Kan een christen iemand versieren?

Gebruikersavatar
Margriet
Berichten: 1517
Lid geworden op: 17 dec 2003, 04:15
Locatie: Michigan
Contacteer:

Bericht door Margriet »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
't ligt er idd. maar aan wat je verstaat onder "versieren" volgens mij besteed je dan gewoon meer dan normale aandacht aan een bepaald persoon van het andere geslacht waar je graag wat nader kennis mee zou willen maken om idd. later evt. iets mee op te bouwen.
Zo begint toch iedere verkering of vriendschap?????


Zie je dat vind ik ook Je hebt gewoon gelijk!!En dan zetten we allemaaal ons beste beentje voor!!En zo hoort het denk ik. Ik denk dat Hij ons zo gemaakt heeft.
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Maninne
Oorspronkelijk gepost door Lecram
De conclusie is in feite dat je eerst jezelf moet versieren voordat je een ander kunt versieren...
Haha, Heb jij dat op die manier gedaan Lecram?????? Slingers om, lekker luchie op, mooie kleren aan en al je charmes in de strijd gooien :o:o:o:P:P:P
Heuu, ik versier jaarlijks 5 vrouwen. :pu :#

Vnl. de stoel waar ze opzitten.:stu
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Plaats reactie