Wat is je ergste blunder?

Gebruikersavatar
Herman
Moderator
Berichten: 12065
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:21
Locatie: Geldermalsen

Re: Wat is je ergste blunder?

Bericht door Herman »

Het past niet helemaal in deze categorie, maar zojuist was ik zo enthousiast mijn glazen schaaltje aan het uitschrappen dat het in mijn handen uiteenspatte. Ben er afgekomen met een klein wondje aan mijn duim, maar de scherven zaten tot in mijn haar.
Bertiel
Berichten: 4620
Lid geworden op: 14 sep 2018, 08:49
Locatie: bertiel1306@gmail.com

Re: Wat is je ergste blunder?

Bericht door Bertiel »

Ben je er goed van afgekomen.
Zo zie je maar. Altijd maar schrapen is weinig zegenrijk :D
Wien heb ik nevens U in den hemel? Nevens U lust mij ook niets op de aarde!
Bezwijkt mijn vlees en mijn hart, zo is God de Rotssteen mijns harten, en mijn Deel in eeuwigheid.
Online
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16749
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Wat is je ergste blunder?

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef: 07 aug 2023, 22:50 Een bijna-blunder kan ook wel? Ooit liep ik met de handterminal door de winkel. Moest wat bijbestellen, voorraad controleren enz. Moest shampoo worden bijbesteld. Andrélon. 3 overdozen iedere dag-shampoo. Het was bijna een overdosis geworden... de 3 bleef even haken, en er werden bijna 3333333333 dozen Andrélon besteld. Op het laatste moment werd de fout nog ontdekt en ongedaan gemaakt.
Wat jammer nou - anders was de Andrélon de volgende week vast in de Bonus geweest :haha
~~Soli Deo Gloria~~
Inwoner
Berichten: 407
Lid geworden op: 11 sep 2023, 14:09

Re: Wat is je ergste blunder?

Bericht door Inwoner »

Hendrikus schreef: 15 dec 2023, 22:43
-DIA- schreef: 07 aug 2023, 22:50 Een bijna-blunder kan ook wel? Ooit liep ik met de handterminal door de winkel. Moest wat bijbestellen, voorraad controleren enz. Moest shampoo worden bijbesteld. Andrélon. 3 overdozen iedere dag-shampoo. Het was bijna een overdosis geworden... de 3 bleef even haken, en er werden bijna 3333333333 dozen Andrélon besteld. Op het laatste moment werd de fout nog ontdekt en ongedaan gemaakt.
Wat jammer nou - anders was de Andrélon de volgende week vast in de Bonus geweest :haha
Is dit niet een beetje een heel erg late reactie??
-DIA-
Berichten: 32747
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Wat is je ergste blunder?

Bericht door -DIA- »

Inwoner schreef: 16 dec 2023, 12:31
Hendrikus schreef: 15 dec 2023, 22:43
-DIA- schreef: 07 aug 2023, 22:50 Een bijna-blunder kan ook wel? Ooit liep ik met de handterminal door de winkel. Moest wat bijbestellen, voorraad controleren enz. Moest shampoo worden bijbesteld. Andrélon. 3 overdozen iedere dag-shampoo. Het was bijna een overdosis geworden... de 3 bleef even haken, en er werden bijna 3333333333 dozen Andrélon besteld. Op het laatste moment werd de fout nog ontdekt en ongedaan gemaakt.
Wat jammer nou - anders was de Andrélon de volgende week vast in de Bonus geweest :haha
Is dit niet een beetje een heel erg late reactie??
Ja wel wel een late, maar wel een leuke, :) Nu eens niet zo bitter en dat vind ik hoog te prijzen! Ga zo door vriend Hendrikus!
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Plaats reactie