overtuig mij maar eens waarom dit niet bekrompen is... :sneOorspronkelijk gepost door LeoniusTss....:,:,:,:,:,... ontzettend... Amalia is 1.5 jaar....
wat maakt die frons nou uit?
Echt weer zo'n beprompe gedachten hoor
Máxima bevallen van dochter
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ach bekrompen...ik zei alleen dat het me opviel dat onze toekomstige koningin altijd zo boos keek. De opmerkingen die daarna volgden vind ik wel amusant.....zo niet bekrompenOorspronkelijk gepost door Daphneovertuig mij maar eens waarom dit niet bekrompen is... :sneOorspronkelijk gepost door LeoniusTss....:,:,:,:,:,... ontzettend... Amalia is 1.5 jaar....
wat maakt die frons nou uit?
Echt weer zo'n beprompe gedachten hoor

Gr.,
Ach bekrompen...ik zei alleen dat het me opviel dat onze toekomstige koningin altijd zo boos keek. De opmerkingen die daarna volgden vind ik wel amusant.....zo niet bekrompenOorspronkelijk gepost door Leoniusovertuig mij maar eens waarom dit niet bekrompen is... :sne

Gr., [/quote]
Misschien heeft ze wel een depressie... :$
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Ik was een mooie baby hoor!Oorspronkelijk gepost door Daphneen dan nu een baby foto van Marjan... kijken wat voor commetaar we daarop kunnen leveren :+:+:+:+:+:+Oorspronkelijk gepost door Marjan
Het is wel een biggetje hoor.
Be yourself, there are plenty of others.