huisman schreef:
De regeringen van Frankrijk en Italië noemen dat ook het belangrijkste argument voor invoering van dit pokkenbriefje van 2021.
Natuurlijk ontstaan er in de horeca besmettingen door ongeteste of zelfs positief geteste gevaccineerden. Zij hebben immers een geldige QR code en mogen naar binnen. Blijft vreemd dat mensen met een redelijke intelligentie (bv @DDD en @ambtenaar) dit blijven verdedigen . Liefde maakt blind maar blijkbaar doet angst hetzelfde.
Wat bedoel je met angst? Ik heb zelf corona gehad, ondanks vaccinatie. Je moet echter wel zo verstandig zijn om bij symptomen thuis te blijven en jezelf te laten testen.
Ik was binnen een week hersteld, evenals mijn echtgenote en andere die gevaccineerd waren.
Een vaccinatiebewijs is een prima regulerend middel, maar dan moeten de gebruikers ervan wel juist handelen, en daar ontbreekt het aan mijns inziens.
Kijk naar @Maanenschijn, iets ouder dan ik, en naar @HersteldHervormd, iets jonger. Zij hebben meer last van de besmetting dan ik. Dit is maar anekdotisch bewijs, maar toch.
Maar dat daargelaten, ik vind dat tegen ongevaccineerden nu gezegd mag worden dat kankerpatiënten en anderen die een IC bed nodig hebben, voorrang krijgen. Als ongevaccineerde heb je immers niet alles gedaan om jezelf zo goed mogelijk te beschermen. Daar hoeven geen anderen de dupe van te worden.