Vraag (pc en internet)

-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:
Tiberius schreef:Maar die terroristen kunnen toch ook gewoon een proefabo'je nemen?
Je moet wel cookies accepteten en locatie. Ik hoorde pas in een preek (was dat niet in Goude van ds. Verschuure?) over het je overal volgen door het klakkeloos accepteten van cookies?

Oh ja natuurlijk kan dat voor iedereen. Maar waar ter wereld ben je daar dan nog veilig voor terrorisme?
Ongelooflijk. Wordt er vanaf de kansel gewaarschuwd voor het accepteren van cookies? Heeft zo'n man niks beters te vertellen?
Ben ik dan ook niet altijd of heel vaak ongelooflijk? :quoi
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Erskinees
Berichten: 2743
Lid geworden op: 14 jun 2018, 21:15

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Erskinees »

Mannetje schreef:Sinds een paar dagen kan mijn vrouw via facebook niet meer bij haar favoriete groep. Als ze uitlogt, is de groep wel zichtbaar, maar ingelogd is de groep onvindbaar en geeft een directe link een foutmelding.
Als ik inlog met mijn (bijna nooit gebruikte) account kan ik de groep ook gewoon vinden.

1. Ik heb via haar account een melding gedaan bij facebook, weet iemand op welke termijn je daar (re)actie op kunt verwachten?
2. Heeft iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?
Is ze misschien geblokkeerd door de groepsbeheerder? Al zou je dan weer geen foutmelding moeten krijgen, lijkt me.
Mannetje
Berichten: 7692
Lid geworden op: 23 mei 2014, 09:54
Locatie: Tholen

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Mannetje »

Dat zou dan een foutje moeten zijn, want die weten ook van niets.
-
Gebruikersavatar
Hendrikus
Berichten: 16724
Lid geworden op: 10 apr 2004, 09:37

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Hendrikus »

-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:
-DIA- schreef: Oh ja natuurlijk kan dat voor iedereen. Maar waar ter wereld ben je daar dan nog veilig voor terrorisme?
Ongelooflijk. Wordt er vanaf de kansel gewaarschuwd voor het accepteren van cookies? Heeft zo'n man niks beters te vertellen?
Ben ik dan ook niet altijd of heel vaak ongelooflijk? :quoi
Hoe je een vraag over gratis digitale landkaarten via een preek van ds. Verschuure weer bij jezelf laat uitkomen, is inderdaad onnavolgbaar.
~~Soli Deo Gloria~~
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door -DIA- »

Hendrikus schreef:
-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:
-DIA- schreef: Oh ja natuurlijk kan dat voor iedereen. Maar waar ter wereld ben je daar dan nog veilig voor terrorisme?
Ongelooflijk. Wordt er vanaf de kansel gewaarschuwd voor het accepteren van cookies? Heeft zo'n man niks beters te vertellen?
Ben ik dan ook niet altijd of heel vaak ongelooflijk? :quoi
Hoe je een vraag over gratis digitale landkaarten via een preek van ds. Verschuure weer bij jezelf laat uitkomen, is inderdaad onnavolgbaar.
Als je de lijn kunt volgen is het te verklaren. Maar voor hen die dit niet kunnen zal het wel ongelooflijk zijn.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door GerefGemeente-lid »

Oneens.

Je moet niet te pas en te onpas met die preek van ds. Verschuure overal op de proppen komen. Ik heb het vorige week ook al gezegd, maar daar zijn genoeg andere draadjes voor. Het is gewoon off-topic.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
DDD
Berichten: 28478
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door DDD »

-DIA- schreef:
Hendrikus schreef:
-DIA- schreef: Ben ik dan ook niet altijd of heel vaak ongelooflijk? :quoi
Hoe je een vraag over gratis digitale landkaarten via een preek van ds. Verschuure weer bij jezelf laat uitkomen, is inderdaad onnavolgbaar.
Als je de lijn kunt volgen is het te verklaren. Maar voor hen die dit niet kunnen zal het wel ongelooflijk zijn.
Het is net als met sommige politici. Ze komen met veel geratel altijd uit bij wat ze graag zelf willen zeggen. Maar dat is toch een vervelende houding. Want het luisteren ontbreekt. En daarvan geldt wat de apostel zegt: dat iedereen ras moet zijn om te horen, maar traag om te spreken. Want de toorn van de man werkt Gods gerechtigheid niet.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door -DIA- »

GerefGemeente-lid schreef:Oneens.

