Vrouw achter 't stuur

Gian

Bericht door Gian »

Oorspronkelijk gepost door Kaw
Oorspronkelijk gepost door vlinder
Ach, ik krijg af en toe bijna een hartverzakking bij memento in de auto.
en memento bij mij.

wat zegt iets over wie??!!:D:D:!
Mijn vriendin twijfelt niet aan mijn reactievermogen. Meer aan de persoon die achter me zit. :cool: Heb nu in mijn korte rijcariere al 2 keer plotseling flink moeten remmen door onverwachte situaties. Gelukkig zat er niet iemand achter mij.
Afstand houden Kaw! Afstand houden!
En voor je (blijven) kijken, liefst een paar auo's verder...

Bijna alle nieuwelingen in het verkeer leren het pas na de eerste crash,
en dat zou toch zonde zijn van je 3500 eurootjes...
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Jelle

Bericht door Jelle »

Oorspronkelijk gepost door Bourdon
Oorspronkelijk gepost door Jelle
niet zo happeeeeee:D trouwens als je haooen wil kom je maar naar de bbq.:o:o:o:o

Happen doe ik graag...heeeeeeerlijk.. De barbeque is me een beetje te ver weg.... Waarom doe je het ook niet in Rheezerveen..het centrum van de wereld!!

ik weet het goed gemaakt, dan organiseer jij het de volgende keer en dan komen wel allemaal naar, hoe heet het ook alweer???? o ja, Rheezerveen.:D
Bourdon

Bericht door Bourdon »

niet zo happeeeeee:D trouwens als je haooen wil kom je maar naar de bbq.:o:o:o:o

Happen doe ik graag...heeeeeeerlijk.. De barbeque is me een beetje te ver weg.... Waarom doe je het ook niet in Rheezerveen..het centrum van de wereld!!

ik weet het goed gemaakt, dan organiseer jij het de volgende keer en dan komen wel allemaal naar, hoe heet het ook alweer???? o ja, Rheezerveen.:D
Tegen die tijd ben ik als vrijgemaakte al van het forum gegooid....dus helaaspindakaas!!
Egbert

Bericht door Egbert »

Hoho, voor we allemaal over vrouwen gaan zeuren (doen we al, maar toch)...
Gisteren had ik rijles....steken 2!!! mannelijke!!!! automobilisten over terwijl ik voorrang had! Door mijn geweldige oplettendheid heb ik een botsing voorkomen!! Jaja.. dit is toch ook wel een heeeeel goed voorbeeld dat het ook anders kan! En dat van een automobiliste die nog niet eens een rijbewijs heeft!!!:bou:
Heb jij al theorie les gehad? Dan moet je toch weten dat je geen voorrang hebt maar voorrang moet krijgen?
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Pim
Contacteer:

Bericht door Pim »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Gisteren had ik rijles....steken 2!!! mannelijke!!!! automobilisten over terwijl ik voorrang had! Door mijn geweldige oplettendheid heb ik een botsing voorkomen!! Jaja.. dit is toch ook wel een heeeeel goed voorbeeld dat het ook anders kan! En dat van een automobiliste die nog niet eens een rijbewijs heeft!!!:bou:
Heb jij al theorie les gehad? Dan moet je toch weten dat je geen voorrang hebt maar voorrang moet krijgen?
Jij kent het verschil nu wel he. ;)
Hartelijke groet,

Pim.

Het is vandaag een dag van Goede Boodschap. PrekenWeb.nl
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Pim

Jij kent het verschil nu wel he. ;)
:$
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Bourdon

Bericht door Bourdon »

Oorspronkelijk gepost door Egbert

Bijdehandje!! Laat ik het dan zo zeggen: Ik had daar recht op voorrang. Die knullige mannen gaven mij dus niet waar ik recht op had. Maar dit neemt allemaal dus nog niet weg dat die mannen fout waren!

Ook weer zo'n trekje van mannen. Ook al zijn ze duidelijk in de fout, toch niet toegeven, maar er gwoon onderuit proberen te kruipen!!:bou::bou:
Plaats reactie