MSN Virus

Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: MSN Virus

Bericht door henriët »

Auto schreef:
tukkertje schreef:Wie trapt hier dan ook in. Dom
........... zucht ............... jammer zulke opmerkingen.
trek het je niet aan man...
laat tukker kletsen!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: MSN Virus

Bericht door tukkertje »

Auto schreef:
tukkertje schreef:Wie trapt hier dan ook in. Dom
........... zucht ............... jammer zulke opmerkingen.


Hoezo. Ik kreeg het ook op mijn msn. Vna mijn broertje. Direct mijn broertje gebeld. Was niet eens online. Zoiets vertrouw je toch nooit. Beetje naief hoor.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: MSN Virus

Bericht door henriët »

tukkertje schreef:
Auto schreef:
tukkertje schreef:Wie trapt hier dan ook in. Dom
........... zucht ............... jammer zulke opmerkingen.


Hoezo. Ik kreeg het ook op mijn msn. Vna mijn broertje. Direct mijn broertje gebeld. Was niet eens online. Zoiets vertrouw je toch nooit. Beetje naief hoor.
nu ja.. je weet de uitleg,
'verstandig' dat je ff in de chat kwam :yahoo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: MSN Virus

Bericht door Auto »

tukkertje schreef: Hoezo. Ik kreeg het ook op mijn msn. Vna mijn broertje. Direct mijn broertje gebeld. Was niet eens online. Zoiets vertrouw je toch nooit. Beetje naief hoor.
Jij bent erg goed he, zulke fouten zal jij nooit maken ....

Het heeft geen moer met naiviteit of domheid te maken. Het overkomt de besten in de ICT, dat heb ik van de week gezien dat een top systeembeheerder door de drukke bezigheden op zo'n link kan drukken die er op dat moment zo verschrikkelijk professioneel uitziet dat het je zo maar kan overkomen. Waar die man nog het meeste van baalt dat op dat moment de techniek hem in de steek laat, want de virusscanner hield het ding niet tegen en besmette binnen 10 seconden 3 pc's ........ en daarvan wist hij dat het niet zo'n verkeerd virus was, want over het algemeen zijn die dingen nog sneller. Het gaf mij in ieder geval enigszins weer rust doordat het hem ook overkwam :huhu

Maar ja, de beste stuurlui staan aan wal. Ik vraag hier om tips om het op te lossen, maar blijkbaar was dat nog niet overgekomen.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: MSN Virus

Bericht door henriët »

@ tukkertje, ik had eigenlijk wel verwacht dat je je berichtje aan zou passen, iig het woord naïef.............
maar wellicht dat je dat alsnog zult doen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: MSN Virus

Bericht door jvdg »

henriët schreef:@ tukkertje, ik had eigenlijk wel verwacht dat je je berichtje aan zou passen, iig het woord naïef.............
maar wellicht dat je dat alsnog zult doen..
:)

Ik vrees dat Tukkertje niet op dit verzoek in zal gaan.

Tenslotte is Tukkertje niet zo zelfverzekerd. :humhihi
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: MSN Virus

Bericht door henriët »

jvdg schreef:
henriët schreef:@ tukkertje, ik had eigenlijk wel verwacht dat je je berichtje aan zou passen, iig het woord naïef.............
maar wellicht dat je dat alsnog zult doen..
:)

Ik vrees dat Tukkertje niet op dit verzoek in zal gaan.

Tenslotte is Tukkertje niet zo zelfverzekerd. :humhihi
we zullen t afwachten..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: MSN Virus

Bericht door tukkertje »

Auto schreef:
tukkertje schreef: Hoezo. Ik kreeg het ook op mijn msn. Vna mijn broertje. Direct mijn broertje gebeld. Was niet eens online. Zoiets vertrouw je toch nooit. Beetje naief hoor.
Jij bent erg goed he, zulke fouten zal jij nooit maken ....

Het heeft geen moer met naiviteit of domheid te maken. Het overkomt de besten in de ICT, dat heb ik van de week gezien dat een top systeembeheerder door de drukke bezigheden op zo'n link kan drukken die er op dat moment zo verschrikkelijk professioneel uitziet dat het je zo maar kan overkomen. Waar die man nog het meeste van baalt dat op dat moment de techniek hem in de steek laat, want de virusscanner hield het ding niet tegen en besmette binnen 10 seconden 3 pc's ........ en daarvan wist hij dat het niet zo'n verkeerd virus was, want over het algemeen zijn die dingen nog sneller. Het gaf mij in ieder geval enigszins weer rust doordat het hem ook overkwam :huhu

Maar ja, de beste stuurlui staan aan wal. Ik vraag hier om tips om het op te lossen, maar blijkbaar was dat nog niet overgekomen.

Dan kan ik wel zeggen dat het geen goeie systeembeheerder is. Door op het linkje te klikken ontving je het virus niet. Je moest iets insalleren. Zat een .exe achter. Kon je zien. Erg dom van een systeembeheerder.
Gebruikersavatar
jvdg
Berichten: 12063
Lid geworden op: 12 okt 2006, 14:07

Re: MSN Virus

Bericht door jvdg »

henriët schreef:
jvdg schreef:
henriët schreef:@ tukkertje, ik had eigenlijk wel verwacht dat je je berichtje aan zou passen, iig het woord naïef.............
maar wellicht dat je dat alsnog zult doen..
:)

Ik vrees dat Tukkertje niet op dit verzoek in zal gaan.

Tenslotte is Tukkertje niet zo zelfverzekerd. :humhihi
we zullen t afwachten..
Ja, de reactie is al binnen.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: MSN Virus

Bericht door henriët »

jvdg schreef:
henriët schreef:
jvdg schreef:
henriët schreef:@ tukkertje, ik had eigenlijk wel verwacht dat je je berichtje aan zou passen, iig het woord naïef.............
maar wellicht dat je dat alsnog zult doen..
:)

Ik vrees dat Tukkertje niet op dit verzoek in zal gaan.

Tenslotte is Tukkertje niet zo zelfverzekerd. :humhihi
we zullen t afwachten..
Ja, de reactie is al binnen.
hij is nog online...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: MSN Virus

Bericht door Auto »

Gooi het topic maar dicht! :lock

Bij mij is het probleem opgelost, dat sommigen bepaalde kwalificaties moeten geven aan een situatie die ze niet kennen zegt meer over hun dan over het probleem!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23855
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: MSN Virus

Bericht door refo »

Er zijn afdoende middelen tegen dergelijke virussen.
Een top-systeembeheerder die niet de goeie versie heeft van de software en drie collega;s besmet is inderdaad niet top.
In die zin ben ik het met tukkertje eens.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Auto
Berichten: 4533
Lid geworden op: 22 feb 2002, 20:01

Re: MSN Virus

Bericht door Auto »

refo schreef:Er zijn afdoende middelen tegen dergelijke virussen.
Een top-systeembeheerder die niet de goeie versie heeft van de software en drie collega;s besmet is inderdaad niet top.
In die zin ben ik het met tukkertje eens.
Forget it, ze hadden het laatste van het laatste van McAfee en alles wordt gescreend en alles was up to date. Toch liet mcAfee het gebeuren, ze waren al niet zo dol op McAfee en nu gaan ze kijken of ze het eruit kunnen gooien. Verder reageer ik niet meer op zulke dwaze opmerkingen .... ik ken het bedrijf en ik weet wat hun policy is t.a.v. ict en beveiliging. Het kan dus de beste overkomen.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33316
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: MSN Virus

Bericht door Tiberius »

Auto schreef:Gooi het topic maar dicht! :lock
Ok.
Gesloten