TV doorbreekt nieuw taboe

Lambertus

Bericht door Lambertus »

Ranzig is het !

maar over dat matje ......jaren geleden had ik ook een matje in me nek :!

was in toen he !

het enige matje wat ik nu nog heb ligt in de douche cel !
Daphne

Bericht door Daphne »

sja... sja... sja... weetje...geef toe... geef TOE dat t best spannend is om zo'n bevalling te zien op tv (in t echt nog spannender... verzeker ik je!!!) vooral in zo'n huis, hoe gaan de medebewoners er mee om etc.! Lijk me boeiend wel >schaamschaam< maar ik zou me er zeker niet voor lenen (dan zou ik in een paar weken tijd een man moeten vinden, moeten trouwen en ook nog es in ee paar weken 9 maanden zwanger zijn :t:t:t:t:t:t:t:t:t heb uitgerekend dat dat nie kan!) :du:du:du:!:stu

Máár mocht je dit soort dingen willen zien, kan je beter naar bevallingsverhalen kijken of beschuit met muisjes of de kraamkliniek. Daar hoef je iig niet zo lang te wachten tot de baby geboren wordt (meestal is de baby in dat programma met een minuut of 5 hooguit geboren) en dat kan je van een live bevalling nie geheel zeggen!

Trouwens als BB het goed wil doen... nemen ze een vrouw die van haar 1e kindje bevalt... kan men extralang smullen van de bevalling, het persen (Waar bij een eerste ongeveer 1 uurtje voor staat) de bloederigheid, het gillen (want ja... t doet best pijn) en eventuele inscheuringen! :du:du:du:du:stu

Het geeft ook wel weer een dramatisch gevolg want ja... de biologische papa mag er waarschijnlijk nie bij zijn, dat is weer verdrietig en komen er weer tranen! En tranen... dat is wat we willen zien (toch?!) Een emotioneel moment bij de live uitzendingen waarbij de papa en baby elkaar voor t eerst in t echt zien mogen we niet missen! Sensatie!!!! :du:du:stu

Wat de vrouw wel als voordeel heeft... ze kan niet in een week weggestemd worden omdat ze dan nog in de kraamtijd zit.... WACHT EENS EVEN... misschien hebben ze nog een kraamverzorgende nodig... :eur:eur:eur:eur:eur:eur:eur:stu

Overigens... wie zegt mij dat die bevalling goed gaat?! Wieweet is er wel een ziekenhuis opname noodzakelijk, keizersnedes en vacuumpompen... Ook wel eens leuk om daar live bij aan wezig te zijn! (Spannend ook in t echt!!! :!) Dan noemen ze t gewoon BigBrother 5 op Lokatie! (Geniaal!!!!)

Ik voorspel... de vrouw met haar schattige roze baby wint BigBrother 5! De bijstandsmoeder hoeft in 1 klap (3/4maanden) niet meer te werken en is stinkend rijk, alleen om de baby ter wereld te brengen voor het oog van de camera, wie wil dit nou niet! :u:u:u:stu

Oh trouwens... ik zit de hele tijd te denken dat er een verloskundige bij aanwezig zal zijn... maar spannender is hoe mensen die een paar maanden met elkaar opgescheept zitten een kind met teamwork ter wereld laten komen want ze mogen immers geen contact met de buitenwereld hebben! Ook wel leuk om de totale paniek te zien en het 'oh nu komt de baby gevoel' te zien bij de angstige bb-bewoners! Bevallen zonder Verloskundige moet kunnen, in Afrika bevallen de vrouwen op t rijstveld en gaan nadat de bevalling heeft plaats gevonden weer vrolijk aan t werk (hoe cliche!!!!!) Waarom zou dit in BB5 niet kunnen?! :stu

Ook trouwens wel een leuk iets... waar laten we de placenta?! :!:!:! Ik stel het me zo voor dat men een schop krijgt van BB-team en de sterkste man die tijdelijk de rol van vader op zich neemt, een gat graaft in de tuin en daar de placenta in begraaft en vervolgens een boom op plant, want dat wordt dan de levensboom van de eerste BBbaby!!! :+:+:+:+:+:stu champagne!

Nog iets pikants... Wat dacht je... welke voeding zou de baby krijgen!? Ik gok op borstvoeding 'omdat het beter voor de baby is' aldus het BBteam! Maar stiekem vind iedereen t wel spannend om borsten te zien... :pu:pu:pu:pu:sm:ha:stu

Ik mag hopen dat iedereen deze posting met een korreltje zout neemt... maar ik vrees eigenlijk voor dit soort details... :!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Marjan

Bericht door Marjan »

Ik hoorde op stand.nl iemand zeggen dat die zwangere vrouw er toch uit gestemd gaat worden omdat zwangere vrouwen in de laatste maanden ongenietbaar zijn. Ze kunnen hun voeten niet meer zien, ze hebben het zuur of ze hebben harde buiken en ze zeuren aldoor over rugpijn. Lekker gezellig om mee opgescheept te zitten dus in zo'n bb-huis.
Be yourself, there are plenty of others.
Daphne

