ik hou niet zo van zulk soort truitjesOorspronkelijk gepost door MarjanIk was een mooie baby hoor!Oorspronkelijk gepost door Daphneen dan nu een baby foto van Marjan... kijken wat voor commetaar we daarop kunnen leveren :+:+:+:+:+:+Oorspronkelijk gepost door Marjan
Het is wel een biggetje hoor.
Máxima bevallen van dochter
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Nee, maar wel met kaakontsteking...:,Oorspronkelijk gepost door Daphneniets mis met agrarieers toch?Oorspronkelijk gepost door refo
Is dat lachen? Volgens mij komen d'r tandjes door en lacht ze als een agrarier met kaakontsteking.
hebben ze je daar in Wassenaar niet geslecteerd voor de kraamzorg?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Het RD weet waarom Amalia zo zuur kijkt:
Máxima’s ouders, Jorge Zorreguieta en zijn vrouw, arriveerden al snel na de geboorte bij het ziekenhuis met prinses Amalia op de arm. Amalia had trouwens wel wat anders aan haar hoofd gehad, vertelde haar vader: „Het kostte wat moeite haar te overtuigen dat ze nu niet naar het zwembad mocht.”
(PS hoe oud is ze eigenlijk? Anderhalf toch pas?)
Máxima’s ouders, Jorge Zorreguieta en zijn vrouw, arriveerden al snel na de geboorte bij het ziekenhuis met prinses Amalia op de arm. Amalia had trouwens wel wat anders aan haar hoofd gehad, vertelde haar vader: „Het kostte wat moeite haar te overtuigen dat ze nu niet naar het zwembad mocht.”
(PS hoe oud is ze eigenlijk? Anderhalf toch pas?)
--------------
Dat kun je mij toch niet verwijten!Oorspronkelijk gepost door Daphneik hou niet zo van zulk soort truitjesOorspronkelijk gepost door MarjanIk was een mooie baby hoor!Oorspronkelijk gepost door Daphneen dan nu een baby foto van Marjan... kijken wat voor commetaar we daarop kunnen leveren :+:+:+:+:+:+Oorspronkelijk gepost door Marjan
Ik had niet zoveel inspraak als Amalia.
Be yourself, there are plenty of others.
Oorspronkelijk gepost door MarjanIk was een mooie baby hoor!Oorspronkelijk gepost door Daphneen dan nu een baby foto van Marjan... kijken wat voor commetaar we daarop kunnen leveren :+:+:+:+:+:+Oorspronkelijk gepost door Marjan
Nou????? je kijkt wel net als zeeuwsmeisje, erg zuinig:,:,
Het gaat ook niet om het truitje, maar om het kind wat erin zit:DOorspronkelijk gepost door Daphneik hou niet zo van zulk soort truitjesOorspronkelijk gepost door MarjanIk was een mooie baby hoor!Oorspronkelijk gepost door Daphneen dan nu een baby foto van Marjan... kijken wat voor commetaar we daarop kunnen leveren :+:+:+:+:+:+Oorspronkelijk gepost door Marjan
Tsss.... kritiek op het koninklijk huis is in 'onze kringen' not done. Dan 'kan' blijkbaar wél alles, en is alles even goed en zoet, terwijl we zelf elkaar de tent uit vechten over allerlei zaken waar ons koninklijk huis niet bepaald wakker van ligt.... :# Ik vind dat eerlijk gezegd toch wel vreemd. Voor alle duidelijkheid: dit slaat natuurlijk niet op Amalia of op het ander prinsesjeOorspronkelijk gepost door Lydianne
Dat laatste is betere taal. Ik vind het walgelijk zoals er hier op dit forum 'gepraat' wordt over een kind als Amalia. Ik heb nu al met haar te doen...

Gr.,
Lydianne,
Ik denk dat je reacties in dit topic met een GROTE korrel zout moet nemen.
Daarbij denk ik dat Maxima en Willem Alex vast heel veel schattige, vrolijke foto's hebben.
Ukkies van 1,5 lachen nu eenmaal liever naar bekenden, dan naar vreemden [size=-2](onze jongste is even oud als Amalia en moest vorige week op de peuterschool met z'n broer op de foto. Maar echt niet lachen!). [/size]
En zeker niet naar 30 camera's tegelijk.
Te zot voor woorden eigenlijk, dat we nog serieus op zoiets ingaan :,:,:,
Ik denk dat je reacties in dit topic met een GROTE korrel zout moet nemen.
Daarbij denk ik dat Maxima en Willem Alex vast heel veel schattige, vrolijke foto's hebben.
Ukkies van 1,5 lachen nu eenmaal liever naar bekenden, dan naar vreemden [size=-2](onze jongste is even oud als Amalia en moest vorige week op de peuterschool met z'n broer op de foto. Maar echt niet lachen!). [/size]
En zeker niet naar 30 camera's tegelijk.
Te zot voor woorden eigenlijk, dat we nog serieus op zoiets ingaan :,:,:,
Alleen die geheimzinnigheid over de naam vind ik een koningshuis onwaardig. Dat meisje is van ons allemaal (anders had je maar geen prins moeten worden
), dus we willen weten hoe ze heet, meteen. Dat is toch een van de eerste dingen die je vraagt: hoe heet ze?
"Ja, dat vertel ik overmorgen pas, aan de burgemeester..."

"Ja, dat vertel ik overmorgen pas, aan de burgemeester..."
--------------