fietsen en leuke fietstochten

Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door MarthaMartha »

Waar wil je wandelen in de buurt?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gebruikersavatar
Wilma van den Berg
Berichten: 3849
Lid geworden op: 17 okt 2005, 16:24

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Wilma van den Berg »

MarthaMartha schreef:Waar wil je wandelen in de buurt?
Maakt me in de eerste instantie niet heel veel uit....het gaat erom óf er nog een leuke tocht is :slurp
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Lassie »

wij hebben jaren geleden ergens een NS route gelopen... wow die was zoo mooi. Volgens mij was het in de buurt van Dieren. Maar durf het niet te zeggen.
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Hendrikus »

Lassie schreef:wij hebben jaren geleden ergens een NS route gelopen... wow die was zoo mooi. Volgens mij was het in de buurt van Dieren. Maar durf het niet te zeggen.
Die is inderdaad super!
Wilde ik net aangeven: http://www.bleeckesbladzij.nl/Wandelen/posbank.htm
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Lassie »

Hendrikus schreef:
Lassie schreef:wij hebben jaren geleden ergens een NS route gelopen... wow die was zoo mooi. Volgens mij was het in de buurt van Dieren. Maar durf het niet te zeggen.
Die is inderdaad super!
Wilde ik net aangeven: http://www.bleeckesbladzij.nl/Wandelen/posbank.htm
ja die bedoel ik...

het is voor mij echt heel wat jaren geleden. Mijn broer had toen verkering (en de rest nog niet). Dus dat is zeker 9 a 10 jaar geleden ofzo.
Lapressa
Berichten: 582
Lid geworden op: 12 jun 2008, 11:36

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Lapressa »

Langs de Saar en Moezel fietsen is erg gaaf!!
'Wat zullen wij dan tot deze dingen zeggen? Zo God voor ons is, wie zal tegen ons zijn?'
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Marnix »

Lassie schreef:
Hendrikus schreef:
Lassie schreef:wij hebben jaren geleden ergens een NS route gelopen... wow die was zoo mooi. Volgens mij was het in de buurt van Dieren. Maar durf het niet te zeggen.
Die is inderdaad super!
Wilde ik net aangeven: http://www.bleeckesbladzij.nl/Wandelen/posbank.htm
ja die bedoel ik...

het is voor mij echt heel wat jaren geleden. Mijn broer had toen verkering (en de rest nog niet). Dus dat is zeker 9 a 10 jaar geleden ofzo.
Erg mooi daar ja. Ook lekker gebied voor fietsen/mountainbiken.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Gijs83
Berichten: 7035
Lid geworden op: 04 feb 2008, 17:12
Locatie: vlakbij een kerk

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Gijs83 »

Wil je een keer iets leuks doen met een bedrijf of een vereniging dan moeten eens naar Nijkerk gaan. Daar verhuurt de volgende fietsenmaker hele speciale fietsen: http://www.riddertweewielers.nl/page.as ... ocID=46311
Er staan er een aantal afgebeeld op die site, maar de meest aparte staat er nog niet op en dat is: 2 boven elkaar. Durf jij dat? Je trekt gegarandeerd bekijks! Veel plezier zul je vast ook hebben!
Gebruikersavatar
JolandaOudshoorn
Berichten: 11271
Lid geworden op: 15 mar 2006, 20:53
Locatie: Groot Ammers

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door JolandaOudshoorn »

http://www.datisfietsen.nl (Gijs, zelfs in Enter rijden ze op fietsen van deze meneeer!)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Gebruikersavatar
masala
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 nov 2007, 20:50
Locatie: wervershoof

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door masala »

ik heb zaterdag op fiets knooppunten gereden in totaal 150 km het was er heerlijk weer voor,s'morgens vroeg weg
zo rond de klok van 8:30 en ik was 19:00 weer thuis
gr masala
kom al dichter bij god
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Marnix »

Gijs83 schreef:Wil je een keer iets leuks doen met een bedrijf of een vereniging dan moeten eens naar Nijkerk gaan. Daar verhuurt de volgende fietsenmaker hele speciale fietsen: http://www.riddertweewielers.nl/page.as ... ocID=46311
Er staan er een aantal afgebeeld op die site, maar de meest aparte staat er nog niet op en dat is: 2 boven elkaar. Durf jij dat? Je trekt gegarandeerd bekijks! Veel plezier zul je vast ook hebben!

haha, het lijkt me vreselijk om zoiets met de familie ofzo te doen... :D Doe mij maar gewoon een goede mountainbike :) Wat wel leuk is is met mijn gehandicapte broertje op de tandem. Hij heeft zo'n speciale tandem waarmee hij niet kan sturen maar wel trappen. Altijd leuk :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Lassie »

wahahahahah je zou wel een broer van mij kunnen zijn..... Afgelopen zondag waren we bij elkaar en een aantal jaren geleden hebben we dus een tocht gemaakt met een fietscafe Afbeelding, toen ik dat vertelde over die fietsverhuur in nijkerk begon m'n zus gelijk van: laat ma het maar niet horen want anders gaan we dat ook nog doen.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Marnix »

ik ben ook een broer van je :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door Lassie »

:garde
Gebruikersavatar
MarthaMartha
Berichten: 13043
Lid geworden op: 21 nov 2007, 21:04
Locatie: Linquenda

Re: fietsen en leuke fietstochten

Bericht door MarthaMartha »

Marnix schreef:
Gijs83 schreef:Wil je een keer iets leuks doen met een bedrijf of een vereniging dan moeten eens naar Nijkerk gaan. Daar verhuurt de volgende fietsenmaker hele speciale fietsen: http://www.riddertweewielers.nl/page.as ... ocID=46311
Er staan er een aantal afgebeeld op die site, maar de meest aparte staat er nog niet op en dat is: 2 boven elkaar. Durf jij dat? Je trekt gegarandeerd bekijks! Veel plezier zul je vast ook hebben!

haha, het lijkt me vreselijk om zoiets met de familie ofzo te doen... :D Doe mij maar gewoon een goede mountainbike :) Wat wel leuk is is met mijn gehandicapte broertje op de tandem. Hij heeft zo'n speciale tandem waarmee hij niet kan sturen maar wel trappen. Altijd leuk :)
gillen, zodra ik weer aan de beurt ben voor het regelen van een personeelsuitje, dan wordt het dit!!!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Plaats reactie