gelukkig getrouwd?

Plaats reactie
limosa

gelukkig getrouwd?

Bericht door limosa »

bericht van NU.nl :
Noorse hoort pas van haar huwelijk na echtscheiding

Uitgegeven: 5 juli 2004 16:04

OSLO - Een 22-jarige Noorse vrouw is zonder het te weten een jaar lang getrouwd geweest met een voor haar volstrekt onbekende Pakistaan. Pas nadat er bij haar echtscheidingspapieren op de mat waren gevallen, kwam het huwelijk uit, meldde de Noorse krant Verdens Gang maandag.

De vrouw had enkele jaren geleden haar portemonnee met identiteitskaart verloren. De papieren zouden vervolgens zijn gebruikt om haar met een volslagen vreemde in de echt te verbinden.

Volgens de Noorse heeft vermoedelijk een andere vrouw haar papieren gebruikt om te trouwen. Ze probeert het huwelijk nu ongeldig te laten verklaren en heeft bij de politie aangifte gedaan van fraude. De autoriteiten hebben de zaak echter gesloten omdat de echtgenoot in kwestie spoorloos is.
in Nederland zie je wel een gekke berichten maar Noorwegen kan er ook wat van . . .
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

't Zal je maar overkomen, zo zie je maar, je kunt ontzachelijk goed op je paperassen passen!
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Was het geen leuke man dan? :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Jelle

Bericht door Jelle »

Ik ben mijn paspoort ook wel eens kwijt geweest, wie weet ben ik nu ook wel met weet ik wie getrouwd?????
We leven in een rare wereld, je bent getrouwd voor je het weet:,
limosa

Bericht door limosa »

Oorspronkelijk gepost door marsm104
Was het geen leuke man dan? :,
hahaha, daar kom je niet achter, als je in gemeenschap van goederen was getrouwd merk je alleen maar of hij veel geld uitgeeft . . .
Andre
Berichten: 1164
Lid geworden op: 05 feb 2004, 17:19
Locatie: in de auto

Bericht door Andre »

Oorspronkelijk gepost door limosa
Oorspronkelijk gepost door marsm104
Was het geen leuke man dan? :,
hahaha, daar kom je niet achter, als je in gemeenschap van goederen was getrouwd merk je alleen maar of hij veel geld uitgeeft . . .
Gaten in de handen?:)
Gebruikersavatar
marsm104
Berichten: 1604
Lid geworden op: 03 jan 2004, 12:39
Locatie: Ommen
Contacteer:

Bericht door marsm104 »

Oorspronkelijk gepost door Andre
Gaten in de handen?:)
Die vrouw is Noors, en die man zal wel niet veel te besteden hebben...

Blijft grappig :,
Met vriendelijke groet, Rick Marsman
Plaats reactie