Bij Streefkerk linksom.Hendrikus schreef:Niet in Groot-Ammers. Ik heb geen idee waar het ligt. Op Ameland of zo?Gijs83 schreef:Hij heeft daar vast wel vriendjes in de buurt zitten. In Moordrecht heeft-ie er geloof ik ook wel eentje.JolandaOudshoorn schreef:prachtig Hendrikus!!!
Kan jij niet wat plaatjes komen schieten in Groot Ammers (voor 5 mei)
Zal ik regelen dat jij ook even op 't urgel mag
Schitterende foto's (2)
Re: Schitterende foto's (2)
Dan rijd je het water in en kom je zeker niet in G-A.Mister schreef:Bij Streefkerk linksom.Hendrikus schreef:Niet in Groot-Ammers. Ik heb geen idee waar het ligt. Op Ameland of zo?Gijs83 schreef:Hij heeft daar vast wel vriendjes in de buurt zitten. In Moordrecht heeft-ie er geloof ik ook wel eentje.JolandaOudshoorn schreef:prachtig Hendrikus!!!
Kan jij niet wat plaatjes komen schieten in Groot Ammers (voor 5 mei)
Zal ik regelen dat jij ook even op 't urgel mag
vandaar diejvdg schreef:Dan rijd je het water in en kom je zeker niet in G-A.Mister schreef:Bij Streefkerk linksom.
~~Soli Deo Gloria~~
Maar ik was heel bang dat Mister z'n plan tot uitvoer zou brengen.Hendrikus schreef:vandaar diejvdg schreef:Dan rijd je het water in en kom je zeker niet in G-A.Mister schreef:Bij Streefkerk linksom.
Overigens, Driekus, wat dunkt jou van de laatst geplaatste foto in Raad de plaats.
Ik ben er, ook met Mrs. Google, niet uitgekomen.
We hebben denk ik een extra hint nodig.
Helemaal mee eens. Ik kom er ook niet uit. Albion, a little help please.jvdg schreef:Overigens, Driekus, wat dunkt jou van de laatst geplaatste foto in Raad de plaats.
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
Gelkenes is het industrie terrein van Groot Ammers, Bergstoep is een buurtschap, eveneens als Liesveld. Maar dat is al wel een beetje achterhaald. Ooievaars zitten hier voldoende, evenals fazanten (tot in onze tuin toe)-DIA- schreef:
In de buurt van Ammerstol, Bergstoep, Bergambacht, Liesveld, Graafland, Gelkennes... Dat laatste gehucht ben ik volgens mij nooit geweest.... maar daar kan ik me wel in vergissen...
Zitten er trouwens nog ooievaars in het Liesveld?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Het lijkt me heerlijk om een dag in dat bootje te zitten, met alleen een schrijfblok en pen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
~~Soli Deo Gloria~~
- Johann Gottfried Walther
Jet baat graag pootje in de boot.
"Zie, de Heere is gekomen met Zijn vele duizenden heiligen, om gericht te houden tegen allen, en te straffen alle goddelozen onder hen, vanwege al hun goddeloze werken, die zij goddelooslijk gedaan hebben, en vanwege alle harde woorden, die de goddeloze zondaars tegen Hem gesproken hebben"
Ach ja, baat het niet dan schaat het ook nietJohann Gottfried Walther schreef: Jet baat graag pootje in de boot.
~~Soli Deo Gloria~~
Dat had ik me niet gerealiseerd.
Nu ja, je begrijpt vast wat ik bedoel:)
Die boot in, nee is geen succes. Ik neem wel een stoel mee.. en een schrijfblok en een pen..
en dan blijf ik aan de kant..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Oké, zodra ik wat meer tijd heb zal ik een tip geven.Hendrikus schreef:Helemaal mee eens. Ik kom er ook niet uit. Albion, a little help please.jvdg schreef:Overigens, Driekus, wat dunkt jou van de laatst geplaatste foto in Raad de plaats.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Duidelijk, Ja, 't is een mooi plekkie. A hidden gem, zogezegd.henriët schreef:Dat had ik me niet gerealiseerd.
Die boot in, nee is geen succes. Ik neem wel een stoel mee.. en een schrijfblok en een pen..
~~Soli Deo Gloria~~
..zogezegd...Hendrikus schreef:Duidelijk, Ja, 't is een mooi plekkie. A hidden gem, zogezegd.henriët schreef:Dat had ik me niet gerealiseerd.
En Albion, zoveel tijd kost het toch niet om een hint te geven?
Voor mij weljvdg schreef:..zogezegd...Hendrikus schreef:Duidelijk, Ja, 't is een mooi plekkie. A hidden gem, zogezegd.henriët schreef:Dat had ik me niet gerealiseerd.
en dan blijf ik aan de kant..![]()
En Albion, zoveel tijd kost het toch niet om een hint te geven?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)