Refoforum...in de baas z'n tijd??

Lezen/ schrijven we op het forum tijdens werktijd?

Ja
13
32%
Nee
28
68%
 
Totaal aantal stemmen: 41

Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

Marnix schreef:Als het heel rustig is (wat bij vlagen voorkomt) heeft mijn baas liever dat ik wat doe dan dat ik me ga vervelen.

:lol: Hij bedoelt vast meer iets in de trend van 'potloodpunten slijpen', 'archiveren', 'koffie halen voor de secretaresse', 'prullenbak legen', 'printpapier bijvullen', etc.


Maarrrr, wát een banen; waar je tijd en mogelijkheid hebt om uberhaupt aan Refoforum te denken! :shock:
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Bericht door Zita »

ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?

Ik ben nu aan het compileren/linken. Dus ik kan wel eventjes forummen.
Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Wauw; ik heb bewondering voor iedereen die het aandurft om pubers les te geven!
Dát lijkt me nou zo'n klus!
Gebruikersavatar
Kaw
Berichten: 5448
Lid geworden op: 07 jun 2003, 08:42
Contacteer:

Bericht door Kaw »

wim schreef:
Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?

Ik ben nu aan het compileren/linken. Dus ik kan wel eventjes forummen.
Dat duurt bij mij nooit langer dan 10 seconden?
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Bericht door vlinder »

Kan als ik persé wil wel forummen maar dan tijdens het rapporteren. Dit doe ik niet omdat er ten eerste geen tijd voor is, ten tweede zit er een collega na mij te wachten op een computer, ten derde vind onze werkgever het privé computergebruik niet zo leuk en wordt er dus een lijst bijgehouden van wie op welke site zit, hoe lang en welke mails er gestuurd worden. Alleen in de nachtdienst knijpen ze een oogje dicht.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gebruikersavatar
Hummel
Berichten: 319
Lid geworden op: 05 jul 2005, 02:00
Locatie: Utrecht/Gouda

Bericht door Hummel »

Ik ben student en heb dus zeeeeën van tijd :mrgreen: bij tijd en wijle.

Hoewel ik meer lees dan post.
Rochus
Berichten: 451
Lid geworden op: 26 jun 2007, 21:38

Bericht door Rochus »

Hetzelfde aan het begin van een nieuw blok. Na een tentamenweek krijgt het forum weer even extra aandacht.
wim
Berichten: 3776
Lid geworden op: 30 okt 2002, 11:40

Bericht door wim »

Kaw schreef:
wim schreef:
Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?

Ik ben nu aan het compileren/linken. Dus ik kan wel eventjes forummen.
Dat duurt bij mij nooit langer dan 10 seconden?
Tsja, ligt er aan hoeveel code er doorheen moet natuurlijk. Bij een complete rebuild van de software waar ik nu mee bezig ben, heb ik ongeveer 5 minuten nodig. En dan heb ik echt geen langzame PC.
Gebruikersavatar
Marnix
Berichten: 13464
Lid geworden op: 21 jul 2005, 13:18
Locatie: Hilversum

Bericht door Marnix »

Ma Vis schreef:
Marnix schreef:Als het heel rustig is (wat bij vlagen voorkomt) heeft mijn baas liever dat ik wat doe dan dat ik me ga vervelen.

:lol: Hij bedoelt vast meer iets in de trend van 'potloodpunten slijpen', 'archiveren', 'koffie halen voor de secretaresse', 'prullenbak legen', 'printpapier bijvullen', etc.


Maarrrr, wát een banen; waar je tijd en mogelijkheid hebt om uberhaupt aan Refoforum te denken! :shock:
Tja, ik ben er ook blij mee :D Maar soms moet ik gewoon aanwezig zijn om direct in te kunnen springen bij een probleem... potloodpunten slijpen doen we hier niet, koffie halen doe ik geregeld, prullenbakken legen, daar hebben we mensen voor... printpapier bijvullen gebeurt al regelmatig, ook door anderen... Dus tja, soms kan het gewoon he. Ook als ik met een klus bezig ben waarbij ik even moet wachten. Ik heb nu 5 minuten voordat een nieuwe iBook in het netwerk bekend is.... daarna moet er een image op worden uitgerold wat ook wel een minuut of 5 duurt. Tussendoor andere dingen gaan doen schiet dan ook niet zo op. :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
edele strijdster
Berichten: 791
Lid geworden op: 30 aug 2006, 20:54

Bericht door edele strijdster »

Marnix schreef:
Ma Vis schreef:
Marnix schreef:Als het heel rustig is (wat bij vlagen voorkomt) heeft mijn baas liever dat ik wat doe dan dat ik me ga vervelen.

:lol: Hij bedoelt vast meer iets in de trend van 'potloodpunten slijpen', 'archiveren', 'koffie halen voor de secretaresse', 'prullenbak legen', 'printpapier bijvullen', etc.


Maarrrr, wát een banen; waar je tijd en mogelijkheid hebt om uberhaupt aan Refoforum te denken! :shock:
Tja, ik ben er ook blij mee :D Maar soms moet ik gewoon aanwezig zijn om direct in te kunnen springen bij een probleem... potloodpunten slijpen doen we hier niet, koffie halen doe ik geregeld, prullenbakken legen, daar hebben we mensen voor... printpapier bijvullen gebeurt al regelmatig, ook door anderen... Dus tja, soms kan het gewoon he. Ook als ik met een klus bezig ben waarbij ik even moet wachten. Ik heb nu 5 minuten voordat een nieuwe iBook in het netwerk bekend is.... daarna moet er een image op worden uitgerold wat ook wel een minuut of 5 duurt. Tussendoor andere dingen gaan doen schiet dan ook niet zo op. :)
Wat een luxe...
Alle minimale vijf minuutjes die ik over heb op m'n werk, besteed ik aan mensen bellen, mn werk bijwerken waar ik niet aan toe kom als ik geen vijf minuutjes over heb en nog veel meer...

Toch... ik zou m'n werk ook niet willen missen. Ondanks dat ik niet in de baas z'n tijd op refoforum terrecht kan! :D
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Gebruikersavatar
Zita
Moderator
Berichten: 10456
Lid geworden op: 11 aug 2007, 13:12

Bericht door Zita »

wim schreef:
Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?
lesgeven, ja :mrgreen: maar binnen bepaalde geledingen van een middelbare school heeft dat weinig overeenkomsten met kennisoverdracht, en meer met leeuwentemmen. :cry:
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33315
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

Zita schreef:
wim schreef:
Zita schreef:ik zie het ook nog niet helemaal voor me: dertig pubertjes temmen en tegelijk forummen. :shock:
Je hebt een positief beeld van je personeel... of geef je les?
lesgeven, ja :mrgreen: maar binnen bepaalde geledingen van een middelbare school heeft dat weinig overeenkomsten met kennisoverdracht, en meer met leeuwentemmen. :cry:
Je zou een goed moderator zijn, hoor ik wel. :D
Plaats reactie