Zo kan het ook!!!!

Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Zo kan het ook!!!!

Bericht door tukkertje »

Man hakt tong van zijn zeurende vrouw af

Uitgegeven: 13 september 2004 08:09

NEW DELHI - Een 40-jarige man uit India heeft nogal drastisch een eind gemaakt aan het gezeur van zijn vrouw, dat hem ergerde. Hij hakte haar tong af met een betelnootkraker. De man zei dat zij hem voortdurend aan zijn hoofd zeurde over triviale dingetjes en dat hij er niet meer tegen kon.

Tijdens zijn verhoor door de politie gaf Enadul Mullick toe dat hij ook kwaad was op zijn tien jaar jongere vrouw Halina, omdat hij haar verdacht van een buitenechtelijke affaire. De vrouw ligt in kritieke toestand in een ziekenhuis.
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

jaja... word je stil van...
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oog om oog, tand om tand!
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Oog om oog, tand om tand!
Dat wordt dan nog wat over twee weken :,:,;);)
Lecram

Bericht door Lecram »

Waar koop je zo'n betelnootkraker??
Gebruikersavatar
tukkertje
Berichten: 3358
Lid geworden op: 07 mar 2002, 19:26
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door tukkertje »

Oorspronkelijk gepost door Lecram
Waar koop je zo'n betelnootkraker??

elke klus, een Praxis-klus
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door tukkertje
Oorspronkelijk gepost door Lecram
Waar koop je zo'n betelnootkraker??

elke klus, een Praxis-klus
GAMMA!
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Even serieus; ik wil niet het bekende verhaal gaan ophangen, maar bedenk is dat je zo'n man bent? En dat je zo ver heen bent dat je met een betelnootkraker (:!geen idee wat het is) zoiets doet - dan zit er toch iets scheef in je hersens? En dan te bedenken dat er nog veel meer mensen zijn die daar toe in staat zouden zijn? Laten we maar goed om ons heen kijken want ik geloof dat je niet alleen de slachtoffers maar ook de daders (preventief) kan helpen!
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Ja hoor, daar GAAN we weer: de daders moeten maar weer op begrip en hulp rekenen..................

Afstraffen en op een niet mis te verstane wijze.

De slachtoffers zijn de enigen die recht hebben op hulp in elke denkbare vorm
Volgens mij had ik duidelijk aangegeven dat ik hier NIET heen wilde omdat we het hier al vaak zat over gehad hebben, ik ben ook voor flinke straffen voor zulke mensen.
Maar: het woordje preventief was zo'n beetje kern van de posting, een dader in dop zal ik maar zeggen.
Herhaling:
Als we nu eens om ons heen kijken of we zulke mensen zien, en hen helpen - dan help je de 'dader' en voorkom je een slachtoffer! Vind ik veel beter dan gelijk STRAAAAF te roepen.
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door Rens
Dit soort idioterie kun je naar mijn bescheiden mening niet voorkomen. Dat zit verborgen in de geest van een persoon, en komt ineens naar buiten gespoten.

Daar is weinig kruid tegen gewassen
Niemand maakt mij wijs dat alle daders zo geboren zijn - misschien met minder verstand/ afwijking of gewoon een verschrikkelijke ervaring in hun jeugd. Begrijp me goed: ik heb GEEN sympathie voor zulke daden, en ik vind ook dat hier erg strenge straffen op moeten staan, maar ik ken een paar psychiatrische mensen die vroeger 'normaal' waren, en nu, als ze geen hulp hadden gehad, in staat zouden zijn tot de ergste dingen.
Ik bedoel gewoon te zeggen; heb oog voor je naaste. Neem bijvoorbeeld zo'n jongen in de VS die een schoolplein neerschiet omdat zijn vriendinnetje het heeft uitgemaakt- verschrikkelijk en natuurlijk een stomme reden; hij moet dan ook een zware straf krijgen. Maar ik geloof zeker dat het voorkomen had kunnen worden als die jongen op een andere manier behandeld was.
Volgens mij kan je in principe elke dag in de trein tegenover een potentiële moordenaar zitten, terwijl je er niets van merkt.
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door Jongere
betelnootkraker (:!geen idee wat het is)
"betelnut" dat zijn zaadjes van de betelpalm die in een blad gerold worden en dan kun je erop kauwen

Afbeelding

het werkt verslavend en je krijgt er donkerrode mond/tanden van

Afbeelding

een betelnootkraker is dus een apparaat om de zaadjes uit de noot te krijgen, dit is er een voorbeeld van

Afbeelding
Jongere
Berichten: 7754
Lid geworden op: 14 apr 2004, 15:45

Bericht door Jongere »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door Jongere
betelnootkraker (:!geen idee wat het is)
"betelnut" dat zijn zaadjes van de betelpalm die in een blad gerold worden en dan kun je erop kauwen

*plaatje met boom
het werkt verslavend en je krijgt er donkerrode mond/tanden van

*plaatje met zwarte man met slecht gebit
een betelnootkraker is dus een apparaat om de zaadjes uit de noot te krijgen, dit is er een voorbeeld van
*plaatje met heel eng apparaatje
:$
okee het is me nu heeeeeel duidelijk :#
Plaats reactie