Kleine vreugden

merel
Berichten: 9846
Lid geworden op: 08 jun 2015, 10:58

Re: Kleine vreugden

Bericht door merel »

Mannetje schreef: 30 okt 2023, 20:59 Inderdaad ja. Overigens lijkt een soort van vervolg op de discussie ook gemodereerd te zijn, als de suggestie die ik daar leek te lezen inderdaad zo bedoeld was, is dat ook weer een vreugdevolle actie.
Hoewel er ook iets triests in zit, als iemand op een minder fijne manier zijn gelijk wil halen of gram wil spuwen.
Hoe maak je iemand in verdekte termen nog nieuwsgieriger. :D
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Kleine vreugden

Bericht door Tiberius »

Je hebt ook echt wel wat gemist...
MGG
Berichten: 3553
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door MGG »

De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Gebruikersavatar
FlyingEagle
Berichten: 2883
Lid geworden op: 23 apr 2005, 22:34
Locatie: air

Re: Kleine vreugden

Bericht door FlyingEagle »

MGG schreef:De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Beetje afgezaagd
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

FlyingEagle schreef: 06 nov 2023, 13:57
MGG schreef:De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Beetje afgezaagd
Haha, ja, ik vind ze ook heel flauw. Net of de SGP zo een groene partij is altijd. Kom op zeg.
Geytenbeekje
Berichten: 8297
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:37

Re: Kleine vreugden

Bericht door Geytenbeekje »

MGG schreef: 04 nov 2023, 23:53 De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Wat voor vreugde springt eruit als je die inhoud leest?
Gebruikersavatar
Maanenschijn
Berichten: 4090
Lid geworden op: 01 jan 2016, 14:33

Re: Kleine vreugden

Bericht door Maanenschijn »

Geytenbeekje schreef:
MGG schreef: 04 nov 2023, 23:53 De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Wat voor vreugde springt eruit als je die inhoud leest?
Omdat het een waarheid is als een koe.

Iets waar overigens veel partijen met een sociale inslag ook voor staan: mensen (ondernemers) met een krappe beurs zullen veel moeilijker de energietransitie kunnen volgen. Of hun bedrijfsvoering zo inrichten dat er (financiële) ruimte is voor meer biodiversiteit, natuur-inclusiviteit.
Wie lege handen heeft, kan ze altijd vouwen.
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

Maanenschijn schreef: 06 nov 2023, 16:00
Geytenbeekje schreef:
MGG schreef: 04 nov 2023, 23:53 De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Wat voor vreugde springt eruit als je die inhoud leest?
Omdat het een waarheid is als een koe.

Iets waar overigens veel partijen met een sociale inslag ook voor staan: mensen (ondernemers) met een krappe beurs zullen veel moeilijker de energietransitie kunnen volgen. Of hun bedrijfsvoering zo inrichten dat er (financiële) ruimte is voor meer biodiversiteit, natuur-inclusiviteit.
Helemaal mee eens. Maar...dat is al veel langer zo. De SGP heeft dit nooit zo als belangrijk standpunt gebezigd.
Gebruikersavatar
Job
Berichten: 2992
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:02

Re: Kleine vreugden

Bericht door Job »

Zeeuw schreef: 06 nov 2023, 15:24
FlyingEagle schreef: 06 nov 2023, 13:57
MGG schreef:De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Beetje afgezaagd
Haha, ja, ik vind ze ook heel flauw. Net of de SGP zo een groene partij is altijd. Kom op zeg.
"Woord houden" vind ik echt een mooie. Net iets te flauwe woordgrapjes vind ik ook niet leuk. Zag ook zoiets langskomen: "Grote schoonmaak in Den Haag kan niet zonder stoffer". Het kost teveel moeite om daar m'n mondhoeken voor omhoog te krullen. Het komt kinderlijk over. Vind het eigenlijk ook niets voor campagneleider Boersma. Maar over humor valt, net als over smaak, niet te twisten.

Herstel: AJBoersma is geen campagneleider, maar voorzitter verkiezingsprogrammacie.
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

Job schreef: 06 nov 2023, 17:03
Zeeuw schreef: 06 nov 2023, 15:24
FlyingEagle schreef: 06 nov 2023, 13:57
MGG schreef:De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Beetje afgezaagd
Haha, ja, ik vind ze ook heel flauw. Net of de SGP zo een groene partij is altijd. Kom op zeg.
"Woord houden" vind ik echt een mooie. Net iets te flauwe woordgrapjes vind ik ook niet leuk. Zag ook zoiets langskomen: "Grote schoonmaak in Den Haag kan niet zonder stoffer". Het kost teveel moeite om daar m'n mondhoeken voor omhoog te krullen. Het komt kinderlijk over. Vind het eigenlijk ook niets voor campagneleider Boersma. Maar over humor valt, net als over smaak, niet te twisten.

Herstel: AJBoersma is geen campagneleider, maar voorzitter verkiezingsprogrammacie.
Nee, broeder Ardjan heeft meer in zijn mars dan dit.
Sowieso vind ik het verbinden van de SGP aan grote schoonmaak niet goed. Dat is niet de manier waarop mijn partij zich uit. Dit klinkt als Wilders. Ook al is het ludiek.
MGG
Berichten: 3553
Lid geworden op: 30 jul 2022, 22:05
Locatie: Mgg2023rf@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door MGG »

Geytenbeekje schreef: 06 nov 2023, 15:47
MGG schreef: 04 nov 2023, 23:53 De SGP posters met teksten als 'je kan niet groen doen, als je rood staat.'
Wat voor vreugde springt eruit als je die inhoud leest?
De ironie van verkiezingspraatjes. Veel dure ideeën en vaak geen (realistische) dekking. Ik ben benieuwd naar de uitkomsten van de doorgerekende verkiezingsprogramma's. Diverse partijen hebben zo'n onbetaalbaar programma, dat het verstandig en logisch is dat het CPB het programma niet hoeft door te rekenen.
Online
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18728
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Kleine vreugden

Bericht door helma »

Bij de H&M zegt een jongetje van een jaar of 6 tegen zijn moeder: "je kan niet alles kopen wat je leuk vindt!"
Haha. Ze had al een paar dingen over haar arm hangen.
Zeeuw
Berichten: 11629
Lid geworden op: 19 sep 2018, 08:28

Re: Kleine vreugden

Bericht door Zeeuw »

Een sgp burgemeester in mijn woonplaats😊
Bertiel
Berichten: 4622
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Kleine vreugden

Bericht door Bertiel »

Dat geloof ik.
Wel vlug weg van Urk
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Gebruikersavatar
Edelweiss
Berichten: 309
Lid geworden op: 01 sep 2023, 12:03
Locatie: Zwitserland

Re: Kleine vreugden

Bericht door Edelweiss »

Een enorm pak verse sneeuw van ongeveer 35 cm. De wereld is zo mooi en stil.
Plaats reactie