25 jaar
25 jaar
Vandaag is het 25 jaar geleden.. dat ik voor de eerste keer weduwe werd.
Ik moet weer denken aan die nacht met z' n allen in het ziekenhuis..
We waren nog bij hem geweest.. net even terug .. en daar kwam die verpleegster en zei tegen ons
" Meneer is overleden " Zo fout als maar kan.. Het doet ieder jaar even pijn. Op de derde..
We waren nog bij hem geweest.. net even terug .. en daar kwam die verpleegster en zei tegen ons
" Meneer is overleden " Zo fout als maar kan.. Het doet ieder jaar even pijn. Op de derde..
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Re: 25 jaar
Mag ik je ontzettend veel sterkte wensen op deze zo moeilijke dag.....en Gods nabijheid, Hij geeft je kracht.Margriet schreef:Vandaag is het 25 jaar geleden.. dat ik voor de eerste keer weduwe werd.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Wowh Margriet. Alweer 25 jaar geleden. Heftig hoor. Veel sterkte.
Dank voor de reacties.. Ik slaap deze nacht erg slecht.. Geloof me echt over gaat het niet.. De rest van het jaar kan ik het een plaats geven, ach ik heb het nu zo goed getroffen.. maar deze nacht is altijd speciaal
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Heel veel sterkte toegewenst, Margriet!
Margriet, heel veel sterkte.Margriet schreef:Dank voor de reacties.. Ik slaap deze nacht erg slecht.. Geloof me echt over gaat het niet.. De rest van het jaar kan ik het een plaats geven, ach ik heb het nu zo goed getroffen.. maar deze nacht is altijd speciaal
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Oude-Waarheid
Margriet schreef:Dank voor de reacties.. Ik slaap deze nacht erg slecht.. Geloof me echt over gaat het niet.. De rest van het jaar kan ik het een plaats geven, ach ik heb het nu zo goed getroffen.. maar deze nacht is altijd speciaal
Kan me in denken Margriet zo hebben we allemaal onze herinneringen.
Zelf 24 december mijn vader gestorven maar toch:
Zal gedenken hoe voor deze ons de HEERE heeft gunst bewezen.
Verder Sterte en des HEEREN Zegen voor 2009 toegewenst!!!
Met hartelijke groet,
Dirk
- zusterelly
Ik lees net je verhaal. Ondanks dat ik je eigenlijk helemaal niet ken, wil ik je heel veel sterkte toewensen. Maar bovenal bid ik je de nabijheid van de Heere toe.
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Sterkte.
Vooral van Hem, die alleen maar troosten kan.
Vooral van Hem, die alleen maar troosten kan.
Heftig inderdaad, Margriet. Ook heel veel sterkte vanaf deze kant(v/d oceaan) gewenst!
Magriet,
Bij deze wil ik ook graag laten weten met je mee te leven.
Ook in deze dingen blijven wij op aarde kruisdragers.
Alleen wil God weleens de prikkel uit het kruis halen.
Sterkte!
Bij deze wil ik ook graag laten weten met je mee te leven.
Ook in deze dingen blijven wij op aarde kruisdragers.
Alleen wil God weleens de prikkel uit het kruis halen.
Sterkte!
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
sterkte, en van harte de troost en nabijheid van de Heere toegebeden!Margriet schreef:Vandaag is het 25 jaar geleden.. dat ik voor de eerste keer weduwe werd.
psalm 46
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
IK wens je veel sterkte, Margriet en dat je Gods steun mag ervaren op deze dag en nacht.
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Allemaal bedankt , jullie voor het meeleven en de lieve woorden!! Ook voor de lieve PB's Hartelijk dank!! Het helpt best!!