Leuke en goede restaurants

Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Lassie »

Wie weet een leuk restaurant in Gent? of tussen Gent en Terneuzen?
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Lourens »

Lassie schreef:Wie weet een leuk restaurant in Gent? of tussen Gent en Terneuzen?
Volgens mij langs de snelweg bij Nazareth. Hebben wij een keer gegeten.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Zita »

Mister schreef:
henriët schreef:Op de markt in Gouda, op de hoek tegenover AH zit ook een leuk restaurant(je) met een groot terras. Ik weet even de naam niet meer.
De Zalm? :huhu
Pizzeria Rimini was altijd ook goed!
De plannen gingen compleet op z'n kop en het werd een kopje thee bij Hotel New York. Erg leuke locatie, supergaaf interieur, maar je zit in de keukenwalmen (de taart smaakte naar vis met knoflook) en de bediening is bar slecht.
Gebruikersavatar
henriët
Berichten: 12915
Lid geworden op: 30 mar 2007, 17:54

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door henriët »

Zita schreef:
Mister schreef:
henriët schreef:Op de markt in Gouda, op de hoek tegenover AH zit ook een leuk restaurant(je) met een groot terras. Ik weet even de naam niet meer.
De Zalm? :huhu
Pizzeria Rimini was altijd ook goed!
De plannen gingen compleet op z'n kop en het werd een kopje thee bij Hotel New York. Erg leuke locatie, supergaaf interieur, maar je zit in de keukenwalmen (de taart smaakte naar vis met knoflook) en de bediening is bar slecht.
:haha
@ mister, nee niet de zalm
groot stedelijk volgens mij of zoiets

Jammer dat je in een kwade reuk zat..
volgende keer toch iets anders kiezen, hopelijk was de thee wel lekker!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gebruikersavatar
Lassie
Berichten: 10864
Lid geworden op: 08 jun 2004, 23:23

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Lassie »

Lourens schreef:
Lassie schreef:Wie weet een leuk restaurant in Gent? of tussen Gent en Terneuzen?
Volgens mij langs de snelweg bij Nazareth. Hebben wij een keer gegeten.
je bedoelt toch niet die van der Valk? Wij sliepen in dat hotel en dachten: laten we daar ook maar eten. Het enige wat echt goed was te eten was het vlees. Opgewarmde friet en slappe groente die ook warm werd gehouden. :deg
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Zita »

Vanavond heb ik gegeten in Vapiano in Rotterdam. Leuke zaak voor een zomaar-tussendoor-niet-te-duur-etentje. De kaart is Italiaans. Je kiest eerst je antipasti, voegt je voor de antipasti-balie en laat daar je gerecht naar keuze voor je neus bereiden. Vervolgens kies je voor pasta of pizza, en ook dat wordt klaargemaakt waar je bijstaat (of in het geval van pizza: waar je bij zit). Tussendoor worden je keuzes bijgehouden via een pasje. Bij vertrek toon je je pasje en kun je afrekenen.
Heerlijk eten, leuke originele opzet, heel leuke prijzen (pizza vanaf 7 euro, pasta vanaf 8 euro, antipasti vanaf 2.50). De muziek stond naar mijn smaak iets te hard. Met z'n tweeen kon je elkaar prima verstaan, maar als je met een grotere groep bent, kan dat lastig worden.
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door parsifal »

