Atheïstische reclame

Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11425
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Atheïstische reclame

Bericht door Mister »

En durex reclame op de radio dan. :deg
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Atheïstische reclame

Bericht door Marnix »

Zonder theologische discussies te willen starten moest ik toch even denken aan deze foto, en wil hem met jullie delen.

Afbeelding
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Atheïstische reclame

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:Zonder theologische discussies te willen starten moest ik toch even denken aan deze foto, en wil hem met jullie delen.

Afbeelding
geweldig!!!
Zou ie de hele route er achteraan rijden?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: Atheïstische reclame

Bericht door Marnix »

Dat denk ik niet. Volgens mij is de bus leeg, stonden ze gewoon opeens achter elkaar en was er een oplettend iemand die hier de "humor / boodschap" wel van in zag... en een foto maakte.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
caprice
Berichten: 2672
Lid geworden op: 22 jan 2004, 21:51
Locatie: Woestijn des levens

Re: Atheïstische reclame

Bericht door caprice »

Mister schreef:Het verbaast me dat deze reclame nog niet in Nederland aanwezig is, eerlijk gezegd...
Mij niet. Dergelijke reclame is in Nederland overbodig omdat ze al geheel verzonken en verdronken in de zonde ligt.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Plaats reactie