Wie is deze mysterieuze pianovirtuoos?

Ar-Jan

Bericht door Ar-Jan »

ik ben het in ieder geval niet!!:cool::%
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Oorspronkelijk gepost door Ar-Jan
ik ben het in ieder geval niet!!:cool::%
Opschepper! ;)
love

Bericht door love »

Is het niet Johan Bredewout?
Daphne

Bericht door Daphne »

Hebben we t filmpje gezien?!
Oorspronkelijk gepost door love
Is het niet Johan Bredewout?
Dat zeg je goed!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Is het niet Jan Vayne??? :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Is het niet Jan Vayne??? :,
:,:,
Helemaal gedesoriënteerd na het concert met Mans. Van schrik de oceaan overgezwommen, en zijn haar verloren vanwege het vervuilde Noordzee water.....
Daphne

Bericht door Daphne »

Erg grappig natuurlijk allemaal weer... :sne

Ik vind de man zielig... Als iemand zodaging getraumatiseerd is, is waarschijnlijk niet alleen zn kat overreden... dan moet er wel meer voor gebeuren/gebeurd zijn...

Het blijft overigens wel boeiend :%
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Gian

Bericht door Gian »

Ik denk dat hij gewoon een geweldige truck heeft om bekend te worden....
Daphne

Bericht door Daphne »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Vast niet :) hoe komt t toch dat men altijd van het slechtste van de mens uit gaat...

Trouwens... het lijkt me niet echt heel verheffend als iemand als 'autistisch' / gestoord / zwaar in de war / vreemd / stom (monddood) etc. wordt versleten.... nee zo zou ík niet bekend willen staan. Mijn (als ik het kon) pianowerk moet indruk maken... maakt dit geen indruk, dan ligt t niet op mijn weg!
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

Oorspronkelijk gepost door Gian
Ach, een nieuwe hype misschien? Vele jaren geleden had je Rosemary Brown waarvan gezegd werd dat zij als medium muziek doorgaf die haar werd "ingefluisterd" door Beethoven, Chopin enzovoort.

't Is allemaal voorbijgegaan: ik moest diep graven in m'n geheugen om me de naam van Rosemary Brown weer voor de geest te halen, en je hoort er niks meer van.

Zo zal het met deze vreemde pianist ook wel gaan. Nu een hot item, straks vergeten
.
Niettemin: een interessant fenomeen: ik ben benieuwd hoe het verhaal verder gaat!
~~Soli Deo Gloria~~
Jongere

Bericht door Jongere »

Het valt me tegen dat jullie me niet eens hadden gemist. :D

Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Misschien is het wel gewoon een manier om beroemd te worden. Je wilt niet weten hoeveel virtuozen er zijn die niet aan de bak komen.
Marjan

Bericht door Marjan »

Vanmorgen in de krant:
het is helemaal geen virtuoos, maar een aardige amateur. Hij speelt steeds dezelfde stukjes.
Be yourself, there are plenty of others.
Kaw
Contacteer:

Bericht door Kaw »

Morgen in de krant: Twordt nu wel saai. Laten we hem maar gaan vergeten?
Egbert

Bericht door Egbert »

en wat die merkjes uit de kleding betreft, als ik mijnpakken bij de GAKO koop haal ik ook de merkjes eruit.:!
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Lizzy

Bericht door Lizzy »

Nog steeds onbekend:
Honderden tips over 'Pianoman' 18-05-05

Ondanks honderden tips over de mysterieuze pianist die vorige maand op een Brits strand werd aangetroffen, is zijn identiteit nog niet achterhaald. Even leek het erop dat het om een straatmuzikant uit Nice ging met de naam Steve Massone. Maar zijn familie liet weten dat hij gewoon in Nice is.

De tip kwam van een illegale Poolse pantomimespeler, die bij de politie van Rome vertelde dat hij in de man de Franse muzikant herkende met wie hij jaren geleden samenwerkte bij straatvoorstellingen. Maar zijn zus heeft verklaard dat ze hem een dag geleden nog heeft gezien en een ander familielid zegt hem onlangs nog aan de telefoon te hebben gehad.

Japan
Sinds afgelopen zondag, toen een oproep werd uitgezonden om erachter te komen wie de man is, zijn ruim vijfhonderd telefonische tips en honderd e-mails binnengekomen, uit verschillende landen, zelfs uit Japan en Australië.

De man, die tussen de twintig en dertig jaar oud is, heeft zelf nog geen woord gezegd sinds hij in doorweekte kleren op het strand bij Sheerness werd aangetroffen. Hij droeg een donker pak en een stropdas. Zijn kleding gaf ook geen enkele aanwijzing; alle labeltjes waren eruit geknipt.

Virtuoos
Na zijn vondst werd hij overgebracht naar een ziekenhuis. Toen hem een potlood en papier werden gegeven om te zien of hij dan zijn naam zou schrijven, maakte hij een gedetailleerde tekening van een concertvleugel. Daarop werd hij naar de kapel van het ziekenhuis gebracht, waar een piano staat. Daar liet hij uren achter elkaar virtuoos pianospel horen.

De geestelijke gezondheid van de man is erg zwak; hij is erg gespannen en bang. Eén van zijn hulpverleners zei: "Ik heb in twintig jaar nog nooit iemand meegemaakt die zo getraumatiseerd is." Alleen als hij piano speelt is hij rustig. Daarom is hij overgebracht naar een psychiatrische afdeling van het ziekenhuis. Daar kan hij zich uitleven op een elektronische piano.

Vlag
Intussen worden de tips over de man die binnenkomen nagegaan. Misschien moet er gezocht worden in de richting van Zweden, aangezien de man een Zweedse vlag heeft aangewezen. Maar wat hij daar precies mee bedoelde, is niet duidelijk. Verder wordt contact gezocht met Europese orkesten om te zien of zij de man kennen. Dat heeft tot nu toe nog niets opgeleverd.
Niemand is volmaakt en daarvan ben ik het perfecte voorbeeld.

Afbeelding
Plaats reactie