'Kwik-Fit misleidt klanten'

Lecram

Bericht door Lecram »

Ik heb zelf ook een keer een ernstige fout gemaakt door de uitlaat van mijn vrouws autootje door KF te laten vervangen. Een belronde met andere fitters had me een 90 euro goedkopere uitlaat opgeleverd :mad:
(De Sprint)
Egbert
Berichten: 1334
Lid geworden op: 29 dec 2001, 12:17

Bericht door Egbert »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Kijk het maar af, als je slecht werk levert, dan worden je klanten minder!
Niet als het goedkoop is [schijnt] dan blijft men komen. Dat is echte korte termijnvisie.
Met vriendelijke groet, Egbert.

Maar indien gij elkander bijt en vereet, zie toe, dat gij van elkander niet verteerd wordt.
Galaten 5:15

ps. iedereen die jarig is geweest of iets anders memorabels heeft meegemaakt is hierbij gefeliciteerd, alle anderen veel sterkte.
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door Egbert
Oorspronkelijk gepost door Andre
Kijk het maar af, als je slecht werk levert, dan worden je klanten minder!
Niet als het goedkoop is [schijnt] dan blijft men komen. Dat is echte korte termijnvisie.
Komen ze pas achter als bijvoorbeeld het uitlaatje niet zo lang meegaat.
limosa

Bericht door limosa »

ik kom eigenlijk nooit bij die kwik-fits enzo maar ik weet wel dat Autoweek af en toe garage's bezoekt (bezocht?) met een auto waarvan bekend is wat er precies aan mankeert en dan kijkt wat ze vinden, hoe ze het oplossen en wat het kost maar dan springen ook bij sommige merk-garages de tranen in je ogen
Lecram

Bericht door Lecram »

Oorspronkelijk gepost door limosa
ik kom eigenlijk nooit bij die kwik-fits enzo maar ik weet wel dat Autoweek af en toe garage's bezoekt (bezocht?) met een auto waarvan bekend is wat er precies aan mankeert en dan kijkt wat ze vinden, hoe ze het oplossen en wat het kost maar dan springen ook bij sommige merk-garages de tranen in je ogen
Ik heb ook minder goede ervaringen bij de Fiat dealert waar mijn Multipla in onderhoud is.
Zo heb ik ze een keer geattendeerd op een rammel vooronder. Dat zouden ze verhelpen: de stabilisatorstang moest vervangen worden. Ik na 'vervanging' wegrijden en: nog steeds de rammel.

Toen met de werkplaatschef een stukkie gereden. Wat was zijn conclusie? De stabilisatorstang moest vervangen worden :mad::mad:

Zo heb ik wel meer van die 'geintjes' meegemaakt. Het kost me op zich niets, maar het kan erg lastig zijn.
Plaats reactie