Verkoopster van de straatkrant op het verjaardagsfeestje

Nodigen we de verkoopster van de straatkrant uit voor het verjaardagsfeestje?

Ja
11
52%
Nee
10
48%
 
Totaal aantal stemmen: 21

Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

Fijn al die reacties.
De redenen die jullie noemen om het niet te doen speelden uiteraard door mijn hoofd.
Want natuurlijk heb ík de verantwoordelijkheid over mijn kinderen.

Maar ja; ze lijkt wel aardig, en vind de kinderen helemaal geweldig. En andersom.
'k weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.

Dus waarschijnlijk wordt het de optie van Jolanda: gebakje brengen.
Da's natuurlijk op zich al meer dan ze verwacht. :?

Weten jullie aan welke voorwaarden je moet voldoen om verkoper van een straatkrant te kunnen zijn?
Zijn dat echt alleen daklozen of verslaafden?
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Weten jullie aan welke voorwaarden je moet voldoen om verkoper van een straatkrant te kunnen zijn?
Zijn dat echt alleen daklozen of verslaafden?
Er ligt iets op het puntje van mijn tong.... :oops: :oops: :oops: ...
Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

Vertel?
Heb ik iets geks gezegd???
Barryvrouw
Berichten: 1276
Lid geworden op: 10 mar 2004, 11:54

Bericht door Barryvrouw »

Ma Vis schreef:Vertel?
Heb ik iets geks gezegd???
Nee nee.... ik ga je een prive berichtje sturen... he bah wat bakvissen-achtig van me.
Gebruikersavatar
Daphne
Berichten: 4577
Lid geworden op: 17 jun 2002, 19:26

Bericht door Daphne »

Wat is het geworden Ma Vis? :) Ben wel nieuwsgierig. Ben je haar een stukje taart gaan brengen (wat ik al super cool vind als dit gedaan zou worden) of is ze eventjes langs geweest?

Zonder nou naar jouw keuze te kijken of zelfs maar te weten... wil ik deze tekst toch even hier planten... Misschien een goeie om over na te dneken voor mijn voorgangers....
want wat gij aan de minste der mijnen hebt gedaan, hebt gij aan Mij gedaan. ...
Zosinus
Berichten: 387
Lid geworden op: 21 mar 2006, 15:21

Bericht door Zosinus »

Ik vind het onchristelijk hoe slecht van vertrouwen Vincent en Myster zijn. Met name bij Vincent klinkt er ook nog fysieke afkeer in door (ze kunnen ziekten meebrengen). Hebben jullie soms overal zilver en goed liggen dat voor het oprapen ligt? Laten we het er maar op houden: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Adorote

Bericht door Adorote »

Over het algemeen zijn het mensen die in de gegeven omstandigheden waar ze in verkeren , er proberen er iets van te maken, dat is al zo respectwaardig.En waarom zouden ze onbetrouwbaarder zijn dan een persoon met huisje boomje beestje.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33337
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Bericht door Tiberius »

en sigaartje.
Kislev
Berichten: 2528
Lid geworden op: 08 apr 2002, 16:20

Bericht door Kislev »

Leuk initiatief! Gezellig achterin de tuin verjaardag mee laten vieren en praatje maken. Degene die een straatkrant verkopen zijn echt de beroertste niet hoor!
Laatst gewijzigd door Kislev op 27 apr 2007, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Rens
Berichten: 9673
Lid geworden op: 24 mar 2007, 21:22

Bericht door Rens »

Daphne schreef:
want wat gij aan de minste der mijnen hebt gedaan, hebt gij aan Mij gedaan. ...
Merkwaardig toch, dat als het door mensen van de ger.gezindte wordt gedebiteerd dat het dan volkomen wordt geaccepteerd, maar gedebiteerd door mensen van buiten de ger.gezindte wordt het NIET geaccepteerd (één en dezelfde uitspraak van Christus Jezus)
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

Gezien de meningen van mijn huisgenoten blijft het bij het brengen van een gebakje.
Goed idee van Jolanda.

Helma; hoe kóm ik aan een Levensbron?
Is dat niet de nieuwe vertaling van het Nieuwe Testament?
edele strijdster
Berichten: 791
Lid geworden op: 30 aug 2006, 20:54

Bericht door edele strijdster »

Ma Vis schreef:Gezien de meningen van mijn huisgenoten blijft het bij het brengen van een gebakje.
Goed idee van Jolanda.

Helma; hoe kóm ik aan een Levensbron?
Is dat niet de nieuwe vertaling van het Nieuwe Testament?
Zal is zoeken Ma Vis. Volgens mij heb ik er nog wel eentje in m'n kast staan! :D
Hartelijke groeten,
Edele Strijdster
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Ma Vis schreef:Gezien de meningen van mijn huisgenoten blijft het bij het brengen van een gebakje.
Goed idee van Jolanda.

Helma; hoe kóm ik aan een Levensbron?
Is dat niet de nieuwe vertaling van het Nieuwe Testament?
Heel heel heel erg zwak.......dat je het zo gelegen laat liggen aan de mening van refoforummers.............heb jij geen ruggengraat ofzo? Doe je eigen ding!!! Kom op zeg......nodig die verkoper uit en laat hem de dag van zjn/haar leven beleven.....(in de Flevohof o.i.d.)
Ma Vis
Berichten: 386
Lid geworden op: 31 jan 2007, 21:26
Locatie: Zvwovp

Bericht door Ma Vis »

Breekijzertje schreef:
Ma Vis schreef:Gezien de meningen van mijn huisgenoten blijft het bij het brengen van een gebakje.
Goed idee van Jolanda.

Helma; hoe kóm ik aan een Levensbron?
Is dat niet de nieuwe vertaling van het Nieuwe Testament?
Heel heel heel erg zwak.......dat je het zo gelegen laat liggen aan de mening van refoforummers.............heb jij geen ruggengraat ofzo? Doe je eigen ding!!! Kom op zeg......nodig die verkoper uit en laat hem de dag van zjn/haar leven beleven.....(in de Flevohof o.i.d.)
:?: :?: :?:
Gebruikersavatar
myster
Berichten: 331
Lid geworden op: 08 sep 2004, 22:24
Locatie: gelderland

Bericht door myster »

Zosinus schreef:Ik vind het onchristelijk hoe slecht van vertrouwen Vincent en Myster zijn. Met name bij Vincent klinkt er ook nog fysieke afkeer in door (ze kunnen ziekten meebrengen). Hebben jullie soms overal zilver en goed liggen dat voor het oprapen ligt? Laten we het er maar op houden: zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Sorry hoor, maar ik plant hier eerlijk mijn mening. En zeg nou zelf: hoe vaak haal je gasten in huis die je niet kent. Het gaat hier niet zozeer om de krantenverkoopster maar om een onbekende in het algemeen. Misschien ben ik wat achterdochtig, maar ik hou mijn huis en gezin graag afgeschermd van vreemde mensen. En met vreemd bedoel ik dan geen "vreemde vogels" maar onbekenden. Ik geloof niet dat ik dan onchristelijk ben. Ik heb immers in de trouwbelofte beloofd dat ik voor mijn vrouw en eventule kinderen zou zorgen. Ik vind dit ook onder zorgen vallen.
Plaats reactie