Bericht door Daphne »

Ja dat zal 10% doen gok ik... maar k denk zelf... dat iedereen veeeeeeeeeeeeeeeel te nieuwsgierig is en laat men t wel uit t hoofd om dr eruit te stemmen voor de baby er is! (Als ze t goed doen... laten ze die vrouw aan t eind van reallifeshow bevallen/uitgerekend zijn, dat is goed voor de kijkcijfers!!!!) :!
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Lambertus

Bericht door Lambertus »

daphne

je uitleg is duidelijk en ik weet dat jij het weten kan

ik ga nu dus nog veel meer als 100% niet kijken !!

ik word al eng als ik mezelf in me vinger snij !!!!!

ja ik ben me een held met dat soort dingen !!!

je zal net ff een broodje rosbief zitten eten !!!!!

brrrrr
Daphne

Bericht door Daphne »

:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,:,
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Daphne
sja... sja... sja... weetje...geef toe... geef TOE dat t best spannend is om zo'n bevalling te zien op tv (in t echt nog spannender... verzeker ik je!!!) vooral in zo'n huis, hoe gaan de medebewoners er mee om etc.! Lijk me boeiend wel >schaamschaam< maar ik zou me er zeker niet voor lenen (dan zou ik in een paar weken tijd een man moeten vinden, moeten trouwen en ook nog es in ee paar weken 9 maanden zwanger zijn :t:t:t:t:t:t:t:t:t heb uitgerekend dat dat nie kan!) :du:du:du:!:stu

Máár mocht je dit soort dingen willen zien, kan je beter naar bevallingsverhalen kijken of beschuit met muisjes of de kraamkliniek. Daar hoef je iig niet zo lang te wachten tot de baby geboren wordt (meestal is de baby in dat programma met een minuut of 5 hooguit geboren) en dat kan je van een live bevalling nie geheel zeggen!

Trouwens als BB het goed wil doen... nemen ze een vrouw die van haar 1e kindje bevalt... kan men extralang smullen van de bevalling, het persen (Waar bij een eerste ongeveer 1 uurtje voor staat) de bloederigheid, het gillen (want ja... t doet best pijn) en eventuele inscheuringen! :du:du:du:du:stu

Het geeft ook wel weer een dramatisch gevolg want ja... de biologische papa mag er waarschijnlijk nie bij zijn, dat is weer verdrietig en komen er weer tranen! En tranen... dat is wat we willen zien (toch?!) Een emotioneel moment bij de live uitzendingen waarbij de papa en baby elkaar voor t eerst in t echt zien mogen we niet missen! Sensatie!!!! :du:du:stu

Wat de vrouw wel als voordeel heeft... ze kan niet in een week weggestemd worden omdat ze dan nog in de kraamtijd zit.... WACHT EENS EVEN... misschien hebben ze nog een kraamverzorgende nodig... :eur:eur:eur:eur:eur:eur:eur:stu

Overigens... wie zegt mij dat die bevalling goed gaat?! Wieweet is er wel een ziekenhuis opname noodzakelijk, keizersnedes en vacuumpompen... Ook wel eens leuk om daar live bij aan wezig te zijn! (Spannend ook in t echt!!! :!) Dan noemen ze t gewoon BigBrother 5 op Lokatie! (Geniaal!!!!)

Ik voorspel... de vrouw met haar schattige roze baby wint BigBrother 5! De bijstandsmoeder hoeft in 1 klap (3/4maanden) niet meer te werken en is stinkend rijk, alleen om de baby ter wereld te brengen voor het oog van de camera, wie wil dit nou niet! :u:u:u:stu

Oh trouwens... ik zit de hele tijd te denken dat er een verloskundige bij aanwezig zal zijn... maar spannender is hoe mensen die een paar maanden met elkaar opgescheept zitten een kind met teamwork ter wereld laten komen want ze mogen immers geen contact met de buitenwereld hebben! Ook wel leuk om de totale paniek te zien en het 'oh nu komt de baby gevoel' te zien bij de angstige bb-bewoners! Bevallen zonder Verloskundige moet kunnen, in Afrika bevallen de vrouwen op t rijstveld en gaan nadat de bevalling heeft plaats gevonden weer vrolijk aan t werk (hoe cliche!!!!!) Waarom zou dit in BB5 niet kunnen?! :stu

Ook trouwens wel een leuk iets... waar laten we de placenta?! :!:!:! Ik stel het me zo voor dat men een schop krijgt van BB-team en de sterkste man die tijdelijk de rol van vader op zich neemt, een gat graaft in de tuin en daar de placenta in begraaft en vervolgens een boom op plant, want dat wordt dan de levensboom van de eerste BBbaby!!! :+:+:+:+:+:stu champagne!

