Terugblik meeting

Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Terugblik meeting

Bericht door henriët »

Tiberius schreef:
Mister schreef:Je vraagt je onwillekeurig af hoeveel alcohol er op een gemiddelde RF-meeting geschonken wordt... :quoi :)
Op een gemiddelde zou ik niet weten; op de laatste slechts 2 flesjes wijn en 2 flesjes bier (*) en dat op ca. 20 bezoekers. Maar ja, daar waren (bijna) alle mods aanwezig.

(*) Voor zover ik weet, natuurlijk. Want ik ben een man, dus ik kan meestentijds maar één ding tegelijk in de gaten houden. ;)
goed, deze keer zal dan niets openlijk zeggen op t forum :slurp
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Terugblik meeting

Bericht door henriët »

Lassie schreef:
helma schreef:
mathilde schreef:
helma schreef::D

ik was hem ook vergeten
De foto's van de vorige meeting in Woudenberg heb ik ook nooit meer gezien... :nonnon (alleen die van Gian!)
Afbeelding


vooruit...jij je zin
hij blijft leuk....... om te grinniken..die hoofden... :yahoo :nananere
:yahoo
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Ichtus
Berichten: 2162
Lid geworden op: 26 jul 2007, 22:37

Re: Terugblik meeting

Bericht door Ichtus »

helma schreef:Daphne en Ichtus in Oranjestemming :hum

Afbeelding
Waar is empee? Die had nog een filmpje gemaakt... nooit meer gezien :ouin
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: Terugblik meeting

Bericht door MarthaMartha »

Mafkezen.... nu durft er niemand meer....

kijk een legging is tot daar aan toe, maar je zo in te wikkelen :hum
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Terugblik meeting

Bericht door helma »

MarthaMartha schreef:Mafkezen.... nu durft er niemand meer....

kijk een legging is tot daar aan toe, maar je zo in te wikkelen :hum

de gesprekken waren ingewikkeld geworden; toen konden wij niet achterblijven :hum
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11433
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Terugblik meeting

Bericht door Mister »

Als er van deze foto's gemaakt en gepubliceerd dreigen te worden van de komende meeting, haak ik vast af...
Gebruikersavatar
Gian
Berichten: 6328
Lid geworden op: 27 nov 2004, 21:24

Re: Terugblik meeting

Bericht door Gian »

Mister schreef:Als er van deze foto's gemaakt en gepubliceerd dreigen te worden van de komende meeting, haak ik vast af...
Zat jij niet onder die Burka?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangwekkend deel het elimineren van traditioneel-theologische en hermeneutische contradicties.
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Terugblik meeting

Bericht door helma »

Mister schreef:Als er van deze foto's gemaakt en gepubliceerd dreigen te worden van de komende meeting, haak ik vast af...
nee, er wordt geen foto van je geplaatst als je het niet wilt.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Terugblik meeting

Bericht door henriët »

ik zal nog s aan Jean vragen of ie op zn mobiel nog foto's heeft van toen..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Terugblik meeting

Bericht door Joannah »

Mister schreef:Als er van deze foto's gemaakt en gepubliceerd dreigen te worden van de komende meeting, haak ik vast af...
Wat heb je te verbergen dan?
Of ben je een VIP?
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11433
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Terugblik meeting

Bericht door Mister »

Joannah schreef:
Mister schreef:Als er van deze foto's gemaakt en gepubliceerd dreigen te worden van de komende meeting, haak ik vast af...
Wat heb je te verbergen dan?
Of ben je een VIP?
Ik hoef niet zonodig met m'n gezicht op internet. Als ik dat wil, kies ik daar zelf voor.
Bovendien is de vraag 'wat heb je te verbergen' een misselijke vraag. Dat veronderstelt dat er iets is wat anderen niet mogen weten.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Terugblik meeting

Bericht door Joannah »

Mister schreef:
Joannah schreef:
Mister schreef:Als er van deze foto's gemaakt en gepubliceerd dreigen te worden van de komende meeting, haak ik vast af...
Wat heb je te verbergen dan?
Of ben je een VIP?
Ik hoef niet zonodig met m'n gezicht op internet. Als ik dat wil, kies ik daar zelf voor.
Bovendien is de vraag 'wat heb je te verbergen' een misselijke vraag. Dat veronderstelt dat er iets is wat anderen niet mogen weten.
sorry hoor, maar als je het nemen van een kiekje van iets wat hopelijk een leuke herinnering wordt, al een dreiging bij voorbaat gaat noemen,..
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Gebruikersavatar
helma
Berichten: 18756
Lid geworden op: 11 sep 2006, 10:36
Locatie: Veenendaal

Re: Terugblik meeting

Bericht door helma »

dat mag iedereen toch zelf weten? je kan er goede redenen voor hebben om niet met je foto op internet te willen
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23898
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: Terugblik meeting

Bericht door refo »

Het nemen van een kiekje zal wel prima zijn. Maar als die op een openbaar forum komt is dat andere kiek eh.. koek.
Joannah
Berichten: 2544
Lid geworden op: 14 okt 2009, 16:01

Re: Terugblik meeting

Bericht door Joannah »

refo schreef:Het nemen van een kiekje zal wel prima zijn. Maar als die op een openbaar forum komt is dat andere kiek eh.. koek.
Maar als de volledige naam er niet bij staat, weet nog niemand wie je bent. heb je je eigen naam wel eens in Google gestopt?
ben benieuwd welk percentage van ons allemaal niet te vinden is, al dan niet met foto (Images aanklikken)
Ik sta erop, in ieder geval.... had ik niet verwacht trouwens.
Maar ik kan er niet mee zitten.
Why do we spend money we don’t have on things we don’t need to create impressions that don’t last on people we don’t care about ?
Plaats reactie