Wat doen we vandaag?
Re: Wat doen we vandaag?
Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ach.. veel sterkte DIA! En hopelijk een goed herstel.-DIA- schreef:Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
Zo, dat is niet niks! Van harte sterkte en beterschap gewenst. De nabijheid van de Heere ook!-DIA- schreef:Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
O wat erg.-DIA- schreef:Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
Ik hoop dat je goede pijnstilling meegekregen hebt.
En het zou inderdaad verstandig zijn om een tijdelijk verblijf in Marantha te verkrijgen.
Dan hoef je je geen zorgen te maken over je eten, het douchen, de huishouding e.d.
Een voorspoedig herstel gewenst!
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
-
Van harte sterkte toegebeden!-DIA- schreef:Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
Sterkte en beterschap!
Sterkte DIA! En beterschap.-DIA- schreef:Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
Veel sterkte, DIA!
-
- Verbannen
Van harte sterkte en Gods ondersteuning toegewenst!-DIA- schreef:Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
Hier sluit ik mij bij aan. Sterkte DIAGerefGemeente-lid schreef:Van harte sterkte en Gods ondersteuning toegewenst!-DIA- schreef:Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
Er gaan er met twee verbonden verloren en met drie en er worden er met twee verbonden behouden en met drie. Prof. G. Wisse.
Sterkte DIA!
DIA, veel sterkte en kracht!-DIA- schreef:Korte reactie. Gisteren tijdens fietstocht op de Holterberg gevallen, kwam heel hard aan. Later werd ik verwezen naar t ziekenhuis. Een arm in het gips, rechterbeen gespalkt. Wellicht ook lichte hersenschudding. Zwaar gevoel in hoofd. Ik zit nu in een stoel, verplaatsen is erg moeilijk. Stilzitten gaat nog een beetje. Overeind komen en op bed komen is erg moeilijk. Vanmiddag intakegesprek met RST zorg. Ik zou minstens 3 maal daags hulp moeten hebben. Wellicht, indien mogelijk gesprek over mogelijk (tijdelijk) opvang in Huize Maranatha. Tot zover, dus wellicht zal ik de komende tijd niet op t forum te zien zijn. Dit berichtje heb ik met nogal wat moeite en pijn getypt.
Heel veel sterkte. Wat vervelend!
'Zie, God is groot, en wij begrijpen Hem niet' - Job 36:26 (HSV)