Je moet niet te pas en te onpas met die preek van ds. Verschuure overal op de proppen komen. Ik heb het vorige week ook al gezegd, maar daar zijn genoeg andere draadjes voor. Het is gewoon off-topic.
Was dat te onpas? Als je gewaarschuwd wordt voor de ernstige toestand in waarin we in deze wereld verkeren, dan moeten de gevaren ook bij name kunnen worden genoemd. Ik ben een beetje wakker geworden dat de moderne media meer gevaren in zich hebben en dat we beter niet naïef kunnen zijn. Maar ik zei het al, ik zal wel nooit iets goeds kunnen zeggen. Is er ooit een dag in 15 jaar geweest zonder kritiek? Ik hoop dat ik nu wat overdrijf, maar het benaderd de waarheid wel. Misschien dat ik in de perioden dat ik in het ziekenhuis lag hier geen last van had en toen ik corona had viel het ook wel mee, maar normaal gesproken kan ik blijkbaar weinig goeds zeggen. Laten we het forum een beetje netjes houden en niet een ander onnodig bekritiseren om zeker om allerlei kleinigheden. Het lijkt wel of iedereen zich ook steeds sneller ergert. Ook wel een teken aan de wand. We nemen, als we ons niet vergissen, steeds meer kittelachtigheid waar.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
GerefGemeente-lid
Berichten: 6575
Lid geworden op: 14 apr 2021, 23:55
Locatie: Zeeland

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door GerefGemeente-lid »

-DIA- schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Oneens.

Je moet niet te pas en te onpas met die preek van ds. Verschuure overal op de proppen komen. Ik heb het vorige week ook al gezegd, maar daar zijn genoeg andere draadjes voor. Het is gewoon off-topic.
Was dat te onpas? Als je gewaarschuwd wordt voor de ernstige toestand in waarin we in deze wereld verkeren, dan moeten de gevaren ook bij name kunnen worden genoemd. Ik ben een beetje wakker geworden dat de moderne media meer gevaren in zich hebben en dat we beter niet naïef kunnen zijn. Maar ik zei het al, ik zal wel nooit iets goeds kunnen zeggen. Is er ooit een dag in 15 jaar geweest zonder kritiek? Ik hoop dat ik nu wat overdrijf, maar het benaderd de waarheid wel. Misschien dat ik in de perioden dat ik in het ziekenhuis lag hier geen last van had en toen ik corona had viel het ook wel mee, maar normaal gesproken kan ik blijkbaar weinig goeds zeggen. Laten we het forum een beetje netjes houden en niet een ander onnodig bekritiseren om zeker om allerlei kleinigheden. Het lijkt wel of iedereen zich ook steeds sneller ergert. Ook wel een teken aan de wand. We nemen, als we ons niet vergissen, steeds meer kittelachtigheid waar.
Je mag het er best over hebben, maar maak er dan een nieuw draadje over aan. Of misschien is er al een bestaand draadje over de gevaren van de media.

Dit draadje gaat gewoon over algemene ICT-vragen; niets meer en niets minder. En dat heeft dus niets met kittelachtigheid te maken, want aan de prediking van ds. Verschuure mankeert niets.
Het kromme kan niet recht gemaakt worden, en hetgeen dat ontbreekt, kan niet geteld worden. (Prediker 1: 14 en 15)
Alles heeft een bestemden tijd, en alle voornemen onder den hemel heeft zijn tijd. (...) een tijd om te zwijgen (...). (Prediker 3: 1 en 7m)
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door -DIA- »

GerefGemeente-lid schreef:
-DIA- schreef:
GerefGemeente-lid schreef:Oneens.