Nog iets pikants... Wat dacht je... welke voeding zou de baby krijgen!? Ik gok op borstvoeding 'omdat het beter voor de baby is' aldus het BBteam! Maar stiekem vind iedereen t wel spannend om borsten te zien... :pu:pu:pu:pu:sm:ha:stu

Ik mag hopen dat iedereen deze posting met een korreltje zout neemt... maar ik vrees eigenlijk voor dit soort details... :!
:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u:u
Corydoras

Bericht door Corydoras »

Oorspronkelijk gepost door memento
Oorspronkelijk gepost door Corydoras
Oorspronkelijk gepost door Yapio
Maar eh ... is de PC (daar kun je toch echt niet zonder???, denk maar aan je werk/studie enz.!!!) niet heel hard op weg om binnen de Gereformeerde Gezindte de plaats van de t.v. in te nemen?

Bedenk: er loopt een uitermate goor riool door veel van onze huiskamers!!!
Nog veel meer goorheid dan Talpa te bieden heeft!

Beseffen wij dat wel?

(Ik zwijg nu verder maar stil, in besef van eigen zwakheid .....)
Filternet ??? :eur
Filternet is een riool met gefilterd water. Het is iets beter te drinken, maar nog steeds verre van zuiver...
Tja, dat is waar, maar toch altijd beter dan het riool zelf. Als je dan beweert echt niet zonder te kunnen vanwege werk (wat ik me overigens afvraag) en school, dan maak je jezelf een beetje ongeloofwaardig als je vervolgens ongefilterd internet neemt. En dat kom je helaas nogal eens tegen.
Harry

Bericht door Harry »

Wat laten jullie je makkelijk in de luren leggen! Dit programma komt er vrijwel zeker niet. Het is puur bedoeld als (onsmakelijke) reclamestunt voor de lancering van de nieuwe zender Talpa. En iedereen praat erover, en dat was nou net de bedoeling van de slimme marketeers van John de Mol. Aan een dergelijke spermashow zitten teveel juridische haken en ogen en ik vraag me af of zelfs Talpa het zou aandurven een dergelijk gewaagd programma uit te zenden. Het idee is trouwens niet nieuw. SBS6 durfde het twee jaar geleden niet aan. En die zender staat nou toch ook niet om zijn fijnzinnigheid bekend...
Harry

Bericht door Harry »

Hahaha...wat grappig... het woord sperma is gekuist. Terwijl dat een woord is dat ook in de wetenschap gewoon wordt gebruikt hoor. Beetje overdreven, is het niet?
Unionist

Bericht door Unionist »

Oorspronkelijk gepost door Harry
Wat laten jullie je makkelijk in de luren leggen! Dit programma komt er vrijwel zeker niet. Het is puur bedoeld als (onsmakelijke) reclamestunt voor de lancering van de nieuwe zender Talpa. En iedereen praat erover, en dat was nou net de bedoeling van de slimme marketeers van John de Mol. Aan een dergelijke*******show zitten teveel juridische haken en ogen en ik vraag me af of zelfs Talpa het zou aandurven een dergelijk gewaagd programma uit te zenden. Het idee is trouwens niet nieuw. SBS6 durfde het twee jaar geleden niet aan. En die zender staat nou toch ook niet om zijn fijnzinnigheid bekend...
Wacht maar af, ik heb meer onsmakelijks langs zien komen op de buis. Als het kijkers oplevert, is er altijd wel een gek die er wat mee wil.
Jeltje

Bericht door Jeltje »

Ik las vanmorgen wel in de krant dat er een ander programma, van Birgit Maasland, achter de hand gehouden wordt als deze show niet uitgezonden mag worden.
Misschien dan toch om kijkers en anderen Talpa bekend te laten maken? Talpa komt op deze manier wel extra in de aandacht en een betere reclame kunnen ze volgens mij niet hebben.
marsm104
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Zeker iets werelds... die televisie
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Jelle

Bericht door Jelle »

Het blijft jammer dat het ook nu weer in de kranten zoveel aandacht blijft krijgen.
Maar geloof mij maar het zal in de toekomst nog erger worden, men staat op den lange duur nergens meer voor het kan niet gel genoeg of buitensporig genoeg zijn, maar men zal van alles proberen om maar zoveel mogelijk kijkerspubliek te trekken.
En gaat het niet op een normale manier dan maar op een smerige manier, als de cijferkanonnen maar tellen.

Wie God verlaat heeft smart op smart te vrezen, en de grote kerkverlating in ons land ondervind ook hierin zijn gevolgen.
We zijn als gelovigen in dit land een randverschijnsel geworden.
Daphne

Bericht door Daphne »

Talpa is een super saaie zender (en ik kan t weten). Tot nu toe heb ik t nog geen half uur achter een kunnen uithouden om niet te zappen. Het is een ingeslapen bende (tot nu toe!)

Ik vermoed wel degelijk dat BB er komt. Dat van die spermashow moet ik nog zien maar niets is te gek tegenwoordig!
We zijn als gelovigen in dit land een randverschijnsel geworden.
Tijd om onze rokken op te binden om in de start positie te gaan staan en als christenen (vertegenwoordigers van Christus) te vertellen aan de 'Wereld' wie onze Vader is!
Plaats reactie