Die snap ik even niet

Of je moet nog iemand zijn die op zondag niet afwast maar dat lijkt me stug

Nee dat niet, maar om nu de hele zondag bezig te zijn met tafel dekken afruimen en uitgebreid koken, daar pas ik voor. Het is ook mijn rustdagOrchidee schreef:Moet je daar de maandag tijd voor hebben om op te ruimen?
Die snap ik even niet
Of je moet nog iemand zijn die op zondag niet afwast maar dat lijkt me stug
Ik ook. Daarom is een Hollandse prak het minste werk.merel schreef: Nee dat niet, maar om nu de hele zondag bezig te zijn met tafel dekken afruimen en uitgebreid koken, daar pas ik voor. Het is ook mijn rustdag
merel schreef:Eerder kookte hij regelmatig. Op dit moment niet meer, omdat er nog zoveel geklust moet worden in huis. Hij valt nog wel steeds op zaterdagmorgen wafels.
Welk cijfer heeft ze gekregen?merel schreef:O, haha! Mijn telefoon wijzigt soms automatisch woorden. Het moet natuurlijk ' bakt ' zijn. Mijn dochter bakt nu overheerlijke koekjes. Maandag moet ze een presentatie over zichzelf houden en hoopt de juf te paaien
Die eeuwige was staat voor vandaag ook nog op mijn programma. Vreselijk!
Lasagne (eventueel vegetarisch/veganistisch) met als lasagne bladen: pompoenbladen. Ongeveer een halve cm dik. Wij doen het met de kaasschaaf. De flessenpompoen is qua vorm het handigst, maar die anderen kunnen ook hoor.merel schreef:Afgelopen week heb ik veel groente gekregen; andijvie, bieten, wortels en meerdere groene pompoenen. Weet iemand het verschil tussen de pompoenen? Eerlijk gezegd proef ik het verschil niet. Heeft iemand nog een lekker recept ermee? Ik heb er diverse malen soep van gemaakt, maar echt smakelijk werd het niet.