Je moet niet te pas en te onpas met die preek van ds. Verschuure overal op de proppen komen. Ik heb het vorige week ook al gezegd, maar daar zijn genoeg andere draadjes voor. Het is gewoon off-topic.
Was dat te onpas? Als je gewaarschuwd wordt voor de ernstige toestand in waarin we in deze wereld verkeren, dan moeten de gevaren ook bij name kunnen worden genoemd. Ik ben een beetje wakker geworden dat de moderne media meer gevaren in zich hebben en dat we beter niet naïef kunnen zijn. Maar ik zei het al, ik zal wel nooit iets goeds kunnen zeggen. Is er ooit een dag in 15 jaar geweest zonder kritiek? Ik hoop dat ik nu wat overdrijf, maar het benaderd de waarheid wel. Misschien dat ik in de perioden dat ik in het ziekenhuis lag hier geen last van had en toen ik corona had viel het ook wel mee, maar normaal gesproken kan ik blijkbaar weinig goeds zeggen. Laten we het forum een beetje netjes houden en niet een ander onnodig bekritiseren om zeker om allerlei kleinigheden. Het lijkt wel of iedereen zich ook steeds sneller ergert. Ook wel een teken aan de wand. We nemen, als we ons niet vergissen, steeds meer kittelachtigheid waar.
Je mag het er best over hebben, maar maak er dan een nieuw draadje over aan. Of misschien is er al een bestaand draadje over de gevaren van de media.

Dit draadje gaat gewoon over algemene ICT-vragen; niets meer en niets minder. En dat heeft dus niets met kittelachtigheid te maken, want aan de prediking van ds. Verschuure mankeert niets.
Ik neem aan dat u dat beslist en niet de moderators of beheerder? Of lijkt dat alleen maar zo? Of wordt het hier een chaos van een soort van volkssoevereiniteit?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
DDD
Berichten: 28478
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door DDD »

Nee, dat is beslist door degene die dit draadje opende. Er staat duidelijk boven: Vraag (pc en internet). Hoewel cookies daar dus wel onder vallen.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:Nee, dat is beslist door degene die dit draadje opende. Er staat duidelijk boven: Vraag (pc en internet). Hoewel cookies daar dus wel onder vallen.
Ik dacht ook dat wat ik vroeg juist in dit topic paste? Waartoe dan altijd weer die kittelachtigheid? Dat maakt het er niet leuker op, maar je gaat met tegenzin en schrik het forum openen: wat zal het nu weer zijn, wat zou ik nu weer hebben misdaan, ja die schrik komt er zo best wel in te zitten. Je voelt je belaagd, en dat kan niet het doel zijn van Refoforum dacht ik?
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
DDD
Berichten: 28478
Lid geworden op: 11 jul 2012, 17:48

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door DDD »

Nee. Dat is niet de bedoeling. De bedoeling is juist dat je denkt: wat kan ik vandaag weer voor nieuws van iemand anders leren. Of: wat heerlijk dat er zoveel mensen zijn die anders denken/ andere dingen weten dan ik.
-DIA-
Berichten: 32701
Lid geworden op: 03 okt 2008, 00:10

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door -DIA- »

DDD schreef:Nee. Dat is niet de bedoeling. De bedoeling is juist dat je denkt: wat kan ik vandaag weer voor nieuws van iemand anders leren. Of: wat heerlijk dat er zoveel mensen zijn die anders denken/ andere dingen weten dan ik.
Maar werkt dat als elle dag weer opnieuw gekapitteld wordt? Nee je krijgt een aversie, en je komt automatisch in de verdedigingsmodus. Zo moest het niet, en dat is ook niet de bedoeling, en zeker niet op een forum dat christelijk heet.
Laatst gewijzigd door -DIA- op 17 jan 2023, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
© -DIA- Laatst actief: 00 xxx 24??
Johannes 3:16
Berichten: 910
Lid geworden op: 24 mar 2004, 00:17

Re: Vraag (pc en internet)

Bericht door Johannes 3:16 »

helma schreef:Ik heb 2 problemen waar iemand misschien wel een oplossing voor weet

Als ik een PowerPoint heb gemaakt op mijn laptop en ik koppel hem op een school met een digibord dan is niet alles zoals het in de oorspronkelijke PP staat.
Datzelfde heb ik als ik op de plaats van presentatie de PP vanaf een USB stick in een andere laptop doe. Zinnen die door elkaar heenlopen of foto's niet compleet weergegeven. Wat is de oorzaak?
Je zou eens kunnen proberen om de presentatie niet als presentatie (.pptx), maar als als voorstelling (.ppsx) op te slaan.
Plaats reactie