichting over diverse vaccinaties.
Kom haastig tot Christus. Hij heeft zielen gereinigd die even vuil waren als die van u. – Thomas Boston
Ik benoemde dat mij van (geen enkele) vaccinatie lange termijn bijwerkingen bekend zijn. Zij jou dit wel bekend?HersteldHervormd schreef:
Haha, lange termijn bijwerkingen kunnen natuurlijk nog niet ontdekt zijn als je nog in de middellange termijn zit.
Trouwens ook van de middellange termijn zijn volgens mij nog geen bijwerkingen geduid.
-
Geen idee, we zijn net begonnen natuurlijk met vaccineren en zoals je inmiddels wel in de gaten heb, zal dit niet het laatste spuitje zijn.merel schreef:Ik benoemde dat mij van (geen enkele) vaccinatie lange termijn bijwerkingen bekend zijn. Zij jou dit wel bekend?HersteldHervormd schreef:
Haha, lange termijn bijwerkingen kunnen natuurlijk nog niet ontdekt zijn als je nog in de middellange termijn zit.
Trouwens ook van de middellange termijn zijn volgens mij nog geen bijwerkingen geduid.
Ik weet echt niet of het vaccin schadelijk is op welke termijn dan ook. In het begin dacht ik dat wel sterker, nu wat minder, maar ik weet het simpelweg niet.
ik heb het idee dat de omicron nu al veel en veel verder is verspreid dan we denken en dat heel veel wordt gemist omdat de zelftest niet aanslaat. Voor de jaarwisseling is 80% van NL besmet die het voelt als een ietsie pietsie verkoudheid.
... en eindigt op de IC.Wim Anker schreef: die het voelt als een ietsie pietsie verkoudheid...
Sinds wanneer ben jij arts? Wat je hier beweert klopt helemaal NIET. Het is alleen niet effectief om vlak na besmetting te boosteren. Het is niet gevaarlijk om vlak na vaccinatie besmet te rakenHersteldHervormd schreef:Om dezelfde rede waarom je niet mag vaccineren als je kort geleden nog besmet bent geweest.merel schreef:En waarom?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
-
Nou dat denk ik niet. 80% is veel hoorWim Anker schreef:ik heb het idee dat de omicron nu al veel en veel verder is verspreid dan we denken en dat heel veel wordt gemist omdat de zelftest niet aanslaat. Voor de jaarwisseling is 80% van NL besmet die het voelt als een ietsie pietsie verkoudheid.

-
Nee klopt, ik ben ook geen theoloog, geoloog, geschiedkundige en ga zo maar door.Framboos schreef:Sinds wanneer ben jij arts? Wat je hier beweert klopt helemaal NIET. Het is alleen niet effectief om vlak na besmetting te boosteren. Het is niet gevaarlijk om vlak na vaccinatie besmet te rakenHersteldHervormd schreef:Om dezelfde rede waarom je niet mag vaccineren als je kort geleden nog besmet bent geweest.merel schreef:En waarom?HersteldHervormd schreef: Ik zou sowieso nu bijna niemand adviseren te boosteren, simpelweg omdat het enorm gevaarlijk kan zijn als jij week 51 een booster krijgt, en week 52 besmet raakt. Dat is gewoon link.
Ben jij wel arts? Zeg maar eens waarom het dan niet zo is. Stuur maar een linkje of iets dergelijks.
Jij deponeert een stelling die ontkend wordt. Het lijkt mij aan jou om met een link aan te geven dat dit gevaarlijk is.
Idem ook graag met een link naar lange termijn effecten van vaccinaties. Ik kon ze niet vinden namelijk.
Idem ook graag met een link naar lange termijn effecten van vaccinaties. Ik kon ze niet vinden namelijk.
Laatst gewijzigd door merel op 21 dec 2021, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, ik ben wel artsHersteldHervormd schreef:
Nee klopt, ik ben ook geen theoloog, geoloog, geschiedkundige en ga zo maar door.
Ben jij wel arts? Zeg maar eens waarom het dan niet zo is. Stuur maar een linkje of iets dergelijks.
En ik irriteer me aan de adviezen die jij geeft, zonder onderbouwing, terwijl ze tegen de medische richtlijn ingaan
Waar haal je dit vandaan mbt de zelftest? Of is dit gewoon een oprisping zonder enige onderbouwing?Wim Anker schreef:…en dat heel veel wordt gemist omdat de zelftest niet aanslaat.
Wim begint zijn zin met 'ik heb het idee dat...'Valcke schreef:Waar haal je dit vandaan mbt de zelftest? Of is dit gewoon een oprisping zonder enige onderbouwing?Wim Anker schreef:…en dat heel veel wordt gemist omdat de zelftest niet aanslaat.
Ik heb dit ook al gedacht, moet ik zeggen. Het lijkt mij logisch omdat
(a) de besmettelijkheid als zeer hoog wordt gepresenteerd
(b) omikron al op 19 november is aangetroffen
(c) de klachten milder lijken te zijn
Hoe kun je anders logisch verklaren dat een superbesmettelijke variant al meer dan een maand in Nederland is?