Reizen door de lucht, mag dat?

appie21

Bericht door appie21 »

Het is intressant om dit uit tezoeken (vind ik ) maar het gaat mij er ook om dat het een grote leugen is geweest...


Origineel geplaatst door Madtice
Ik heb dat artikel eens gelezen, maar daar zit ook veel sfeermakerij in hoor. ALleen al die eerste zin: en de astronauten werden over heel de wereld als goden ontvangen... elke rasrefo valt natuurlijk van zijn stoel van verontwaardiging als hij/zij dat leest: mensen die als goden aanbeden worden, foei foei!
Als de schrijver in plaats daarvan de wat meer zinnigere bewoording 'helden' had gebruikt, dan zou het al een stuk netter zijn geweest.
Hoe doe je dat trouwens, mensen 'als goden' ontvangen? Is er vergelijkingsmateriaal met een keer dat men daadwerkelijk goden ontving?
Nee, ik hou daar niet zo van, die stemmingsmakerij. Dat schept al een heel verwrongen beeld van hoe het er in werkelijkheid aan toe ging.

En wat betreft het bewijzen dat ze niet op de maan zijn geweest, doe je dat omdat je het erg vind dat ze gelogen hebben, of omdat je het gewoon interessant vind om deze 'scam' uit te pluizen, of omdat je tegen ruimtereizen in het algemeen bent?
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Dat het een leugen is geweest, is dat een hypothese of een aanname?

Een hypothese is iets wat je bereidt bent te wijzigen als het tegendeel bewezen wordt, een aanname is iets wat je gaat bewijzen, ongeacht of er tegenbewijs is of niet.
appie21

Bericht door appie21 »

Afbeelding

[Veranderd op 23/10/02 door appie21]
ViperLodge
Berichten: 58
Lid geworden op: 26 sep 2002, 01:54
Locatie: CheeseTown
Contacteer:

Bericht door ViperLodge »

Als je een krachtige sterre kijker heb, en de maan staat op een bepaalde stand,
dan kan je de "solar-Buggy" zien staan.
Dit voertuig hebben ze achter moeten laten omdat het te veel kosten om
de maanlander aan te passen zodat deze genoeg kracht had om van de maan te komen met buggy, teven heb je hier op aarde niets meer aan.

Greets Vipie :eur

Ps. Als je eens in Florida ben ga dan eens kijken bij Lanceer centrum.
appie21

Bericht door appie21 »

nou laat mij dat maar eens zien dan?

Origineel geplaatst door ViperLodge
Als je een krachtige sterre kijker heb, en de maan staat op een bepaalde stand,
dan kan je de "solar-Buggy" zien staan.
Dit voertuig hebben ze achter moeten laten omdat het te veel kosten om
de maanlander aan te passen zodat deze genoeg kracht had om van de maan te komen met buggy, teven heb je hier op aarde niets meer aan.

Greets Vipie :eur

Ps. Als je eens in Florida ben ga dan eens kijken bij Lanceer centrum.
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Hij zegt als je een sterke kijkert heb, maar ik denk niet dat hij die zelf ff heeft aangeschaft om te checken of het echt zo is. Daarvoor moet je toch even naar zo'n sterrenkijkert centrale.

En al die raketten en spaceshuttles, waar zijn die dan heengegaan en als dat niet de maan is, hoe komen ze dan aan die steentjes en zo? En aan al die videobeelden vanuit de landers etcetera?
pingpongbal

Bericht door pingpongbal »

Origineel geplaatst door appie21
daar heb je at een foto bijv...

ik zal de echte er straks is ff bijpakken...
Wat is het verschil tussen die foto's dan? En hoe kom je dan aan de "echte" foto?
Trein

Bericht door Trein »

Origineel geplaatst door appie21
mooi maare geloof jij dat ze op de maan geweest zijn nou ik dus niet en ik ben er heel hard mee bezig om dit te bewijzen...

