Alternatieve browsers

Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Alternatieve browsers

Bericht door freek »

Corydoras schreef:
freek schreef:heb ik gedaan, maar die zanikt iedere keer weer over extra plug-ins die ik moet installeren; dan doe ik dat, blijft ie zeuren. Computers :barbare :barbare :barbare
Ga naar: Opties -> Geavanceerd -> Update -> verwijder het vinkje bij "Automatisch controleren op udates voor: Geinstalleerde add-ons"
Heb ik gedaan, maar ik krijg die melding nog steeds: zo'n gele balk onder m'n adresregel. Hij zegt dat er plug-ins ontbreken.
Corydoras
Berichten: 965
Lid geworden op: 01 jun 2005, 13:59

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Corydoras »

freek schreef:
Corydoras schreef:
freek schreef:heb ik gedaan, maar die zanikt iedere keer weer over extra plug-ins die ik moet installeren; dan doe ik dat, blijft ie zeuren. Computers :barbare :barbare :barbare
Ga naar: Opties -> Geavanceerd -> Update -> verwijder het vinkje bij "Automatisch controleren op udates voor: Geinstalleerde add-ons"
Heb ik gedaan, maar ik krijg die melding nog steeds: zo'n gele balk onder m'n adresregel. Hij zegt dat er plug-ins ontbreken.
Ok, dan gaat het waarschijnlijk om dingen als Flash Player e.d. Die heeft Firefox nodig om bepaalde websites goed weer te kunnen geven. Zul je toch even moeten installeren, denk ik.
Afbeelding
Oosterling
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 mar 2009, 23:15

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Oosterling »

-
Laatst gewijzigd door Oosterling op 24 feb 2010, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Marnix »

En Safari? Die mis ik nog ;)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Rochus
Berichten: 451
Lid geworden op: 26 jun 2007, 21:38

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Rochus »

Hoe zit het trouwens met safari en 'mediaplayerstreaming'. Ik heb wel eens dat muziek of video in safari niet afgespeeld wordt (en in IE wel). Is daar een oplossing voor. Dan kan ik IE echt achter me laten.
Oosterling
Berichten: 85
Lid geworden op: 19 mar 2009, 23:15

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Oosterling »

-
Laatst gewijzigd door Oosterling op 24 feb 2010, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Marnix »

Hehe, het leuke is juist dat Apple-mensen dat zo irritant aan Windows vinden, dat er overal en nergens dingen worden weggeschreven, er in bepaalde files wordt bijgeschreven etc :)Wat je zegt kan trouwens kloppen maar geldt nog veel meer voor Internet Explorer. Maar goed, ik draai Apple-software op een Apple-machine, dat is toch anders dan op een windows-machine.

Rochus, voor Apple is er een plugin die dat probleem verhelpt. Hoe dat met Safari 3 onder Windows zit weet ik niet zeker.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
freek
Berichten: 5711
Lid geworden op: 24 nov 2005, 13:55

Re: Alternatieve browsers

Bericht door freek »

Ik weet niet wat jullie zo aanspreekt aan Firefox, maar ik heb deze browser deze week gebruikt. Verschillende mails die ik in deze browser verstuurd heb, zijn niet aangekomen. Ik heb het net getest door drie mails vanuit hotmail naar mijn studentenmail te sturen, en inderdaad: slechts één daarvan arriveerde. Dus voor mij betekent dit einde verhaal!! In ieder geval geen Firefox
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11432
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Mister »

freek schreef:Ik weet niet wat jullie zo aanspreekt aan Firefox, maar ik heb deze browser deze week gebruikt. Verschillende mails die ik in deze browser verstuurd heb, zijn niet aangekomen. Ik heb het net getest door drie mails vanuit hotmail naar mijn studentenmail te sturen, en inderdaad: slechts één daarvan arriveerde. Dus voor mij betekent dit einde verhaal!! In ieder geval geen Firefox
Lijkt me stug. Ik werk al jaren met FF en ik wil niet meer terug. Mails komen altijd aan. IE gebruik ik enkel nog als een site niet goed wordt weergegeven in FF.
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23870
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Alternatieve browsers

Bericht door refo »

Volgens mij went iedereen aan z'n eigen browser. Ik heb ook een paar dagen FF gebruikt. Maar dat beviel echt niet.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33329
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Tiberius »

freek schreef:Ik weet niet wat jullie zo aanspreekt aan Firefox, maar ik heb deze browser deze week gebruikt. Verschillende mails die ik in deze browser verstuurd heb, zijn niet aangekomen. Ik heb het net getest door drie mails vanuit hotmail naar mijn studentenmail te sturen, en inderdaad: slechts één daarvan arriveerde. Dus voor mij betekent dit einde verhaal!! In ieder geval geen Firefox
Komen ze niet in je spam-folder terecht?
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Alternatieve browsers

Bericht door Marnix »

Ik mail ook regelmatig via firefox, nooit problemen mee gehad.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Plaats reactie