Zita schreef:Vanavond heb ik gegeten in Vapiano in Rotterdam. Leuke zaak voor een zomaar-tussendoor-niet-te-duur-etentje. De kaart is Italiaans. Je kiest eerst je antipasti, voegt je voor de antipasti-balie en laat daar je gerecht naar keuze voor je neus bereiden. Vervolgens kies je voor pasta of pizza, en ook dat wordt klaargemaakt waar je bijstaat (of in het geval van pizza: waar je bij zit). Tussendoor worden je keuzes bijgehouden via een pasje. Bij vertrek toon je je pasje en kun je afrekenen.
Heerlijk eten, leuke originele opzet, heel leuke prijzen (pizza vanaf 7 euro, pasta vanaf 8 euro, antipasti vanaf 2.50). De muziek stond naar mijn smaak iets te hard. Met z'n tweeen kon je elkaar prima verstaan, maar als je met een grotere groep bent, kan dat lastig worden.
Het Vapiano concept staat me wel aan. Hier in Stockholm heb ik er ook een paar keer prima gegeten. Ook goed als je met een grotere groep bent. Het is natuurlijk niet top-italiaans, maar voor de prijs is het zeker heel goed.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Schemerlichtje
Berichten: 960
Lid geworden op: 05 jul 2010, 08:07

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Schemerlichtje »

Weet iemand iets in de buurt van Rijssen, Apeldoorn of Barneveld?
~ Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag ~ (Loesje)
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Hendrikus »

Schemerlichtje schreef:Weet iemand iets in de buurt van Rijssen, Apeldoorn of Barneveld?
Natuurlijk. Wat zoek je? Deftig of juist niet, noem maar op, de keuze is te groot...
~~Soli Deo Gloria~~
Gabrielle
Berichten: 1055
Lid geworden op: 04 nov 2004, 23:12

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Gabrielle »

Je zou het hier kunnen proberen, kan het je van harte aanbevelen :http://www.hotelhetlossehoes.nl/

mooie omgeving en lekker eten.

in de buurt van Apeldoorn zijn we hier : http://www.heteivancolumbus.nl/web/
onlangs ook nog geweest.
ook goed.
dennis
Berichten: 1667
Lid geworden op: 01 mar 2011, 14:09

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door dennis »

Als je echt lekker wilt eten, en het hoeft niet goedkoop te zijn, is "De Boet" in Urk een aanrader..
astroguy
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 dec 2004, 08:12
Locatie: Johannesburg, Zuid Afrika

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door astroguy »

De fishmonger in Bedfordview gerund door Grieken.
Atze
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16750
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Hendrikus »

Gabrielle schreef:Je zou het hier kunnen proberen, kan het je van harte aanbevelen :http://www.hotelhetlossehoes.nl/

mooie omgeving en lekker eten.
Dezelfde mooie omgeving, ietsje verderop, ook heel goed: http://www.bistrodeholterberg.nl/

Italiaans in Markelo: http://www.ilcampanile.nl/
~~Soli Deo Gloria~~
Gebruikersavatar
parsifal
Berichten: 9203
Lid geworden op: 09 jan 2002, 10:15
Locatie: Zuidhorn

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door parsifal »

Pas heerlijk met een groep van de kerk bij een Chinees restaurant in Stockholm gegeten. Een van de Chinese meiden uit de kerk wist te vertellen dat het het beste Chinese restaurant van de stad was. Het was ook heel goed. Het was wel vermakelijk om een van de Amerikanen uit de groep een heel niet Chinese bestelling te zien doen. Dit deed me erg aan mijn vader denken. Als die iets niet kent, dan zal hij het ook niet proberen, ook niet op aanraden van mensen die zijn smaak wel een beetje kennen.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
"Safe?" said Mr. Beaver. "Don't you hear what Mrs. Beaver tells you? Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."
Simon
Berichten: 2035
Lid geworden op: 19 sep 2011, 23:34

Re: Leuke en goede restaurants

Bericht door Simon »

astroguy schreef:De fishmonger in Bedfordview gerund door Grieken.
Nieuwe economische vluchtelingen of woonden ze al wat langer in Jozi?
“Wij prediken tot mensen alsof zij zich ervan bewust zijn stervende zondaars te zijn; dat zijn zij niet; zij hebben een goede tijd, en ons spreken over wedergeboren worden ligt op een domein waarvan zij niets weten. De natuurlijke mens wil niet wedergeboren worden”.
- Oswald Chambers -
Plaats reactie