Ik heb alleen weinig tijd om mijn boek verder aftemaken
Hahahahahahhahhaahhahhahahahahahhahahahhaaha

Sorry hoor, ik dacht dat die idioten uitgestorven waren die denken dat de maanlandingen niet echt waren, maar blijkbaar is er hier nog iemand gevonden die stom genoeg is om aan de maanlandingen te twijfelen hahahahahha
laat je ff gauw nakijken of zo, want aan je geestelijke vermogens valt wel zeer zwaar te twijfelen. :stu :stu :stu :stu :stu :stu :stu :stu

[Veranderd op 5/11/02 door Trein]
Bart-rk

Bericht door Bart-rk »

JA waarom zou je niet door de lucht mogen reizen

Het is een handig en snel vervoermiddel
en de reizen die men maakt naar de maan enzo daar zijn toch veel nuttige zaken uit voorgekomen zoals het kwarts horloge de satelieten die bijvoorbeeld weersvoorspellingen doen , medicijnen die getest worden e.d

Kortom volgens mij mag het en bovendien is vliegen zeer spectaculair Het geronk van de motoren het taxieen naar de baan en dan ....snelheid opvoeren en take off..


opweg naar je welverdiende vakantie bestemming . Heerlijk laatste week Maart 2003 ga ik weer en op schiphol begint me vakantie al

God heeft ons trouwens toch ook die talenten gegeven om dit mogelijk te maken of zeg ik nu iets verkeerds (ja ik weet er kan ook misbruik van gemaakt worden maar dat is met zo veel dingen)
groetjes:bou:
appie21

Bericht door appie21 »

wie het laast lacht lacht het best he :) :p

wacht maar rustig af. oja ik las net nog een intresant artikel over de motoren van de maanlander... de makers er van (kweet het type zo 123 even niet ) zeggen namelijk zelf dat ze toen nog niet in staat waren om sterke motoren temaken en ze geen genoeg vermogen hadden om er weg tekomen????

Dus volgende week maar eens goed uitzoeken waar dat artikel vandaan komt en of het waar is ik lag helemaal dubbel toen ik het las... enne het kwam uit een nauwkeurige bron?????


quote]Origineel geplaatst door Trein
Origineel geplaatst door appie21
mooi maare geloof jij dat ze op de maan geweest zijn nou ik dus niet en ik ben er heel hard mee bezig om dit te bewijzen...

Ik heb alleen weinig tijd om mijn boek verder aftemaken
Hahahahahahhahhaahhahhahahahahahhahahahhaaha

Sorry hoor, ik dacht dat die idioten uitgestorven waren die denken dat de maanlandingen niet echt waren, maar blijkbaar is er hier nog iemand gevonden die stom genoeg is om aan de maanlandingen te twijfelen hahahahahha
laat je ff gauw nakijken of zo, want aan je geestelijke vermogens valt wel zeer zwaar te twijfelen. :stu :stu :stu :stu :stu :stu :stu :stu

[Veranderd op 5/11/02 door Trein] [/quote]
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

Ik blijf het bizar vinden dat je niet wilt aannemen dat ze op de maan en in de ruimte zijn geweest. Waar gingen die Apollo raketten dan naar toe?
appie21

Bericht door appie21 »

rond de aarde blijven hangen natuurlijk...

De russen zijn ook op de maan geweest maar van die astronauten hoor je niks of zijn om om het leven gekomen!!???? enne waarom mag neil armstrong niet voor de rechter gesleept worden waarom wordt dit iedere keer afgeblazen? en waarom is President Nixon afgetreden...




Origineel geplaatst door Madtice
Ik blijf het bizar vinden dat je niet wilt aannemen dat ze op de maan en in de ruimte zijn geweest. Waar gingen die Apollo raketten dan naar toe?
Madtice
Berichten: 1070
Lid geworden op: 06 sep 2002, 10:24

Bericht door Madtice »

In mijn naieviteit heb ik altijd mijn professoren Amerikaanse geschiedenis gelooft die beweerden dat Nixon was afgetreden vanwege het Watergate-schandaal. Stom van mij hè? ;)

Anyway, de Russen kunnen dus wel op de maan zijn geweest, maar de Amerikanen niet? En is Armstrong wel 's gedaagd voor een serieuze rechtzaak?
QrunchyPlane

Bericht door QrunchyPlane »

Nog ff en we krijgen een discussie over graancirkels :cool:
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Oorspronkelijk gepost door QrunchyPlane
Nog ff en we krijgen een discussie over graancirkels :cool:
:D
Plaats reactie