Wat doen we vandaag?
-
Re: Wat doen we vandaag?
Verjaardag van mijn oudste tantezegger, alweer 9 jaar!
Bewaar mijn ziel en red mij; laat mij niet beschaamd worden, want tot U heb ik de toevlucht genomen. (Psalm25:20, Belijdenistekst)
Correct. En mijn vrouw is wel belijdend lidHenk J schreef:Volgens mij is Bertiel van de HHK, daar hoef je geen belijdenis te doen voor dat je je kind mag laten dopen.Mara schreef:Maar jullie hebben toch laatst jullie kindje ten doop gehoudenBertiel schreef:Nee. Onderzoek naar leer en leven en belijdenis doen voor de kerkenraad voorafgaand aan de belijdenis dienst![]()
Of ben ik nu abuis.
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Aha, dat wist ik niet.Bertiel schreef:Correct. En mijn vrouw is wel belijdend lidHenk J schreef:Volgens mij is Bertiel van de HHK, daar hoef je geen belijdenis te doen voor dat je je kind mag laten dopen.Mara schreef:Maar jullie hebben toch laatst jullie kindje ten doop gehoudenBertiel schreef:Nee. Onderzoek naar leer en leven en belijdenis doen voor de kerkenraad voorafgaand aan de belijdenis dienst![]()
Of ben ik nu abuis.
Is dat in meer kerken het geval?
Als er schaduw is, dan moet er ook licht zijn ~ Spurgeon
In de PKN werkt het ook zo.
Hervormde kerken voor zo ver ik wet, de oude volkskerk gedachte
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Vanmorgen hardgelopen. Dat was best pittig. Afgelopen maanden was daar de klad ingekomen. Nu weer opbouwen. Verder gerommeld in huis
Vannacht waken. gebroken hand en knie. Erg veel pijn. Kan niet slapen. Moet stoppen, kan niet typen, alles doet pijn.
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ach wat ontzettend naar én pijnlijk voor je @Dia!
Wat is er gebeurd?
Heel veel Sterkte en Kracht toegebeden om ook dit weer te mogen doorstaan! Sterkte!
Wat is er gebeurd?
Heel veel Sterkte en Kracht toegebeden om ook dit weer te mogen doorstaan! Sterkte!

Stil mijn ziel wees stil, en wees niet bang voor de onzekerheid van morgen. God omgeeft je steeds, Hij is erbij, in je beproevingen en zorgen!
- FlyingEagle
Wat naar DIA! Sterkte gewenst!
-
Heel veel sterkte en beterschap gewenst DIA!
Jaco van Westenbrugge
Email: jvw850forum@gmail.com
Email: jvw850forum@gmail.com
Sterkte DIA!
Heel veel sterkte, @DIA!
-
Beterschap gewenst DIA!
Sterkte en beterschap. Extra vit. C gebruiken (en ook vit D nemen, als je dat nog niet deed)!-DIA- schreef:Vannacht waken. gebroken hand en knie. Erg veel pijn. Kan niet slapen. Moet stoppen, kan niet typen, alles doet pijn.